ismeros helyzet. en is felkeszitettem mar az idenre.mondjuk en meg marcius vegefele megcsinaltam.mar gyurom a kilometereket. de gyanus hogy nekem se lesz kozelse annyi mint tavaly...epp tegnap tankoltam...hat igen megcsappant a tarcam egy teletankkal... inkabb celforgalomba hasznalom lassan csak...meg eddig ugye elmentem csak motorozni...de ez mara luxus lassan
Szerencsére a mienk is mondhatni jó kezekből került hozzánk, szép jó állapotban volt, van is. Egy két dolog hiányzott róla: karter védő, első lánckerék védő, power szelep bowden és a mechanikája, de ezeket pótoltuk. Biztos lusta volt visszatenni aki szerelte nagy szakértelemmel.....
Most lessz szabadídőm jó pár nap, a hátsó felfüggesztést darabokra szedem kitisztítom a perselyeket meg a tűgörgőket, friss zsírt beléjük és mehet a menet. Meg átvizsgálom az egészet és szezonra készen várja a kilométereket, csak sajna a drága üzemanyagár miatt töredéke lessz a tavalyi megtett útnak nagy valószínüséggel....
Ahogy mondod, ritkaságba megy manapság a tényleg megbecsült motor.
De szerencsére nekem sikerült kifognom egyet anno de igazából azóta sem láttam még egy normális állapotút.
De 150ért én tudok bármikor frissen fúrtat ducati szerelőktől
ezt kerdeztem en is tole pont. dehat aki tud az tud a lenyeg hogy tul sok a 'szakember' sajnos aki elmondasa szerint nagyon ert a szereleshez amiota egyszer betolta jozsi ba babettajat. azota meg a K7-es gixert is osszerakja almaban
jaja
dehat nagyon sok sajnos a 'cseles' japant megjart szerelo aki motort arul es nagyon tudja ranezesre mikor.es a hangja alapjan megmondja hogy hany lovas +-2 loeros toleranciaval
Hehh...
Legfeljebb 94-ben helyezték forgalomba először Magyarországon esetleg.
43 LÓ jóhogynem turbo intercooler már.
Sok pöcs..... Azt se tudja mije van....
127-esbe gyári manualba ETX Tuareg 34 Ló, de ez a plafon. A Windek gyengébbek, kisebb a karbi.....
el tudok kepedni en is sokszor a hirdeteseken... lattam mar 43 lovas tuareget is es a hozza nem erto lelkes amatorok meg el is hiszik es megveszik azt amire jobbat irnak.es csak kesobb tudjak meg hogy a 95-s motorjukat csak 89-ig gyartottak es gyarilag 28 lovas mondjuk... de annyit kopott azota hogy lehet 42 mar azota ennyi tisztesseg lehetne azert mindenkibe hogy a valos adatokat adja legalabb es nem fiatalitja papiron a mocit....
ezt én is annyira bírom, hogy mindenki úgy hírdeti a Tuaregjét, hogy '94-'95-ös 36-37 ló meg minden... és majd ha én eladom az enyémet, és a valós adatokat adom meg, mennyivel "szarabbul fog kinézni" hogy csak 89-es stb...
Sziasztok! Van egy bomba ajánlatom számotokra. Fogja a helyet, így
9900 ft-ért elvihető egyben:
Af1 váz-kerekek-gumik-féktárcsák-első féknyereg, fékcső, olajtartály, első-hátsó teleszkóp, kormány, sok idom hozzá, etc.etc.
A képről az első sárvédő nincs.
Viszont a duplakörlámpa, ami nincs a képen, az van, tank, tanksapkával, kulccsal, ami néha ki is nyitja
Csak pár napig, csak itt Bodajkon, Székesfehérvár mellett
en tudok 110ert 91es rotax 123as blokkos windet..50es papirkkal ugye az is...
azzal mentem is...szep csendes blokk...nem hitegetnek hogy felujitott stb...nicasilos gyari henger stb... szereltem a gyereknek onnan tudom...csak most eladna o is mert parazik a rendoroktol...
125-s. max 89-es vagy fiatalabb inkabb. koze nincs 94hez.... 89ig gyartottak elm tudtom szerint...
rotax 127e blokk...elso sarvedo kokanyolt..az gyariag rogton a kerek felett van elol..
simson sporttukrok...
porvedo nincs az elso telon...markolat nem gyari, nincs meg a suly rajta mar..
hirtelen ennyit latok a kepen.
de elsore nem tunik telsejen tropanak...
de nem lennek biztos a blokkfelujitasban azert elsore
nem kizart ugye hogy tenyleg fel van ujitva...de a motorok 80% amire mondjak hogy felujitott soe latott felujitast csak togazt.... de ez latszik az egesz motoron...aki felujitja a blokkot az rendben tartja az egeszet..ez latod majd rajta sztem.
a blokkon egyertelmuen latszik a kulonbseg. sulyban is meretben is van kulonbseg.
125: rotax 123 vagy 127 blokk, ez ra is van irva...jobb hajtasos...
50: minarelli am vagy rv blokk. aszem bal hajtasos mind2.
eloszor is mar hitegetnek mert 94es wind nincs...125osben legalabb is. azt hiszem 91-ig gyartottak. de javitsatok ki ha tevedek. elsonek lesd meg be van a kotve a gyari olajzas...ha nincs ugy is azt mondja azert mert nem bizik benne....es inkabb keveri... (evek ota semmi bajom a gyari keverovel)... kerdezd meg milyen olajjal hasznalja... probald betolni..hogy erezd a kompressziot... az aprosagokra erdemes figyelni..ha sok kis baki van es azt mondja a blokk teljesen felujitott stb...akkor az azert gyanus....aki a blokkot felujitja az nem hagy rajta torott cuccokat pl... (akkor se ha azt mondja hogy nem volt penze befejezni stb....) jah es mindenki azt mondja hogy frissen furt dugozott 200 km-rel..... a maik kedvencem hogy csak egy trafo kell hozza.... es azt elfelejti mondani hogy egy furas is meg uj dugo mert megragadt elotte es a trafot mergeben baszta ki a mezon es azert nincs meg.. amugy ha ranezel a motorra ugy osszesegeben akkor latszik az egeszen hogy hogy bantak vele...olyan lesz a blokk is pont! bar nem tudom hany motorod volt vagy ilyesmik hogy mekkora tapasztalatod van ilyen teren...
Eladó a képen látható tuareg gyújtás! Ajánlatokat várok!