Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
nem az a baj h csuszik hanem az h nem OLD a kuplung
Így már értem! Úgy szoktam beállítani, hogy legyen 1pici holtjátéka a karnak! Mert ha nagyon megfeszíted a kuplungbówdent akkor csúszni fog a kuplungod! Milyen olaj van benne? Mert az enyémbe 75w-90 ír.
Hát kifele csavarom azt a szart h a kisseb legyen a hézag a kuplungkar és a kuplungkonzol nál a bovden
kifele csavarom feszül a büvden és nagyobbat huza kuplungar
és ha befele csavarom akor meg kissebet huz
na de mindegy
az a lényeg h ez nem szokot ilyen leni csak most vettem észre
és berakom 1 esbe és lefuladt
Ez a jelenség általában elő szokott fordulni az rx-eken, hogy hidegen nem old a kuplung rendesen. Csak ezt a hézagot nem vágom! Mire gondolsz pontosan?
Üdv
Észrevettem h hidegen nem kapcsolt szét a kuplungom és huzott a motor miközben kuplungoltam
állítottam h KISEBB legyen a hézag és méginkább nem kapcsolt szét bejjebtekertem h NAGYOBB legyen a hézag és akor jobban szétkapcsolt ez hogy lehet ?
melegen meg már szétkapcsolt(eredeti állapotába ott ahol volt eddig is) ez az olaj miatt van?
Szia!
A kipufogónak a rezonátorját lenne jó megmérni.
Kezd onnan a mérést ahol kijön a hengerből a kipufogó (most itt lehet mérni egy csomó mindent átmérőt, hosszúságot, nekem elég ha a hosszát méred a rendszernek) Elkezded a mérést (egyszerűsítek vegyük a közepét a csőnek és azon fusson mindig a mérőszalag) hátrafelé mérsz az első hegesztésig, aztán onnan szintén a rezonátornak a a közepére teszed a mérőszalagot és megméred a szeleteket a hegesztésekig egészen a végdobig, odáig amidig elhagyja a csövet a füst. Azért kell nekem a hossza, mert a gyári rendszeremen nem igazán tudok változtatni az átmérőn és a kúpoknak a dőlésszögén. Persze az lenne a legfrankóbb ha le tudnád méretezni pontosan és csinálnék egy úgyan olyan rezonátort. Köszönöm!
Őszinte leszek, ne legyél biztos benne hogy nem lesz:) Amikor elkezdtem a bringákkal foglalkozni akkor is úgy volt hogy csak saját használatra.... aztán a végén saját volt 6 db és folyamatosan pörgött az üzlet:) Most is folyamatosan lesem az aprót ha van valami olcsóság rárepülök:)))
Lassan megnyithatod a saját motorbontódat... :)
ÓÓÓ hogy ......:D De ha röhögsz ha nem viszek:DDDD Robesszal is bejött már:D
Ez nem kérdés, de vontatókötelet hozz! :))))
Szombaton próbálkozom még egyszer köszönöm mindenkinek az adott ötleteket
Nem az volt a baj, hogy leszedted! Az a direktszűrő olaj nélkül kb annyit szűr, mint a szunyogháló :)
Lehet kapni szivacsos kivitelben is az már fasza, de ahhoz is kell legszűrőspray!
Akkor lehet,hogy lecserélem legalább azon lehet levegőt állítani
Jössz ki velem hétvégén ha megvan az új Aprilia?:))
Ahogy mondtam nekem is pont ugyan ez volt a bajom:) Nállam gyújtás hiba volt, azért is inkább gyújtás mert fixen 6-8 ig darál, amikor levegő miatt darált akkor nekem össze vissza nem fix fordulaton! De az biztos hogy nem árt neki ha cseréled a szűrőt:) Ha van egy kis időd akkor buzeráld a gyújtást néha csodákra képes egy helyes utánállítás:) De tényleg jelőld a gyári állapotot:)))
17,5- ös karbit szoktak a 12-es helyett feltenni az még passzol az 50 ccm-hez, és alul is erősebb lesz tőle állitólag! Meghát az újabb fajta 50-eseket is 17,5-es karbival szerelik gyárilag!
92 körüli évjárat a karbiban csak az úszó tűszelep és egy fő fúvoka van.Kívülről csak egy alapjárat állító csavar .A szívatója meg olyasmi mint a babattáké teljes gáznál pattan vissza.Szombaton tervezem a szerelést levegő szűrő az új/vágdosós/.Fúvókákat már cserélgettem de nem lett jobb.Marad a gyújtás.Pedig szerintem levegő baja lehet.Indulni melegen elsőre hidegen max másodikra.
Igazán nincs mit, ha tudok segítek, viszont nem nagyon értem hogy lehet a karbiban 1 fúvóka, és hogy nem lehet rajta állítócsavar! Én gondolkodnék egy cserén:) Alapfelálásban 2 fúvóka, 1 alapjárati 1 főfúvóka! és 2 állítócsavar 1 levegő és 1 alapjárati állító! Nekem ez furcsa, persze nem is vagyok pro szerelő:) Szóval egy 12es karbit megkapsz 5 papírból megéri lecserélni mert az állíthatóság nagyon jól jön! Amugy mikori a gép RV blokkos?
Köszi a jó tanácsokat de, sajnos levegő csavar az nincs a karbin nagyon primitív
Hagyuk ezt:DDD az én hanyagságomvolt megbántam soha többet nem veszem le a légszűrőt terepen 1 percre sem! És nem veszek direktszűrőt crossra!:)

Szombaton reggel 8 indulás az rx-ért, jövőhét valszeg jön az XT is:) Na arra baromi kiváncsi vagyok!
Am blokkon pontosan nem tudom még hogy néz ki, dee leveszed a lendkereket, és van a gyújtás alaplap amin maga az állórész van rögítve! Nekem az rv-nél le kell szedni a gyújtást és csak ugy férek az alaplaphoz kicsavarod a 3om csavart és ha balra forgatod előgyújtást adsz neki ha jobbra akkor utógyújtást(bár ez nem biztos:D lehet pont fordítva!) Amia legfontosabb, hogy igy jelöld meg filcel vagy karcolásal mert gyanítom ez az eredeti állás, és ha rosszabb lenne tudd hova kell visszaállítani! Nekem mire belőttem a gyújtást kb 7-8 próbálkozás volt! Dee ha nem a gyújtással van a hiba akkor légszűrőt vedd le (de nagyon ügyelj ne kerülhessen a karbiba semmi! így raktam tönkre a sajátom 1 hete) próbáld úgy hogy darál e, ha a gyári légszűrőd van akkor maradjon is rajta nehogy lecseléd direktszűrőre vegyél bele új szivacsot(200ft-os bevagdosós a legjobb) ha ezzel megvagy akkor marad a leveg/benzin arány jó eltalálása ez is elég sok idő hogy pópecre belődd, de megéri amiből ki tudsz indulni hogy teljesen betekered és 1.5 fordulatot vissza! Ha húzol neki egy kövéret és csak későn áll vissza alapjáratra sok levegőt kap ha nem pörög ki rendesen vagy lassan akkor keveset!

Kb ennyit tudok erre a hibára megoldást ha ez sem mén akkor szerelő:S

Ui.: MINDENKÉPP jelőld az eredeti állását a gyújtásnak!
Köszi a tippet a gyújtás állításhoz az álló részt kell fordítani ugye?
De az igazi szívás csak utána jött. . . :)))