Nem értem...
Itt a fórumon írják, hogy egy am6- sebességes gyári rx- nek kéne mennie a gyári kilométer órája szerint 80- 90- et. Az én am6- rx óra szerint 70- 75- nél többet nem akar menni.
(12- es 51- es áttétellel) De tényleg nagyon szarul megy a motorom, egy simsonnal nem mernék versenyezni.
Mi lehet a baja?
Sziasztok ! Rx 50-esre kellene nekem hátsó láncfogaskerék!
Ami van rajta annak kicsi az átmérője, és igy elég gyenege a gép! láncvédő alatt van egy centire a fogaskerék! 5 felfogatásu ami most rajta van, olyan kéne nekem is csak nagyobb átmérőbe!
Na ez jó kérdés. Nem tudom pontosan de szerintem 2t. A tuti ha mocival mész a autós boltba és kiszaladsz a spirállal. Rápróbálod a csigára a bovdenház végét. Ha kb jó, meg a hossza is akkor nyertél.
Na ez az:D Próbáltam már, most 11es van fenn a 13assal szenvedett:SSS Mindegy meg lesz ez is csinálva!:) 4 sebire nem lehet megcsinálni vajon? Az rv 4es váltója nem psszol bele, ezt nem tudjátok?
Szia! Tudnál variálni a lánckerekekkel, ha lenne 1es! Mert ha raksz előre nagyobb lkereket akkor már tuti nem indulsz el 2.ba!
Viszont végre többet menne :)
Nah az van hogy előpször is sziasztok:D Másodszor képzeljétek üzembiztos az RX-em mondjuk üzemképesen nem műxik az 1es benne de legalább már bírja a strapát! Annyira gáz ez a 3om sebesség:((((((((((((((((( Mi a ... tudok ezzel csinálni? Ez semmi ráadásul az enyém 2 sebis:D De hogy 3asba 10ezernél még menne mint az őrült és nincs már feljebb ez nagyon gáz! Ki találta ezt ki?:D Ma véletlen ugrattam egy szép nagyot:D elfogyott az út kicsit meglepődtem de utánna élveztem:DDD Nagyon élevezem a terepet:) Csak az hogy nincsen 1esem sokat ront az élményen:(
Sziasztok! lenne egy kédésem: a helyzet hogy van egy aprilia rx50em és 14es gyári karburátor volt rajta, de amikor vettem adtak hozzá egy dellorto phbg19 cs karburátort is. Na ehhez a karburátorhoz vettem egy 20as sszívócsonkot összeraktam 95ös főfúvókával beindítottam. Elindult bemelegítettem beállítottam nagyjából és elindultam vele. De a kapott eredmény nem volt valami üdítő: néha húzott de inkább csak rángatott meg bőgött, fulladt össze vissza. Szóval a kérdésem az lenne hogy mi lehet a baja? (nagy bele a főfúvóka esetleg, ha igen akkor mekkorát tegyek bele?) ( a motoron gyári kipufogó van egy arrow végdobbal, és gyári hengerrel.) Aválaszokat előre is köszönöm :)
Vegyél Trabant km óra spirált. Hosszra, méretekre megfelelő. A hollandereket levágod róla, a bovdenház végén a fém részbe hosszanti bevágás flexel, majd egy kis méretű bilincs rá. Ráhúzod a km csigára és az órára, megcsavarod a bilincset és faxán megy. Eddig hiba nélkül egy Rx-en meg egy Derbin is. Ha nem boldogulsz, leszedem holnap és képekkel is segitek.
Hőfok és benzinszint mérő nekem sincsen. 2.-ba indulni elég gáz, főleg hogy neked csak 3 sebis 10000-nél már nekem is piros, hosszútávon azért nem köszöni meg ha pirosban mész vele
szacsomotor@freemail.hu
Nem értem...
Itt a fórumon írják, hogy egy am6- sebességes gyári rx- nek kéne mennie a gyári kilométer órája szerint 80- 90- et. Az én am6- rx óra szerint 70- 75- nél többet nem akar menni.
(12- es 51- es áttétellel) De tényleg nagyon szarul megy a motorom, egy simsonnal nem mernék versenyezni.
Mi lehet a baja?
Ami van rajta annak kicsi az átmérője, és igy elég gyenege a gép! láncvédő alatt van egy centire a fogaskerék! 5 felfogatásu ami most rajta van, olyan kéne nekem is csak nagyobb átmérőbe!
Viszont végre többet menne :)
aprilia rx 50 em (AM6)
és kijön a kuplungom az baj?
visszanyomom és huzgálom
kuplungot megin kijön
ezzel mit lehet csinálni?