Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is a nagy termete ellenére, nagyon erős és szépen megy, nagyon jó az úttartása, de nekem a külön olajzással voltak gondjaim. tehát azt érdemes átnézni rajta. Sok bosszúságot okozhat :D
Alapjában véve egy jó motor szerintem. Erős, pörgős blokk, jó futómű, de azért a cross gépekkel nem kell összekeverni.
Szervizigény? Ha nem egy széjjel tákolt, kokány szart veszel akkor csak benzin és olaj. De az olaj az jó minőségű szintetikus legyen!
Sziasztok!erdeklodni szeretnek kinek mi a velemenye egy aprilia tuareg 125 etx rotax blokkos gepekrol?velemeny,elmeny tapasztalat stb erdekelne!meg hogy mennyire szerviz igenyesek ezek a gepek?
Ez is addig füstől látványosan mikor még hideg, ha felmelegszik akkor már nem, de ha tempósan elindulsz minden sebességet meghuzatva, fél gáz felett akkor már megint megindul a füst nagyon, anyi plussz olajat ad akkora gázállásnál, hogy ködölsz mögötted átláthatatlanul, vagy legalábbis az enyém, de videón is láttam más tuareget magas fordulaton meg más motornál is hogy füstőlnek mint az állat, ha eröltetik vagy csutkázzák.
nekem sincs most éppen bekötve rendesen a km spirálom, ezért a cbressel méretem le mindíg, hogy kb mennyit megyek és az utazóm az 80-85 körül van de véget még soha nem mértem de mentem már vele 100-at
Nekem nicns km spirálom, így még sose méregettem nagyon, de szerintem 100nál nem megy többet...
Kipufogómból nekemis folyton csöpög az olaj, de csak addig füstöl amíg hideg!
Hát őő nem tudom csak hasra ütve mondtam.
Én az enyémet eddig max 110-ig hajtottam meg, tovább nem.
Csak most, hogy előkerült a téli álomból nem akar 100-nál jobban menni és füstőlt mint az állat. A kipufogó végéből meg csöpög az olaj....
Arra gondoltam, el lehet rakódva a kipufogó rendszer....
Meg csodálkoztam énis, csak 90-es a főfuvi, ekkora blokkhoz.
Mikor aszthiszem 120-as a gyári 26-os karbiba...
hmm 130? Nem tudom, szerintem az enyém biztos nem megy annyit.. Nekem az utazóm is 80 körül van 1 személlyel (14-es fogaskerék elöl) De szerintem valami gondja is van, csak nemtudom h mi...
Akkor most beszéljünk megint róla. mert nekem Székesfehérvár tökéletes lenne.. ittvan 35 kilóra Beszéljünk meg 1 időpontot ami mindenkinek jó és go :D nagyon jó lenne találkozni Tuaregesekkel
Majd elfelejtettem, nektek mekkora a karbitok és mekkora a főfuvóka benne? Kb mennyi a moci vége megközelítőleg 120-130-at elmegy simán a tietek?
Ezt a témát már tavaly is feszegettünk, de annyiba maradtunk, hogy talán Székesfehérvár lenne az a hely, ami mindenkinek beleférne...
De aztán valahogy eltűnt a süllyesztőbe a terv...
Ez az, mindenki távol van, elvagyunk szórva az ország szegleteibe.
az a baj, hogy mindenki nagyon távol van a másiktól :D én meg Bp-re biztos nem megyek be a picimmel :D nekem kb Győr, Székesfehérvár és környéke felelne meg a legjobban :D
Jah nem ártana már valami Tuareges gyülekezés, vonulás.
Én benne lennék nyáron valami taliba, csak sajna az augusztus ami szabad nekem.
Egyébként ha a Mátrába mész, attól nem messze lakik arra egy, két tuareges akik a fórumra is írtak régebben.
hat gyanus hogy nem hozunk ossze akkor kozos gurulast sajnos. pedig jo lenne egy tuareges tali vmerre vagy ugy ha vmi koztes ponton tali
Jólenne elmenni valamerre. Hú te tőlem durván 300 km-re vagy a kuugli térkép szerint... Tőled nyugatra a 3. megye.
en is tervezek menni egy turara a nyaron.a matraba akarok menni majd ha minden igaz. az innen nekem oda vissza 400 km+amit ott megyek
Nem volt nehéz megtalálni!
Iker körlámpás nem sok van köztük....
Nekem még kibír pár km-t az biztos.
El kellene menni valami nagyobb körre a géppel, kb. olyan 200 km kezdésnek meg is felelne. Csak a legközelebb tuareges is van vagy 100 km. Volt itt egy Mókás nevezetü tuareges úgy volt tavaly nyáron lenézek hozzá, mert van még egy pár motorja donornak, de hát eltünt mint a kámfor.... Azóta se jelentkezett, MSN se volt fenn azóta....
udv!
rotax 127 blokk jo alapotban kellene, dugattyu, henger, gyujtas nelkul
Vasárnapi Győri Nyuszis felvonulás.. Keresd a Tuareget :D
Sziasztok!
Aprilia tuareg 350 hátsó grimeca fékmunkahengerről kéne nekem valami rajz vagy kép hogy hogy kell kinéznie mi van benne stb. Továbbá felújító szettet keresek hozzá. Kérlek segítsetek!
Sziasztok!

Az utolsó darabok a tartalék alkatrészeimből!

Az alkatrészek kompatibilisek: Aprilia Rx125, Tuareg Rally 125, Tuareg 125, Pegaso 125 ös motorokhoz, ROTAX 123 as blokkalkatrészek.

Tehát :

- VHSB 34-es Dellorto karbi+membrán+szívócsonk - 9000
-Rotax 123 blokkfél : közép és jobb oldali - 1900/db
- Komplett kuplung - 6800
-Hengerfej - 1600
- Víztérfedél -1500
- Vízpumpa - 2200
- Komplett váltóba fogaskerékrendszer - 7000
-váltókar,váltótengely, léptetővilla 2800
- Hátsó villán lévő láncvezető - 1000
- Első fékkar, első fékmunkahenger-fékcsövel-első féknyereggel,egyben van az egész csak fel kell rakni - 5000
- jobb oldali gyujtásburkolat 600Ft
- Tuareg rally benzincsap hibátlan állapotban : 1500
- Rotax 123 üzesjelző kapcsoló : 1000

insane5@freemail.hu
nekem sajnos mar se elol se hatul nem gyari volt...elol ilyen univerzalis..hatul legalabb aprilia index volt (af1 hatso index talan) de motmar jo nekem is, megha nem is gyari teljesen en 1500at tettem bele ezekbe a gumikba, elozo tulaj meg nem tudom mennyit. de meg jok ezek is, de a kovetkezo szezont nem tudom kibirja e a hatso.. bar van itthon masik dunlop gumim masnem..
Az enyémen még a gyári indexek vannak, azok is 10 wattos égőkkel vannak meg foncsorosak. Nagyon jól láthatóak.
Gumit nem kell cserélnem mostanába, 8000 Km van bennük (Mitas) és szinte nem koptak semmit.