Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és miért baj, hogy csak 10 ezerig forog ki? teljesen normális ez..
És könnyen indul, üzembiztos a motor
A motoron ilyen drothálos diraktszürö van és nem gyári kipufogo rendszer henem gianelli
olyat csinál hogy megyek pl 3-4-be olyan 4-5 ezres fordulat körül
és huzok egy teljes gázt és nem csinál semmit
jah és üresben simán kipörög 12 fölé
Ja és figyel meg mikor mész a motorral, hogy pontosan mit csinál, mért nem akar kiforogni. A fúvókázást megpróbálom elmagyarázni.
Függ attól, hogy milyen légszűrőt használsz (direkt szűrő, kifurkált gyári légszűrő) mert ahoz kell a motort befúvókázni. Nagyon kicsi fúvókával a motor beindul de ha el akarsz vele indul akkor betorpan és le is áll. Már nagyobb fúvókával a motor használható, üveghangig kiforog de olyan erőtlen az egész, alul és felül elég gyenge cserébe nagyon jól veszi a gázt. Nagy fúvókával a motor jó erős, cserébe nehezen veszi fel a gázt, fullad, és nem akar rendesen kiforogni olyan mintha ledadogna, mintha befékezne végre. A kipufogó a másik dolog ami probléma lehet Nálad.
Ha gyári kipufogód van akkor annak jónak kell lennie, ha nincs valahol eldugulva. A motor jól indul és megbízhatóan üzemel?
Szia!
Hát... most nem tudok mit mondani erre, csak azt amit már az előbb leírtam. Nézd meg levegőszűrő nélkül, hogy mit csinál, esetleg még a kipufogónál lehet valami, valami ami folyt és nem tud a gáz kiáramlani rendesen. Most én is a rezonátorrommal szenvedek.
helo a motorom 10 ezerig egészen jól kiforog
csak tovvább nem akar a
a hengernek semmi baja nincs mivel kb 3hete lett új dugoszett belerakva és akkor átlett nézve.
Én a motort már evvel a hengerszettel vettem és elötte nem tudom milyen volt

és a kipufogo csö kilsö átméröje a hengernél 27mm
Üdv!
Rx50(70) Am6 os blokkos motoromnak olyan problémája van hogy, kattog a gáz mikor húzom, és menetközbe egyszercsak felpörög magátol a motor és leáll, utánna csak tolásra indul, ötleteket kérek(:
Szacsomotor, Kukoda Attila
helló!

nincs valakinek eladó km csigája 2003-as RX hez ?
Vagy hol tudnák vásárolni ?
Szia!

Hát szerintem a 90- es főfúvókának pont jónak kell lennie.
Kezdjük előröl... Nem akar kiforogni a motorod? A gyújtást tedd középre, elméletileg annak jónak kell lennie (csak minimálisan tudsz rajta állítani) A karbinak szintén jónak kellene lennie ezzel a beállítássokkal (bár egy próbát megérne ha húznál egy drótot a főfúvókába, de a 21- es karbi simán kéri a 90- es 100- as főfuvit) Hirtelen csak ennyi jutott az eszembe, hogy próbáld meg légszűrő nélkül és nézd meg a kipufogót is, nehogy el legyen valahol dugulva. Aztán vedd le a hengert és nézd meg a dugónak az épségét, nincsen- e valahol eltörve. Kérdés? Azóta nem akar kiforogni mióta rajta van a nagyobb henger? Nekem egyszer nem akart kiforogni a 80- as hengerrel, először a gyújtásra gyanakodtam de rájöttem, hogy túl nagy volt a főfúvókám (12- es kabival használtam 90- es helyett 70- es fúvóka vált be)
Más... légy szíves mérd meg nekem annak a csőnek
a kipufogónak a keresztmetszetét a mi kijön egyből a hengerből.
KÖSZÖNÖM!
esélyes! csak nehogy a nyakadon maradjon utána
60 ért vannak már nekem csak egy darabig kell amig nincs kész apri, ha valaki elcserélné velem bringára vagy a robira teljesen jó lenne!
drágák azok
ÁÁ azért azt nem, dt-t vagy mtxet, vagy valami ilyesmi hulladékot, de a szoci termékektől rosszul vok, bár jók!
Sámsont?
Nem tudom valamo ocsót, motorozni szeretnék már végre:( Jólenne tudni hogy tényleg CDI-e hameg már ugyis cserélni kellene akkor már tuningot szeretnék bele! Ahjajajajjjj
Milyenre tipusra gondoltál ?
Jól szájon kellet volna tekerni! Nade hogy lesz nekem így hétvégére motorom?:SS Lehet veszek valamit idegilenese, illetve cserélek vmit! De nem adom fel az RX-et semmikép még mindig szeressem:)
Ma mentem keresztúrra a kocsiért, a szerelőhöz és a tescó után leszorított 1 rohadék kisbuszos! Basszus a tükörje látószögében voltam, én láttam az egész palit a tükrében! A köcsög arra se vette a fáradságot hogy sávváltás elött belenézzen a tükörbe! Satu, nehogy palacsinta legyek utána be a belsőbe integetek meg ugatok neki erre még neki állt felljebb
Tudom ezért vagyok most mocskos pipa! Defektspray rulezz:D
Nekem kiégette 2 hónap alatt az első izzót! Már 125km-ert tettem meg a defektes gumival és még mindíg szuperál
Ezek a cdi-k elég drága mulatságok...
Na az kell még nekem, bele sem gondoltam lehet kilőtte?:SSSSSSSSS Na az nagy szo.....ás mivel volt nekem szép kis zárlatom, de azt hittem a gyökér hátsólámpám miatt:S
Hát ezekhez aztán abszolute nem értek! De a szakik cdi-t szoktak ilyenkor emlegetni
Nem, szerencsére tökéletesen forog, henger dugó szintén hibátlan az a k....va gyujtás, de miért kellet még ráadásul belerakni csavart ami nem is fogta csak hogy lássam van benne? Ez az állandó lendkerék le téma nagyon szar úgy hogy nincsen és nem kapok hozzá 19es lendkeréklehúzót!:S De miért nincs szikra? Lehetséges hogy azért mert el van forgatva az alaplap? Akkor is kéne nem csak nem jókor!?
Azért ezekkel az elektromos hibákkal lehet szívni rendesen!
Akkor nem szorult meg?