Szia!
Van az eredeti (ducatti) minarelli gyújtása és van a (kinai) genericé.
A ducatti gyujtását nem tudod összekötni a generic gyujtásával, vagyis a generic gyujtáshoz kel egy másik (a hozzávaló) cdi- gyujtótrafó. A legegyszerűbb ha felteszel egy ducatti gyujtást.
Motor megvan, elcseréltem, hááááááát motorikusan tényleg baba 1 "hibája" van üresben csörög egy picit a berugó, de ez egyenlőre semmit nem befolyásol! Viszont kicsit undorító esztétikai állapotban van, hátsó kerék elég szar sok küllő törött és hatalmas 8as van benne! Fékkar, kuplingkar törött, igaz van másik deee.....
Na mindegy nem bántam még meg
Jah és az áttételt variálni köll nem gyorsul valami jól de végre jót mehet!
Sziasztok! A gyári méreteket nem tudom, de most van pénzem, lánc és fogaskerékcserére! A motor 93-as! Én 11/46-os áttételre gondoltam, remélem ez jó lesz!
Üdv . Tud e valaki okosat mondani? Ducati alaplapot (3 szín :piros fehér zöld) cserélném valami újabb kínaira .Ezek színe nem passzol .Hogyan kössem be? Köszi
Délután az tuti, reggel megyek a gépért utánna hazahoz átnézeget és du megyek! Illetve sztem kijönnek még páran robogóval:DDDD Idióták én mondtam nekik hogy dobják ki!:D Szóval ha ráérsz délután akkor kinn leszek, de másoknak nem elérhető?:( Nem lenne rosz egy társaságot összedobni!
Nah holnap ki van rajta egy kis terepézes?:D Ajax, és én megyünk akinek van kedve csatlakozni, jöjjön:) Célterület: Ferihegyi repülőtér mögött ez a 17ker és ecser között van kb! Írjatok ha jönnétek!
ui.: Drukkoljatok hogy ne hiába menjek Kecskemétre
Szia! A megoldás sztem, hogy:
-rakd vissza az előző kipufogót
-próbálj rátenni szivacsos sportlégszűrőt, ami elméletileg elviszi az 1-el nagyobb fúvókát!
Már marha sokat szenvedek a motorommal, és már elegem is van belőle. Most ott tartok, hogy nagyon megbízhatóan megy a motor, ki is forog rendesen, csak menni nem igazán akar. A motorja pörög rendesen de olyan mintha nem menne, vagyis nem húzna, mintha nem lenne benne erő. A gyújtáson is próbáltam állítani és a főfúvókával is variáltam, de semmi... Viszont ha beteszem a motorom 1- be és megtolom egy picit hátrafelé akkor egyből beindul és hátrafelé megy. Ez akkor szokott előfordulni ha a gyújtás nagyon holtpontra van állítva, már adtam neki előgyújtást is de de még mindig beindul hátrafelé. A motorom jól megy csak marha gyenge mióta az új kipufogót használom.
Van az eredeti (ducatti) minarelli gyújtása és van a (kinai) genericé.
A ducatti gyujtását nem tudod összekötni a generic gyujtásával, vagyis a generic gyujtáshoz kel egy másik (a hozzávaló) cdi- gyujtótrafó. A legegyszerűbb ha felteszel egy ducatti gyujtást.