A motoron ilyen drothálos diraktszürö van és nem gyári kipufogo rendszer henem gianelli
olyat csinál hogy megyek pl 3-4-be olyan 4-5 ezres fordulat körül
és huzok egy teljes gázt és nem csinál semmit
jah és üresben simán kipörög 12 fölé
Ja és figyel meg mikor mész a motorral, hogy pontosan mit csinál, mért nem akar kiforogni. A fúvókázást megpróbálom elmagyarázni.
Függ attól, hogy milyen légszűrőt használsz (direkt szűrő, kifurkált gyári légszűrő) mert ahoz kell a motort befúvókázni. Nagyon kicsi fúvókával a motor beindul de ha el akarsz vele indul akkor betorpan és le is áll. Már nagyobb fúvókával a motor használható, üveghangig kiforog de olyan erőtlen az egész, alul és felül elég gyenge cserébe nagyon jól veszi a gázt. Nagy fúvókával a motor jó erős, cserébe nehezen veszi fel a gázt, fullad, és nem akar rendesen kiforogni olyan mintha ledadogna, mintha befékezne végre. A kipufogó a másik dolog ami probléma lehet Nálad.
Ha gyári kipufogód van akkor annak jónak kell lennie, ha nincs valahol eldugulva. A motor jól indul és megbízhatóan üzemel?
Szia!
Hát... most nem tudok mit mondani erre, csak azt amit már az előbb leírtam. Nézd meg levegőszűrő nélkül, hogy mit csinál, esetleg még a kipufogónál lehet valami, valami ami folyt és nem tud a gáz kiáramlani rendesen. Most én is a rezonátorrommal szenvedek.
helo a motorom 10 ezerig egészen jól kiforog
csak tovvább nem akar a
a hengernek semmi baja nincs mivel kb 3hete lett új dugoszett belerakva és akkor átlett nézve.
Én a motort már evvel a hengerszettel vettem és elötte nem tudom milyen volt
Üdv!
Rx50(70) Am6 os blokkos motoromnak olyan problémája van hogy, kattog a gáz mikor húzom, és menetközbe egyszercsak felpörög magátol a motor és leáll, utánna csak tolásra indul, ötleteket kérek(:
Hát szerintem a 90- es főfúvókának pont jónak kell lennie.
Kezdjük előröl... Nem akar kiforogni a motorod? A gyújtást tedd középre, elméletileg annak jónak kell lennie (csak minimálisan tudsz rajta állítani) A karbinak szintén jónak kellene lennie ezzel a beállítássokkal (bár egy próbát megérne ha húznál egy drótot a főfúvókába, de a 21- es karbi simán kéri a 90- es 100- as főfuvit) Hirtelen csak ennyi jutott az eszembe, hogy próbáld meg légszűrő nélkül és nézd meg a kipufogót is, nehogy el legyen valahol dugulva. Aztán vedd le a hengert és nézd meg a dugónak az épségét, nincsen- e valahol eltörve. Kérdés? Azóta nem akar kiforogni mióta rajta van a nagyobb henger? Nekem egyszer nem akart kiforogni a 80- as hengerrel, először a gyújtásra gyanakodtam de rájöttem, hogy túl nagy volt a főfúvókám (12- es kabival használtam 90- es helyett 70- es fúvóka vált be)
Más... légy szíves mérd meg nekem annak a csőnek
a kipufogónak a keresztmetszetét a mi kijön egyből a hengerből.
KÖSZÖNÖM!
Nem tudom valamo ocsót, motorozni szeretnék már végre:( Jólenne tudni hogy tényleg CDI-e hameg már ugyis cserélni kellene akkor már tuningot szeretnék bele! Ahjajajajjjj
Jól szájon kellet volna tekerni! Nade hogy lesz nekem így hétvégére motorom?:SS Lehet veszek valamit idegilenese, illetve cserélek vmit! De nem adom fel az RX-et semmikép még mindig szeressem:)
Ma mentem keresztúrra a kocsiért, a szerelőhöz és a tescó után leszorított 1 rohadék kisbuszos! Basszus a tükörje látószögében voltam, én láttam az egész palit a tükrében! A köcsög arra se vette a fáradságot hogy sávváltás elött belenézzen a tükörbe! Satu, nehogy palacsinta legyek utána be a belsőbe integetek meg ugatok neki erre még neki állt felljebb
Na az kell még nekem, bele sem gondoltam lehet kilőtte?:SSSSSSSSS Na az nagy szo.....ás mivel volt nekem szép kis zárlatom, de azt hittem a gyökér hátsólámpám miatt:S
Nem, szerencsére tökéletesen forog, henger dugó szintén hibátlan az a k....va gyujtás, de miért kellet még ráadásul belerakni csavart ami nem is fogta csak hogy lássam van benne? Ez az állandó lendkerék le téma nagyon szar úgy hogy nincsen és nem kapok hozzá 19es lendkeréklehúzót!:S De miért nincs szikra? Lehetséges hogy azért mert el van forgatva az alaplap? Akkor is kéne nem csak nem jókor!?
olyat csinál hogy megyek pl 3-4-be olyan 4-5 ezres fordulat körül
és huzok egy teljes gázt és nem csinál semmit
jah és üresben simán kipörög 12 fölé
Függ attól, hogy milyen légszűrőt használsz (direkt szűrő, kifurkált gyári légszűrő) mert ahoz kell a motort befúvókázni. Nagyon kicsi fúvókával a motor beindul de ha el akarsz vele indul akkor betorpan és le is áll. Már nagyobb fúvókával a motor használható, üveghangig kiforog de olyan erőtlen az egész, alul és felül elég gyenge cserébe nagyon jól veszi a gázt. Nagy fúvókával a motor jó erős, cserébe nehezen veszi fel a gázt, fullad, és nem akar rendesen kiforogni olyan mintha ledadogna, mintha befékezne végre. A kipufogó a másik dolog ami probléma lehet Nálad.
Ha gyári kipufogód van akkor annak jónak kell lennie, ha nincs valahol eldugulva. A motor jól indul és megbízhatóan üzemel?
Hát... most nem tudok mit mondani erre, csak azt amit már az előbb leírtam. Nézd meg levegőszűrő nélkül, hogy mit csinál, esetleg még a kipufogónál lehet valami, valami ami folyt és nem tud a gáz kiáramlani rendesen. Most én is a rezonátorrommal szenvedek.
csak tovvább nem akar a
a hengernek semmi baja nincs mivel kb 3hete lett új dugoszett belerakva és akkor átlett nézve.
Én a motort már evvel a hengerszettel vettem és elötte nem tudom milyen volt
és a kipufogo csö kilsö átméröje a hengernél 27mm
Rx50(70) Am6 os blokkos motoromnak olyan problémája van hogy, kattog a gáz mikor húzom, és menetközbe egyszercsak felpörög magátol a motor és leáll, utánna csak tolásra indul, ötleteket kérek(:
nincs valakinek eladó km csigája 2003-as RX hez ?
Vagy hol tudnák vásárolni ?
Hát szerintem a 90- es főfúvókának pont jónak kell lennie.
Kezdjük előröl... Nem akar kiforogni a motorod? A gyújtást tedd középre, elméletileg annak jónak kell lennie (csak minimálisan tudsz rajta állítani) A karbinak szintén jónak kellene lennie ezzel a beállítássokkal (bár egy próbát megérne ha húznál egy drótot a főfúvókába, de a 21- es karbi simán kéri a 90- es 100- as főfuvit) Hirtelen csak ennyi jutott az eszembe, hogy próbáld meg légszűrő nélkül és nézd meg a kipufogót is, nehogy el legyen valahol dugulva. Aztán vedd le a hengert és nézd meg a dugónak az épségét, nincsen- e valahol eltörve. Kérdés? Azóta nem akar kiforogni mióta rajta van a nagyobb henger? Nekem egyszer nem akart kiforogni a 80- as hengerrel, először a gyújtásra gyanakodtam de rájöttem, hogy túl nagy volt a főfúvókám (12- es kabival használtam 90- es helyett 70- es fúvóka vált be)
Más... légy szíves mérd meg nekem annak a csőnek
a kipufogónak a keresztmetszetét a mi kijön egyből a hengerből.
KÖSZÖNÖM!
Ezek a cdi-k elég drága mulatságok...
Akkor nem szorult meg?