Igen igen, bár nem vagyok benne biztos hogy megmarad ez a moci, azért szeretném lecserélni egy 6 sebisre mindenképp illetve fiatalabbra! Ezt arra terveztem hogy ezen megtanulok váltogatni! Szerencsére még ugyis hogy blokkot vettem hozzá mindennel együtt(festés is) 100 ezer alatt vagyok szerintem az nem sok, és ez teljesen az én ízlésem szerint való:)! A Honda dio-m volt annyi:) Ha meglesem azért van rajta extra is pl a nemrég említett kipu, a 80as henger, új dugószett, új csapágyak, új kuplunglamellák etc.... jah új aksi:)
Nem teljesen gondoltam végig a festés témát, igazából csak ideiglenesen akartam megcsinálni, az a baj hogy van rajta vagy 3 réteg festék már igyis azt meg egyenlőre semmi hangulatom nem volt lecsiszolni:D Most a fő kérdés az volt hogy maga a motor működik e de szerencsére kis apróbb hibái vannak már csak, jövőre ha nem veszek másikat akkor tuti kompreszorral fújom, de akkor rendesen! Nagyon szeretném már használni de undorítóan nézett ki, ezért maradtam ennél a gyors, de legalább szar megoldásnál:)))
Az ülésedet hagy később majd úgy is meglátod, de szerintem passzol a feketéhez. Én úgy fényeztem a motoromat, hogy először szóró gitteztem a műanyagot és aztán festettem le, jó és tartós lett. A vaterán nagyon jó minőségű festéket lehet kapni korrekt áron. Benzinálló, két komponensű nagyon frankó autófesték.
700-ft egy deci-edzővel. Szórógit 3000- ezer egy 1- es.
A motoromra fél liter szórógitt kellet és két deci festék.
A légszűrővel még nem foglalkoztam, ez volt rajta tudom hogy lúúúúfaszt sem ér:) majd kap rendeset igérem:) Igen tudom hogy a fehér nem, de egyszerűen imáááádom a fehéret:) A váz felnifesték az idomok hőálló festékel lettek szórva! A terepbringám is fehér tudom mien kényes:S De még nem tudom áthuzzam e, majd elválik!
Igen én, bár fényezésnek nem nevezném:( Nem is lesz tartós, hőállóval fújtam, bringa teleszkópján tök jó tartós, de úgy tűnik nem szereti a műanyagot, no sebaj majd jövőre újra:)) Köszi a dícséretet, nekem is egyre jobban tetszik, bár nagyon hiányzik a 2 idom róla:( Elvileg ha lesz még türelmem akkor folytatom az arany csíkot amit a hátsó sárvédőn lehet felfedezni, elvileg végigmegy majd a fejidomon és az első sárvédőn is, illetve a tank melleti idom beményedései is aranyal ki lesznek húzva! Jaja nekem is nagyon bejön a kipu:) Azt olvastam 60 papír újonan! Amit Ajax mond nem lenne rosz, mármint a motorozás:) Kéne tanítsatok motorozni:D Merthogy azt még nem nagyon tudok:)
Szerintem azt a direktszűrőt felejtsd el ,nem szűr lószart se! lehet kapni szivacsosat helyette, plusz légszűrőspray és az már szűr!
Az ülést sztem húzd át , mert elég hervadt az bordó szín! A fehér meg endúró motornak nem a legjobb választás sztem !
Mivel fújtad le? Szép lett!
Szia!
Húú... nagyon frankón néz ki! Te fényezted és hogyan?
Szerintem jól néz ki ezzel a piros üléssel mert fekete az idom.
Ha nincs elszakadva akkor hagy meg, a fehér bőrt pedig tedd félre aztán majd kialakul a végéra az összkép. Nagyon faszán néz ki a karbonos végdobod.
Nagyából megvan a baja, sok benyát kap majd holnap belövöm a karbit! Full gázon fulladozik félgázon viszont szépen dolgozik, csak ecsémnek sikerült elszakítani a kuplungbowdent, jah és ami viszont baj hogy csöpög az olaj:SSSSSSSSS Friss képek:
Kérdés: Az üléssel mit csináljak? Leszedtem a fekete bőrt és ezt találtam alatta nincs rossz állapotban tisztítani kell és kész de a szín nem megy a motorhoz:S Már megvettem a fehér műbőrt, de ezen tetszik hogy gyári aprilia, tanácstalan vagyok!
Már megint defektet kaptál! Nem hiszem el, már megint, ez nem lehet igaz.
Képzeld ma délután megcsináltam a motoromat.
Kezdtem a karbival (dellortó 12- es 70- es főfúvóka, széria 50- es motor) átnéztem mindent de hibát nem találtam.
Aztán következett a kipufogó. Na ezt én sem értem...
Fogtam a könyök ott ahol becsatlakozik a hengerbe és annál az ősszétoldásnál ahol össze van rakva a kipuff, na ott letömítettem frankón mindent. Aztán sokkal erősebb lett a motorom de még mindig nem akart kiforogni egyszerűen halott volt a vége, mikor húztam neki csak vissza felé ment és fulladt. Most egy gyári kipufogóm van egy rezonátor és a hozzá tartozó üveggyapotos átmenődob. Kitaláltam azt, hogy levágok a végdobból 5cm-t.
Levágtam, összehegesztettem és olyat megy a motorom mint a fene, alul is jó erős, könnyel el tudok vele indulni és felül úgy kiforog, hogy majd ki eseik belőle a dugó. Az lehet, hogy sok volt a motoromnak a fojtás? De egy gyári kipufogó van a motoromon és még sem jó. A fene se érti már ezt de jó lett a motorom és ez a lényeg.
Ezek olyan 6-7 ezertől indulnak be! legalábbis az am blokkosak.
5-7000 között nem kéne gyengülnie, legalábbis nekem nem csinálja.
a 80-as henger van rajta?
Meg:) És minden egyébb kérdéses dolog is:DDDDD Műűűködik, saját lábán van motor szépen megy, még 1-2 apróság van és mehet ki terepre! Nem gondoltam volna:) Egyedül a váltóval szívtam sokat, de végülis ugy néz ki jó lett:) A motorja 1.5 msp alatt beindult elsőre! Képek nemsokára lesznek! Gyújtás lehet állítós lessz még! 0-5000ig normálisan pörög aztán kicsit visszavesz 5-7 között, utánna viszont brutális módón elindul ez mitől lehet?
Szépen lassan ahogy lesz rá pénzed.
700-ft egy deci-edzővel. Szórógit 3000- ezer egy 1- es.
A motoromra fél liter szórógitt kellet és két deci festék.
Igen én, bár fényezésnek nem nevezném:( Nem is lesz tartós, hőállóval fújtam, bringa teleszkópján tök jó tartós, de úgy tűnik nem szereti a műanyagot, no sebaj majd jövőre újra:)) Köszi a dícséretet, nekem is egyre jobban tetszik, bár nagyon hiányzik a 2 idom róla:( Elvileg ha lesz még türelmem akkor folytatom az arany csíkot amit a hátsó sárvédőn lehet felfedezni, elvileg végigmegy majd a fejidomon és az első sárvédőn is, illetve a tank melleti idom beményedései is aranyal ki lesznek húzva! Jaja nekem is nagyon bejön a kipu:) Azt olvastam 60 papír újonan! Amit Ajax mond nem lenne rosz, mármint a motorozás:) Kéne tanítsatok motorozni:D Merthogy azt még nem nagyon tudok:)
Az ülést sztem húzd át , mert elég hervadt az bordó szín! A fehér meg endúró motornak nem a legjobb választás sztem !
Mivel fújtad le? Szép lett!
Húú... nagyon frankón néz ki! Te fényezted és hogyan?
Szerintem jól néz ki ezzel a piros üléssel mert fekete az idom.
Ha nincs elszakadva akkor hagy meg, a fehér bőrt pedig tedd félre aztán majd kialakul a végéra az összkép. Nagyon faszán néz ki a karbonos végdobod.
Kérdés: Az üléssel mit csináljak? Leszedtem a fekete bőrt és ezt találtam alatta nincs rossz állapotban tisztítani kell és kész de a szín nem megy a motorhoz:S Már megvettem a fehér műbőrt, de ezen tetszik hogy gyári aprilia, tanácstalan vagyok!
Diósjenőn lakom.
A kipufogómat nem értem, de jó lett a motorom.
Elméletileg a végdob van legkissebb ráhatással a rendszerre!
Már megint defektet kaptál! Nem hiszem el, már megint, ez nem lehet igaz.
Képzeld ma délután megcsináltam a motoromat.
Kezdtem a karbival (dellortó 12- es 70- es főfúvóka, széria 50- es motor) átnéztem mindent de hibát nem találtam.
Aztán következett a kipufogó. Na ezt én sem értem...
Fogtam a könyök ott ahol becsatlakozik a hengerbe és annál az ősszétoldásnál ahol össze van rakva a kipuff, na ott letömítettem frankón mindent. Aztán sokkal erősebb lett a motorom de még mindig nem akart kiforogni egyszerűen halott volt a vége, mikor húztam neki csak vissza felé ment és fulladt. Most egy gyári kipufogóm van egy rezonátor és a hozzá tartozó üveggyapotos átmenődob. Kitaláltam azt, hogy levágok a végdobból 5cm-t.
Levágtam, összehegesztettem és olyat megy a motorom mint a fene, alul is jó erős, könnyel el tudok vele indulni és felül úgy kiforog, hogy majd ki eseik belőle a dugó. Az lehet, hogy sok volt a motoromnak a fojtás? De egy gyári kipufogó van a motoromon és még sem jó. A fene se érti már ezt de jó lett a motorom és ez a lényeg.
5-7000 között nem kéne gyengülnie, legalábbis nekem nem csinálja.
a 80-as henger van rajta?