nekem ugyan ezt csinálta a robogóm.cserélni kell sajnos az önindítót.nekem kikopott a forgórész csapágyazása.és lötyögött a közepe.szintén ezt csinálta mint neked.én se értettem.de másikkal jó lett.
Kérem,aki tud segítsen!
Problémám a következő.
Az önindító csak kivett gyertyával tekeri meg a főtengelyt,amint a gyertyát beleteszem,attól kezdve csak 1-2-őt nagy nehezen teker rajta.Ez természetesen nem egy lendületes normális tekerés.
Már kipróbáltam hogy az önindítónak adtam direkt áramot,de akkor is ugyan ez a jelenség.Ezt egy rendes autó akkuról végeztem,mert gondoltam hogy a motor akkuja a gond,de nem.Így sem javult a dolog!Levettem az önindítót,gondoltam talán szénkefe,de azok rendben vannak.Lehet hogy az önindítót kell cserélnem?Vagy mi lehet a baj?
Beteg alany:Tuareg Wind 125 Rotax127 blokkal
Kérlek ha tudsz segíts,mert szét vet az ideg!
Köszönöm!
Beindul, hangján, erején semmit nem lehet észrevenni. Nem spriccel, csak szivárog, ezt is csak beindított motornál, nagy fordulaton. Hűtővizet még nem néztem. Álló helyzetben egy idő után el kéne fogynia a víznek? vagy csak járó motornál?
szia a dugó gyárilag jukas ,3 verzió van sok bent az olaj 1 időután már nem fojik ki erre van elenörzö csavar, vagy a hütövized folyik beke a blokk ba ,szarügy :S vagy a forgatyus háznál van kirepedve a blokkod és a dugatyu nyomása miatt nyomja ki a levegöt ? egyenletesen folyik az olaj fogy a hütövized ? vagy sprickel a blokbol az olaj , meg be indul a motor ?
Most lettem egy tuareg wind 50 (eddig boldogtalan) tulajdonosa. Problémám: Blok tetején nyomja ki az olajat, a beöntő nyílásnál. Egy gumi dugó van benne, aminek van egy kis lyuk a tetején. Nem tudom, hogy ez gyári e vagy sem. Ha nem gyári, akkor a gyári dugó lyukas? Ha nem lyukas lehet ez az oka az olajfolyásnak? Valamint, ide le tud szivárogni a hűtővíz, mert az olajnak is elég furcsa szürkés rózsaszín színe van. Előző tulaj szerint automata váltó olajat tett bele, és annak ilyen a színe. Tehát a kérdésem, hogy volt e valakinek hasonló gondja, mi lehet a probléma, esetleg csak annyi, hogy nem gyári dugó van benne, és azon keresztül ki tud jönni az olaj?
Tartalék alkatrészeimből, már csak ezek a dolgok maradtak.
Az alkatrészek kompatibilisek: RX125, Tuareg Rally 125, és Tuareg 125 el !
Tehát :
- VHSB 34-es karbi - 6500
-Rotax 123 blokkfél : közép és jobb oldali - 2000/db
-Szívócsonk - 1900
-Szívómembrán - 1900
- Komplett kuplung - 6900
-Hengerfej - 1800
- Víztérfedél -1600
- Vízpumpa - 2500
- Komplett váltó, váltótengely, váltókar - 7700
-Power elektronikák, 2féle is van 2300/ db
- Hátsó villán lévő láncvezető - 1000
- Hátsó fékkar, hátsó fékmunkahenger-fékcsövel-hátsó féknyereggel+olajtartály, egyben van az egész csak fel kell rakni- 5000
- Első fékkar, első fékmunkahenger-fékcsövel-első féknyereggel,egyben van az egész csak fel kell rakni - 5000
- Baloldali komplett világításkapcsoló kezelőszerv, hibátlan állapotban – 2000 Ft
Stb...
Érdeklődj, bátran, itt vagy e-mailben kérdésekre válaszolok!
HA minden bevan lőve rendesen, akkor néznék egy kompressziót. Akkor szokta ezt produkálni hogy nehezen indul hidegen melegen pedig könnyen. Esetleg amit még érdemes lenne megnézni a szivató hogy mennyit "húz rajta". illetve membrán állapotát és még a főtengely szimeringek cseréje!
Teljesen ugyan ez van nálam is. rotax 123. De szerintem a gyertya miatt.. Nekem NGK B10EG van bent. a 9-essel pedig fordítva volt. csak hidegen indult. :D Egyébként nekem mostmár azt csinálja, hogy Délelőtt nem indul, akármit csinálok vele.. azon kívül mindíg pöcc-röff
Szerintem még téli álmot alszanak :D
Hali!
Szeretnék kérdezni, vajon mitől lehet, hogy a gép hidegen alig akar indulni, melegen viszont már pöcc-röff? Valakinek ötlete, tapasztalata? Rotax 127-ről van szó.
rotax 127 blokk feleket keresek
rotax 127 blokkfelek vanak? a fotengelycsapagy helye 55mm...
Tuareg Wind-hez 125 Rotax127-hez keresek tökéletes önindítót.
Akinek van,kérem jelezze!
Köszönöm!
Köszönöm a válaszod,el is kezdem keresni az új önindítót!
Kérem,aki tud segítsen!
Problémám a következő.
Az önindító csak kivett gyertyával tekeri meg a főtengelyt,amint a gyertyát beleteszem,attól kezdve csak 1-2-őt nagy nehezen teker rajta.Ez természetesen nem egy lendületes normális tekerés.
Már kipróbáltam hogy az önindítónak adtam direkt áramot,de akkor is ugyan ez a jelenség.Ezt egy rendes autó akkuról végeztem,mert gondoltam hogy a motor akkuja a gond,de nem.Így sem javult a dolog!Levettem az önindítót,gondoltam talán szénkefe,de azok rendben vannak.Lehet hogy az önindítót kell cserélnem?Vagy mi lehet a baj?
Beteg alany:Tuareg Wind 125 Rotax127 blokkal
Kérlek ha tudsz segíts,mert szét vet az ideg!
Köszönöm!
Beindul, hangján, erején semmit nem lehet észrevenni. Nem spriccel, csak szivárog, ezt is csak beindított motornál, nagy fordulaton. Hűtővizet még nem néztem. Álló helyzetben egy idő után el kéne fogynia a víznek? vagy csak járó motornál?
Most lettem egy tuareg wind 50 (eddig boldogtalan) tulajdonosa. Problémám: Blok tetején nyomja ki az olajat, a beöntő nyílásnál. Egy gumi dugó van benne, aminek van egy kis lyuk a tetején. Nem tudom, hogy ez gyári e vagy sem. Ha nem gyári, akkor a gyári dugó lyukas? Ha nem lyukas lehet ez az oka az olajfolyásnak? Valamint, ide le tud szivárogni a hűtővíz, mert az olajnak is elég furcsa szürkés rózsaszín színe van. Előző tulaj szerint automata váltó olajat tett bele, és annak ilyen a színe. Tehát a kérdésem, hogy volt e valakinek hasonló gondja, mi lehet a probléma, esetleg csak annyi, hogy nem gyári dugó van benne, és azon keresztül ki tud jönni az olaj?
köszi a segítséget!
am gyujtás alaplap+lendkerék(önindítós)=6000ft
rs50 kipufogó=7000ft
tel:06209103659
msn:danika94@msn.com
Bármi érdekel róla, keress meg emailon vagy telefonon:
patvaros87@gmail.com
06303207630
Tartalék alkatrészeimből, már csak ezek a dolgok maradtak.
Az alkatrészek kompatibilisek: RX125, Tuareg Rally 125, és Tuareg 125 el !
Tehát :
- VHSB 34-es karbi - 6500
-Rotax 123 blokkfél : közép és jobb oldali - 2000/db
-Szívócsonk - 1900
-Szívómembrán - 1900
- Komplett kuplung - 6900
-Hengerfej - 1800
- Víztérfedél -1600
- Vízpumpa - 2500
- Komplett váltó, váltótengely, váltókar - 7700
-Power elektronikák, 2féle is van 2300/ db
- Hátsó villán lévő láncvezető - 1000
- Hátsó fékkar, hátsó fékmunkahenger-fékcsövel-hátsó féknyereggel+olajtartály, egyben van az egész csak fel kell rakni- 5000
- Első fékkar, első fékmunkahenger-fékcsövel-első féknyereggel,egyben van az egész csak fel kell rakni - 5000
- Baloldali komplett világításkapcsoló kezelőszerv, hibátlan állapotban – 2000 Ft
Stb...
Érdeklődj, bátran, itt vagy e-mailben kérdésekre válaszolok!
insane5kukacfreemail.hu
Azt szeretném megkérdezni hogy nincs-e valakinek eladó hátsóteleszkópja
Szerintem még téli álmot alszanak :D
Szeretnék kérdezni, vajon mitől lehet, hogy a gép hidegen alig akar indulni, melegen viszont már pöcc-röff? Valakinek ötlete, tapasztalata? Rotax 127-ről van szó.
érdeklődni: palacsinta@citromail.hu