Wáááá, hát csak nem bírtam magammal:) Teljes csupaszítás!:D Ha esetleg tudtok ajánlani festéket ami jól bírja szóljatok kérlek! Mind alváz, mind pedig idomok! Jah és ha valakinek van tipje hogy néz ki a gyújtáskapcsoló szétesve kérem szóljon:D (rx50)
Elvileg nem lehet nagy baja, bár én kerékpár teleszkópból indulok ki:) Szimerincsere, egyúttal olajcsere és azt hiszem olajlehúzó gyűrű(ebben nem vagyok biztos hogy így hívják!), ezek vannak elkopva és a szervíz nem is lehet nagyon drága ha 5 ezernél többet mondanak menj tovább!
Sziasztok!
A véleményeteket kérném,a motoromnak az a tünete hogy az első teleszkópok folyatnak ami még magába nem is nagy probléma Engem az zavar hogy a becsúszó szár lötyög,és fékezésnél berázza az elejét Nem tudom hogy ezzel mit lehet kezdeni javítható van hozzá valami javító szett vagy inkább vegyek bele másik teleszkópokat
Minarelli AM 3 blokk van benne. A kuplunggal nem is az volt az érdekes igazán, hogy felül fogott, hanem hogy nagyon kicsi részen, de lehet hogy ez nem hiba, hanem tulajdonság.
100.000 forint lenne a motor, esztétikailag nagyon jó, más hibát nem találtam, melegen simán kipörgött 10.000-ig. , kb. 70-et megy, csak hidegen nem volt alapjárata.
A másik jelöltem egyébként egy MBK X-limit (=Yamaha DT 50 AM 6), az hidegen egy rúgásra indul, mindig van alapjárata és valamivel jobban is húz. Végre az is csak 70-et megy, de gondolom a lánckerékkel jobban lehet variálni, ha 6 sebesség van. Ez 170 ezerbe kerül, eddig úgy néz ki ezt választom, mert csak 3 sebességgel több és 8 évvel fiatalabb.
Van valamilyen tipikus hibaforrás ezeknél a motoroknál, amire nagyon érdemes figyelni?
Én 3 sebességest nem vennék, csak ha nagyon
Jó árban van, mert kell oda az az 5-6 sebesség!
Kuplung: nekem mindkét rx-emen az utolso 1 centin kezdett el fogni. Megszokás kérdése, ettöl függetlenül lehet hogy másnak másképp működik. Milyen blokk van benne AM vagy RV?
Egy kis segítséget szeretnék kérni, motor vásárlás előtt állok.
Aprilia RX 50-es (1997), 3 sebességes változat. Hideg indítás után nem volt alapjárata, melegen viszont már igen, valamint melegen egy rúgásra indul.
A hidegen alapjárat hiányát lehet karburátor beállítással orvosolni? Valamint hidegen nem pörgött fel olyan szépen, mint melegen, megtorpant olyan 7000-nél, de gondolom ez természetes.
Az igazi kérdőjel benne a kuplung, ugyanis csak nagyon rövid úton fog a kar. Ennek következtében vagy lefulladás, vagy nagy gáz és eléggé megugrik, nem lehet szépen, finoman elindulni vele. Ez milyen hibára/kopásra utalhat?
Nincs még tapasztalatom ebben, ezért előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat! :)
Nagyon remélem tudtam Neked segíteni és, hogy jók lesznek majd az alkatrészek. A címem: Megyeri Nimród 2643. Diósjenő. jókai 25
Figyu! Te milyen főfúvókát használsz a dellortó 16- os karbihoz?
sziasztok.egy komplett honda xl 125/50-et hengerfejhibás.cserélnék egy komplett minarelli AM6 blokkra kábelköteggel,gyujtáskapcsolóval.lehet a kinai generic blokk is ha van hozzá komplett kábelköteg.Tel:06209103659
Hali! Bocsi, tegnap értem haza, el voltam utazva. Megkaptam a leveledet, tökéletesek az alkatrészek, köszönöm. Viszont valamelyik agyas családtagom úgy bontotta fel a borítékot, hogy szanaszét tépte a feladó részt. Csak az irányítószámod látom. Kérlek írd le mihamarabb a neved és címed, hogy tudjam küldeni a fizetséget! Mégegyszer köszi a segítségedért!
Pedig azt még én is meg tudom csinálni:) Idom le, kipuff le, henger le, régi cspaszeg+görgő ki új be csak a francos gyűrükkel van szivacs:D De már nem szoktam eltörni őket végre:D Én szeretem szerelni magam, igy megismerem és ha baj van tudom hova kell nyulnom, az elején sok szívás és sok pénz is:D De nekem megéri!
Sajna neki sincsen!:( De most találtam valakit, csak ma már nem akarom zavarni! Viszont, ha készenleszek egyszer:) Akkor eljönnél velünk a reptérhez? Kiváncsi vagyok mit lehet kezdeni ezekkel:)
Akkor ezen nem idegeskedek! Véletlen nincsen kilóméteróra spirálod? Vagy esetleg nem tudod mien alkatrészek lehetnek még kompatibilisek vele? Gondolok itt az RS-re Pegaso(inkább) Nameg még mindig keresem az idomot oldalra:D
Nem mert a régi is mükődőképesnek bizonyult, és a próbálgatás alatt ugy gondoltam jobb ha a régit nyúzom, az új blokk meg nem volt ám a legtutibb, sok kis apróság hiányzik róla!:S De még mindig nem bántam meg, ja és a váltója nincsen rendesen összerakva de ezt majd javítjuk! Ooo kérdés: Motorszámot hol találok? 2 blokkon 1 db szám sincsen! illetve a régin annyi van feltüntetve RV3AP ami a típusa de semmi más!
Köszi,
Repi:)