Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy APrilia ETx-em és nincs benne a power.
Valamikor elektromos volt benne de sajna nincs benne semmi töltő tekercs se aksi semmi.
ÉS én pneumatikust szeretnék belerakni.
Belelehet?
Sziasztok
Továbbra is keresek Aprilia (ETX)Tuareg 125 rotax123 hoz berugókart.
A blokk sajna nem önindítós.
Kéne még esetleg ha jutányos áron megtudunk eggyezni, kuplung kar a szivatóval és szivató bowdennel. (esetleg konzol kompletten)
fékkar, esetleg az is konzollal gázkarral tokkal-vonóval.
esetleg jobb oldali idom. A rezo csövem is már agyonra van heggesztgetve. Ja és egy fényszóró is jól jönne !
Sok pénzem nincsen a projectre de remélem meg tudunk egyezni!
Köszönöm.
hát ez biztos nem új tipus.ez egy régi lemeztankos tuareg,127-es blokkal..szerintem mind egyforma egyébként a rotax.mindegy,hogy 127 vagy 123 a főtengely csapágy ugyanolyan bennük.itt a kép ebből a motorból való.
Akkor ezek szerint rosz név alatt hirdetnek egy tuareg wind-et. Pedig etx matrica van rajta... azt hittem,h valami blokkbeli különbség van :) most szeretnék egy tuareg windet venni vhogyan, csak elég nehézkesen jön össze ( Békés megyében nincs sok belőle) XD Köszi a választ!
az, hogy nincs ilyen h sima tuareg 50, hanem Wind 50, Rally 50 és etx 50. csak etx elég ritka.. vagyis én nemláttam annyit mint a másik 2-ből
A Wind az nagyon testes és inkább túramotor, a Rally az gondolom egyértelmű, enduro, és az etx sztem inkább cross
A rendőröktől nem is annyira tartok, hanem inkább a hatósági műszakitól. Azt pusmogják felénk, h szeretik ezt játszani. Vagánykodni nem is akarok vele, mert nem az a típus vagyok, de sztem jobb az, ha nem tudnak beléd kötni...:)
Egyébként nagyon sokan használják 125/50-el, és ha nem vagánykodsz, úgysem foglalkoznak veled.. De ha te még azt is meg tudod mutatni, hogy 50-es, akkor sztem semmi gond nincs.. amúgysem értenek hozzá a rendörök :D
én úgy gondolom, hogy amíg 50-es blokkot teszel bele, addig nem szólnak érte, mivel elvileg ahhoz még nincs forgalmid meg semmi... De lehet hülyeséget mondok :)
Üdv!
Valaki meg tudná mondani, hogy '95-ös Tuareg Wind 50- be bele lehet tenni 2009es am6-os blokkot mindenféle kókányolás nélkül? Illetve olyan kérdés merült fel bennem ezzel kapcsolatban, hogy mi a hivatalos útja a blokkcserének 50-es motor esetén? Köszi
Valaki tapasztalt már hasonlót?: Amikor már 5-6. sebességbe kapcsol a powerem, hallok valami fura hangot (elég hangosan), mintha a befecskendezést hallanám.. Régen nem volt ilyen és kicsit zavar.. Mintha nem is menne annyira. (Szerintem minden sebességbe lehet hallani, csak akkor még halkabban)
Fogalmazni nem tudok, remélem megértitek :D
Olaj probléma egyenlőre függőben... lecseréltem, kb 1.5 litert engedtem le. Ha jól tudom, 0.7nek kéne lennie(most a kontrol csavarig töltöttem). hűtővizet nem vettem észre, hogy fogyna. Remélem csak az előző gazdája túltöltötte...kicsit.
Következő problémám :). 6 sebességes, viszont csak az első 3 sebességben "él". 1-2-3-ban 7 és 9ezer között húz, megy is. Felrakom 4-be itt még van amikor tűrhető, viszont 5-6ot nem bírja. Mekkora lánckerekek vannak rajta gyárilag? Mert lehet ez sem eredeti rajta, és ez miatt nem bírja?
esetleg valakinek elektronikus "manualja" nincs hozzá, vagy valami link? Nem találtam sehol, csak rally-hoz, vagy nagyob wind-hez.
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy APrilia ETx-em és nincs benne a power.
Valamikor elektromos volt benne de sajna nincs benne semmi töltő tekercs se aksi semmi.
ÉS én pneumatikust szeretnék belerakni.
Belelehet?