Ez egy pitbike:DDDD Amugy nem lenne rosz de baromi aprónak tűnik és túl olcsó is! Sánta nekem:) Nameg DT olyan mint kocsiba az Opel vagy a Skoda vagy még sorolhatnám a sok "volkswagen-t":P
Jah csak nem indulna el:D Amugy meg merem kockáztatni hogy ebből az évjáratból az enyém a legjobb állapotban lévő!:DDDD VÉÉÉÉÉGREEE hatalmas thx Zolinak ismét:) Jah és ez a vas alkatrésznek volt árulva:DDDD Különolajzás is nagyon babán müxik rajt!
üdv! az úgy megy 100-at, hogy vagy 20-at csal az óra, vagy pedig 21-es kerék cserélve 17-es supermotóra és máris megy az 100-at óra szerint! nekem simán menne így 130-at
Köszönöm:) Tényleg nagyon egyben van, a külseje még majd csinosítgatós azért közelről van rajta hiba! Elől nekem 14 hátul nem tudom de megnézem neked ma! Nagyon jól jött a dokumentáció amit küldtél a váltó összerakásánál:) Jah és nekem 12es karbi van rajta!
Jól néz ki a moci és úgy látni, h nagyon egyben is van.
Azt írtad, hogy 80- at meg végre, de az enyém meg alig akar menni 70- et az órája szerint. Milyen lánckerekek vannak rajta?
A darázs az parás:) Jááj de kár hogy most meg neked nincs motorod!:(( Nem volt matricája, és üzembiztosnak tűnik, ezzel nem biztos nem indulnék el veletek a túrára... ja és ami hatalmas + neki hogy nem kényelmetlen!
Nekem a mai nap summálya: Nem motoroztam 1 métert se
strandon leégtem mint állat
hazafelé beszállt 1 darázs és
nyakonszúrt
Nem voltak rajta matricák? Az a lényeg hogy üzembiztos a gép
Mai nap summája, 100Km-er és meg sem nyikkant, semi gyanus zaj semmi váltóprobléma, jah és ezt full gázon végig! Öröm é bódottág, fogyasztása is jónak tűnik még ugyan nem mértem de nem zabálja a benyát! Vége 80 körül van saját órája szerint majd leméretem, szerintem szépen tejesít! Akárhogyan nézem és vizsgálom ezen minden a gyári eredeti cucc, egy db csavar sem hiányzik semmi nem ló, kotyog, minden eleme megvan, jah és minden müködik rajta, indexek, lámpák, összes visszajelző! Ami hiba: a rezó belül szét van esve ettől elég bugyuta hangja van, a fényezés kopottas! Amivel viszont elégedetlen vagyok az a teleszkópok mozgása, túl keveset mozognak!:( Az Aprilia sokkal jobb ebből a szempontból!
Bizoooooony eddig:) És minden rendben ment, jah bocs a kilométeróra meghajtójának a pöcke elfordult, jujjjj de sok melóm lesz mire visszagörbítem:DDDDD
Egyszerű, ki kell pucolni a karbit de tökig! SZóval a fúvókákat is, aztán légszűrő, ha ezek után is fennál a probléma meg kell lesni a vákumrendszert is! Utánna a kellemetlenebb sztori, hogy henger le, illeve ha lenne kompreszió mérőd meg kellene lesni van e rendes komp, ha nincsen akkor gyűrű is lehet a baj! Egyenlőre ez jutott eszembe!
Hi! Kellene egy kis segítség, a morommal baj van. Ma beindítottam, ráültem, mentem vele 1 km-t és leállt. Mikor elkezdtem rugdosni nem indult csak szívatóval, és akkor nem volt alapjárat és csak kb. megint fél km-t tudtam vele menni mert leállt. Ezek után ugyanúgy csak szívatóval indult. karburátorra gyanakszom hogy koszos. Szerintetek?
Köszönöm:) Tényleg nagyon egyben van, a külseje még majd csinosítgatós azért közelről van rajta hiba! Elől nekem 14 hátul nem tudom de megnézem neked ma! Nagyon jól jött a dokumentáció amit küldtél a váltó összerakásánál:) Jah és nekem 12es karbi van rajta!
Jól néz ki a moci és úgy látni, h nagyon egyben is van.
Azt írtad, hogy 80- at meg végre, de az enyém meg alig akar menni 70- et az órája szerint. Milyen lánckerekek vannak rajta?
strandon leégtem mint állat
hazafelé beszállt 1 darázs és
nyakonszúrt
Nem voltak rajta matricák? Az a lényeg hogy üzembiztos a gép
Hatalmas Thx Zz4-nek!
bocs hogy nem egyből válaszoltam
írjatok és megeggyezünk
Egyszerű, ki kell pucolni a karbit de tökig! SZóval a fúvókákat is, aztán légszűrő, ha ezek után is fennál a probléma meg kell lesni a vákumrendszert is! Utánna a kellemetlenebb sztori, hogy henger le, illeve ha lenne kompreszió mérőd meg kellene lesni van e rendes komp, ha nincsen akkor gyűrű is lehet a baj! Egyenlőre ez jutott eszembe!
valakinek nincs eladó am6-os blokja?
Nem lett jó a karbi amit küldtem, vagy nem kaptad meg?