Aham persze törött az egyik gyűrűm! Kompresszió épphogy van..... Ahhh kész megint szedhetem szét.... mondjuk van másik csak ár megint meló... Valaki mondja már meg nekem hogy magyarországon lehet kapni működőképes motort és blokkot?
SZIA! Az italmondón ezt írták: TOP Performances karbon membránlap, 50 ccm-s Minarelli AM motorblokkhoz A karbon lamellák rugalmasságának köszönhetõen minden fordulatszám tartományban jobban tud igazodni a gázlengéshez, ezáltal nõ a motor feltöltöttsége, ezzel együtt a teljesítménye.
Szerintem ha 40- es keveréket kever a moci az a legjobb.
A motoromban most egy fém membrán van, de mi lenne a különbség ha vennék bele műanyagot, olyan tuning karbonosat.
Az egyik ismerősöm JT- láncot vett a motorjára és nagyon bevált neki, ellentétben az enyémmel.
jah! Csak arra vigyázz , hogyha túl kevés olajat fog kapni , akkor hamarabb eljön a generál, mint kéne...
Lehet hogy spórolsz vele 10000-et az olajon, de a többszörösét elbukod a felújításon!
Szia. Ha AN blokkos a géped,akkor jobb oldalon a vízpumpa fölött van az olajszivattyú. Egy vastagabb és egy vékonyabb cső,valamint egy bowden megy bele. A vastagabb csó az olajtartályból viszi az olajat,a vékonyabb cső a karburátorba nyomja az olajat. A bowdenen van egy állító,feszítő csavar.Ha a bowdenen feszítessz akkor többet,ha zazítassz akkor kevesebb olajat nyom a karbiba. Szerintem csavard be teljesen a feszítőt,utána 1.1/2 fordulatot állíts vissza. de figyeld a kipu végét és a füstölésből is látni fogod a változást. Vagy a másik megoldás,a mostani beállításnál állíts vissza/csavard beljebb/ egy fodulattal aaz állítócsavart. Remélem ez alapján be tudod lőni. Üdv"D"
Sziasztok! Megrendeltem az uj láncfogaskerekeket! 15 000-be lesz benne, szállítási díjjal együtt! Gyári áttétel lesz 12/44! Kíváncsi vagyok milyen lesz a gép! Most az egyszer várom a hétfőt!
Hát az anyagminőség.......:) Mi a bánat az a légszűrőspray és hogyan kell használni?:D Amugy már lábon van, ma már a garázsban gurultam vele! Üzemanyagellátás nagyából ok, nagyon ritkán kiakad ha áll helyzetben rángatom, de nem vészes a dolog! Elektronika ami van az ok, vízes rész okés, gyújtás ok, a kuplung müködik szépen dolgozik, csak a kart kéne cserélnem! Esztétika haggyuk is! A blokk: hát itt már nem számolhatok be arról hogy minden oké lenne, csapágy hangja van..... lehet tűgörgő, de lehet főtengelycspágy!:SSS Holnap próbakörök, és ha minden rendben akkor hétvégén kimerészkedem a dombra! Ajax jösz? Meg bárki akinek kedve van?
Jah és amugy ezzel be is fejeztem az 50cm3-vel való foglalkozást és a 2T is felejtős! Senkit nem akarok megbántani de ezek a gépek nem erre valók, ezek ide-oda rohangálni ok de már valami komolyabb dologra alkalmatlanok, főleg gyárilag a tuningal meg rendesen lefaragunk az élettartamból, hacsak nem költünk min 100ezret a tuningra hogy tényleg mindent lecserélünk!
Lehet már agusztusban elkezdem a jogsit! Nagy barom vagyok hogy nem ezzel kezdtem és raköltöttem ennyi pénzt ezekre a ......
Aprilia Racing Team Xs-es méretű dzseki teljesen új papírjaival együtt eladó. Méret probléma miatt eladó, csak fel lett próbálva. Kivehető mellénnyel. Ára: 10.000 Ft.
Üdv! Elméletileg a hajtókart kell cserélni hozzá, top racing olyan 12000huf. Ez sajnos így van, főleg 50 es hengerrel nagyon halott 7000 alatt! 70-80 hengerrel is megvan ez, csak kb. 2x erősebb a motor, és motorozhatóbb az alsó tartomány!
ajax79: Már mindenen gondolkoztam, de a nagyobb hengerhez állítólag más főtengely kell. Szerinted az normális egy rx-nél,
mikor 1- ben elakarok indulni akkor nagyon gyenge de ha már eléri a 7- ezret onnan már jól húz, de alatta van egyhatalmas semmi ahol egyáltalán nem lehet vele motorozni.
Féket sztem a két (általam említett) bontóstól tudsz szerválni. . .
Azért az elég gáz ha félbetörik a dugó, milyen lehet az anyagminőség. . . :(
Ne felejts légszűrősprayt venni! Nem lenne jó 4 óra alatt megenni a dugót :)
Van:) Kezdem úgy érezni hogy profi vagyok:DDD Ma végeztem a kipuval, amit adott Zz4 blokk jónak tűnik, váltója nagyon passzentos, egyedül a dugó ami benne volt az volt keresztbe repedve, de azt nem láthatta mivel nem volt megbontva a blokk, meg a kuplung lamella volt felakadva de az 1 perc volt, már csak rendesen össze kell rakjam a berugót, feltölteni vizzel és mehet ki terepre! Sajnos az első fék még mindig probléma de terepre az nem kell! Csak így még nem tok bejárni dolgozni véle! Szal ha a jóisten is ugy akarja hétvégén mehetünk tekerni:)
51-es lánck: 3670 huf
lánc: 2310 huf-tól
A nagyvas.hu-n, a póstaköltség 1590.
Szerintem ha 40- es keveréket kever a moci az a legjobb.
A motoromban most egy fém membrán van, de mi lenne a különbség ha vennék bele műanyagot, olyan tuning karbonosat.
Az egyik ismerősöm JT- láncot vett a motorjára és nagyon bevált neki, ellentétben az enyémmel.
Lehet hogy spórolsz vele 10000-et az olajon, de a többszörösét elbukod a felújításon!
Már értem azt, hogy miről beszélsz.
A bovden feszességével tudom állítani az olajnak a mennyiségét.ú
És hogyan tudok az olajmennyiségen állítani?
Jah és amugy ezzel be is fejeztem az 50cm3-vel való foglalkozást és a 2T is felejtős! Senkit nem akarok megbántani de ezek a gépek nem erre valók, ezek ide-oda rohangálni ok de már valami komolyabb dologra alkalmatlanok, főleg gyárilag a tuningal meg rendesen lefaragunk az élettartamból, hacsak nem költünk min 100ezret a tuningra hogy tényleg mindent lecserélünk!
Lehet már agusztusban elkezdem a jogsit! Nagy barom vagyok hogy nem ezzel kezdtem és raköltöttem ennyi pénzt ezekre a ......
ajax79: Már mindenen gondolkoztam, de a nagyobb hengerhez állítólag más főtengely kell. Szerinted az normális egy rx-nél,
mikor 1- ben elakarok indulni akkor nagyon gyenge de ha már eléri a 7- ezret onnan már jól húz, de alatta van egyhatalmas semmi ahol egyáltalán nem lehet vele motorozni.
Azért az elég gáz ha félbetörik a dugó, milyen lehet az anyagminőség. . . :(
Ne felejts légszűrősprayt venni! Nem lenne jó 4 óra alatt megenni a dugót :)
ide is irhat bohner94@citromail.hu