Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja, akkor derul ki ugy is csak ha beleteszem es megyek egy karikat
Próba cseresznye.
jaja, ismeros csak en eddig ugy emlekeztem hogy 9es van benne, csak most lattam hogy 8as...aztan gondoltam teszek nagyobbat bele...dehat nem jutottam sokra de lehet kiprobalom a bosh-t amit mondtal.
Tudod ami jó ahhoz nem szabad hozzányúlni.
Én már megtanultam....
Azthiszem 1500-1600 Ft volt tavaly, amit a srácnak vettem.
Nem voltam benne biztos, hogy te voltál az, csak sejtettem. De ezekszerint te jártad meg a hadak útját vele....
nekem most 8as ngk van benne eddig gond nelkul (1500 km). de ki akarom cserelni nagyobbra, de eddig egy se volt jo
egy probat meger. mennyibe vetted anno?
jaja, ezert felek en is a kishoertekutol, ha beolvad elviszi a dugot is akar bar megjartam mar vele bp-bereny utvonalat egyhuzamba nyaron (192 km) es nem volt vele baj.meg azota se. nem is melegszik tul a viz stb...de azert akarok nagyobbat bele. csak olyan kene amivel jol is megy
az a valaki én voltam és ngk 9-es gyertyával :D szépen elcsöppent :D
Próbáld meg az általam említett Bosch-t nekem és még egy srácnak ez vált be. Neki is dadogott az ETX-je, cserélgette a gyertyákat és egyik se. Na mondtam neki, hogy az enyémen ez segített. Vettem egyet és elküldtem neki postán, beállította a hézagot becsavarta és láss csodát ment mint a távirat. Mondjuk az enyém is 127-es blokk meg az övé is az volt, de talán működik a 123-asba is ez a gyertya.
A kis hőértéküvel vigyázz, mert itt valakinek még a dugattyúja is kiolvadt tőle....
en meg alapbol ketelkedek a gyertyaban...bontott mocibol maradt meg...bar a br9-el ment az elozo tuareg..az enyem meg nem megy vele...
a br10-nek szep kekes szikraja volt..amikor volt neztem szikrat...volt..betettem a gyertyat..indul..leall...kiveszem...nincs szikra... a br9-nek talan sargas volt a szikraja ha jol emlexem. (ez elm nem jo jel gyertyanal ha jol tudom) most br8 van benne.ezzel megy jol igazabol.csak attol tartok en is hogy nehogy elcsoppenjen. masik tuaregemben is ilyen volt amikor vettem..szarul is ment...kivettem a gyertyat es az elektrodan latszott hogy megolvadt vmikor kicsit mar..
Szikrának milyen a színe?
Még a télen vettem az NGK-t mondom megpróbálom vele mégegyszer. Akkor beletettem és szarul ment jólvan tavaszig elálsz itt. Mikor felújítottok akkor is ilyen NGK-t vettünk bele mert katalógus szerint is ez való bele. Akkor se ment vele, dadogott meg slusszolt. Most vagy mindkét gyertya szar volt vagy tényleg nem szereti. Bár ami most van avval megy, ha húzza az ember.
hat vagy nekem se szereti azt a gyertyat vagy a gyertya szar hogy lehet kideriteni hogy jo-e a gyertya? a motor nem megy vele az fix max rovid ideig.... en is gondolkoztam mar tobb elektrodasban.vmit nezni akarok mindenkepp mert most nincs potgyertyam, csak az van ami benne van...vicces lenne ha beszarna vhol
Az enyém nem szereti azt a gyertyát, csak ha nyüstölöm akkor jó.
Tavaly nyáron sokszor volt olyan, hogy a nagy melegbe 100-105 fokig felment a víz, mikor hazaértem lehült gyorsan kivettem a gyertyát (Bosch FLR 8 LDCU) és megnéztem nem-e látszik az elektródán, hogy el akart-e cseppenni, de nem. Mint régen itt valaki járt így a kisebb hőérték miatt.
Megnéztem az első lánckerót nekem is 14-es, a hátsó azthiszem 41-es.
nekem NGK BR10 EG van benne és nagyon szép alapjárat van és viszonylag szépen is indul
Nekem egy Bosch FLR 8 LDCU, 2 elektródás gyertya van benne, evvel tökéletes. Az elméletileg gyári NGK BR10 EG-vel jár alapjáraton egy fél percet és beslusszol. Jó a gyertya de csak magasabb fordulatszám tartományra. Evvel a Bosch-al tökéletes 0,5mm-es elektróda távolsággal.
Na megszabadítottam a gépet a tél mocskától
en mentem mar a sajatommal ora szerint 130at. de akkor mar azert eleg jol porgott a kicsike 5.ben. (nekem 5os valtom van) 14es elso kero van fennt. az utazo 80-90 6000res fordulaton kb... hidegen minden 2t fustol kb... de melegen nekem se fustol mar semmit. max ha totymorgesbol csutka gazzal indulok meg vagy ilyesmik...amikor felgyulik az olaj ugye...
az enyem forgalmi szerint 150 kg (tuareg wind 1989), szerintem is jo eroben vannak a sulyhoz kepest, nagy ormutlannak tunik elsore de jo az uttartasa, iranyithatosaga, kenyelmes, dinamikus gep. en nagyon elegedett vagyok vele. ha nem valami kokanyolt szart fogsz ki akkor nincs nagy szervizkoltseg se. en 2 eve csak benzint es olajat veszek bele. vagyis csereltem kuplunglamellakat mert eszrevettem hogy el volt repedve 3 db sajnos.. de azon kivul semmi (ez szerintem mar mikor vettem torott volt benne)
en teljesen randomra erek ra minden honapban par napot melo miatt kb... most pl ezen a heten vagyok itthon.. oda tervezem, kekesteto stb... parommal mennek egy kis turara. de hatha osszefutunk 1-2 tuaregessel is akkor most szorakoztam a gyertyaval..most br8.. van benne.. azzal vettem es hasznaltam eddig...de elm br9 a gyarija... van is itthon ilyen..beletettem..megy szepen..mondom kiviszem probakorre... 1 km es leallt...aztan nem indult be sehogy se...hazatol...masik vissza (br8) es azzal jo... aztan neztem br10-est.. azzal beindul majd 10 masodperc es leall.. de ezek ilyen bontott mocikbol maradt gyertyak vegulis...sztem mind2 kukas sajnos egyenlore marad a br8-as. csak az elvileg kisebb mint az eloirt hoerteku..
jaja, sajnos nagyon szet vagyunk szorva az orszagban de hatha iden sikerult osszehozni megis valami talit en se bp-re vagyom igazan... valami nyugisabb szebb helyre inkabb
Na meg mit erdemes vasarlasnal megnezni egy ilyen motoron hogy ne basszanak at?
Latom te kozel laksz hozzam!fehervari vagyok
Nekem egy honda xl500r esem van 150 kilo toltve mindennel!hany kilo egy ilyen motor?egy ilyet ajanlottak cserebe az enyemert!92' es vaz tuareg 125 ETX rotax 123as 96'os blokkal szerelve