Megint defektet kaptam!
Már a f@szom tele van a trehány, rosszindulatu emberekkel!
Most is egy 50-es szög , most is a hátsó kerék és gyanítom most is keresztben átszúrta a belső gumit!
Igen közben én is rájöttem hogy a tárcsafék konzolja maga a távtartó, bocsi hogy ugráltatalak!:S Ja és a gyújtáskapcsolo is javítva:) Huh reggel 8 óta csinálom de nagyon baba lesz!:) Legalábbis az én izlésemnek éppen megfelelő:)
Nekem van egy 80-as rx-em és sajnos a hátsó küllőim eltörtek ( tudna valaki nekem eladó hátsó kereket?)
a másik meg hogy egy SM szettet se lenne rossz beszereznem hozzá ha valakinek van eladó az pls írjon
Én Mindenképp kiprobálnám a nagyobb fúvókához sportlégszűrőt rakni. Kipróbáltam én is, hogy a szivacsos sportlégszűrőt 20 centi hosszú 32mm belső átmérőjü csővel beletettem a gyári légszűrőházba. Mert már elviselhetetlen torokhangja van .
Így felül szar lett nagyon , alul meg eléggé. viszont mélyebb tompább hangja lett, de így szar ! várom én is a javaslatokat a megoldásra! Szerintem rakjál rá sport/direkt szűrőt és azzal is próbáld ki, légszűrőolajjal természetesen!
Na hát ezt jó lenne megtudni:S Ha nem marad más akkor lehet veszek rá valamit, és majd konzolt csinálok rá, csak ezt el akartam kerülni!:( Képek még ma!:)
Na feltettem az üveggyapotos átmenődobot a hozzá tartozó rezóval, de nem igazán akar tőle kiforogni a motor. Alul kicsit nyomatékosabb, de nem húz olyan jól és felül egyáltalán nem lehet vele motorozni.
A másik a karbi kérdés. Nem értem... Mikor kicsi főfúvókát teszek bele akkor elég jól veszi a gázt jól is pörög, de ha elakarok vele indulni akkor befullad. Nagyobbal még mindig jól veszi a gázt, jól is pörög de valahogy nincs a motornak teljesítménye csak pörög és nem halad. Még nagyobb fúvókával a motor már nehezen veszi fel a gázt, fullad, nem forog ki, alul nyomatékosabb, ha pedig haladni szeretnék és húzom neki akkor nem megy olyan mintha valami visszafogná. Hogyan tudnám a karbit frankón beállítani?
Tehát a kérdésem az lenne, hogy tartósan lehet-e vele közlekedni?