Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az " új" blokkot még nem raktad be?
Előbb nem voltam teljesen érthető:) A régi dugó darabjai vannakbenne szerencsére az újnak semmi baja! Jaja a barkács meg mehet:) De van olyan melletem aki még ért is hozzá ő nézi és ha hülyeséget csinálok szól:) Igen és amugy a 2 blokból lesz 1 eddig ez volt a terv csak hétvégén akartam próbálgatni mielőtt nekiesünk és szétkapjuk, de nem jött össze:D De ahogy olvasom te is tolod a barkács műsort:)))) 30% az naon sok!:)
Ez szar ügy !
Olajat kevertél be neki? Akkor most lehet barkácsolni ezerrel.
A két blokkból raksz össze 1-et, vagy veszel bele új dugót , ha más nem ment szarrá? Én is tegnap vettem csövet és a sportlégszűrőt beleintegráltam a légszűrőházba mert kibaszottul hangos. Most nem olyan hangos ,de így nem kap elég levegőt és olyan 30%-al csökkent a teljesítmény .
Pfff, azt hiszem nem lesz annyira egyszerű:D Maradok az eredeti tervnél teljesen szétszedem és szépen lassan összerakom! Ma már mikor épp kezdtem volna élvezni és érezni a motort, hát nem megszorult a szemétláda:D Megint tolni hazáig:D De nem adom fel ilyen könnyen! Hazahoztam lekaptam a hengert reménykedve hogy annak nincs baja, szerencsén volt annak nincsen! a blokk alja tele van dugó és egyéb alkatrészedarabbal az meg megszorult kár 0 de teljesen szét szedjük ez így nem vicces, csak győzzem kivárni míg elkészülünk vele!
Akkor azt én már lecserélném!
Hát nem rég vettem aztmondta gyerek h 1,3 éve volt benne cserélve
Az optimális fordulatszám , nem kéne nagyot csattannia .
Olaj van benne elég?
1500
Ha túl magas az alapjárat, akkor nagyot csattan, ha berakod 1-be.
Mekkora az alapjárati fordulatszám?
Üdv
van 1 aprilia RX 50 em am6 os blokkal
és mikor berakom 1 esbe nagyot kattan ez minden motornál igy van ?
Hát az biztos, hogy van feelingje van a motorozásnak az biztos.
robeszhoz képest 1 endúró maga a menyország!
Haveromat unszolom már 1 ideje hogy a gulivert cserélje már el vmi enduróra ,de nem akar/tud/szeretne sebességet váltani. A robogó dögunalom. tegnap elmentem megkeresni monor fölött 1 endúrózgatós helyet, amit már vagy fél éve keresgélek. Megtaláltam!
olyat estem mint állat de nagyon élveztem
Hát én nem, csak vettem robit melóbajárni tökig felújítottam, aztán rájöttem hogy a motorozás mekkora buli, vettem most ezt a bringáim meg adom el sorba:D már 3om elkelt már csak 3om maradt:)
Bringa tunningolásban is elmebeteg összegeket el lehet költeni az biztos... Én már elég rég bringáztam
Én szerelmes vagyok az első telóba:) Nem kizárt hogy Marzocchi mivel olasz! Imádom hogy fordított nameg hogy vagy 42es minimum a becsuszója! Mozgása szintén gyönyörű, én jóval drágában vettem annó bringába telót mint most az egész motort:D Az marzocchi volt:D
hát ez jó kérdés ! Nem tudom. A lényeg hogy jól bírják a strapát.
Mivel arany a teló, így gondoltam nem töröm meg az öszhangot:D Na majd eldől! Hamár teló ezekbe mien teló van nem tudod?
Nem igazán tudom elképzelni , lehet jól nézne ki .
fekete-orange, vagy fekete-sárga, fekete-szürke szinekben láttam már. fotók között nézz szét az oldalon van pár rx fennt.
Csak félig meddig, kilóméteróraspirál hibádzik fordulatszámmérő van! Sebesség érzésre 60 küröl volt de mivel új a dugó nem nagyon merem meghajtani:S Pörögni pörög rendesen, alapjárat szépen megy! Most csekkoltam a képed véletlen:D Nagyon szépek! Valami hasonlót szeretnék én is:) Illetve hamár cicoma, szted/tetek fekete alapon arany fényezés? De az arany nagyon kevés lenne rajta, próbálom minnél igényesebre megcsinálni!
műszerek vannak rajta?
kipróbáltad már , hogy mit megy?
Jogos, jogos sőt van amugy cserealkatrészem csak lusta vagyok:D Najó nem fogom ezt a felújítást sem ellinkeskedni igérem:) A DIO-m nagyon jól sikerült türelmes voltam, illetve 1 esetben nem de az drága mulatság volt, új főtengely:D És persze kap új karbit is majd, biztos voltam benne hogy a 12es nem kicsit gyenge, de ezzel is megy egyenlőre ez a fontos nekem!
Te tudod , én inkább a seeger-est választanám. Mert utána minden lánckerék cserénél lehet flexelgetni, utána meg pöttyözni. Na meg ha nem tetszik az áttétel akkor olcsóbb az első lánckereket cserélni, mert a hátsó 3-4x annyiba kerül!
Jaja a horony már nem az igazi:) A seeger meg mindig leesik! De ha picit megmélyítem a hornyot és 1 számmal kisseb gyűrűt rakok rá az megoldás de nekem jobban tetszik a pötyözgetés:) Valahogy jobban biztonságban érzezném magam:)
Valami történt a seegerrel, vagy a horonnyal?
80-as hengerhez 19-21-es karbi dukál
Igen 3as, nem mén bele sajna más, de nem bánom ezen legalább megtanulok szerelni, meg váltogatni! Ha valamit elcs....ek inkább egy olcsó motor legyen:) Igen 12es a karbi és 80as a henger, gondolom nagyobb kéne és majd lesz is, de csak szépen sorba! Sok benyát kap azért indul szivató nélkül? Na majd ezen is állítok:) Képet még nem szívesen, de holnap azért csinálok ha mástnem azért hogy miből indultam ki:D

Tech tanács: ha a első fogaskerék tengelyére a zégergyűrűt rápötyözöm CO-val az lehet jó megoldás? Van helyette más,de ez igy egyszerűbb:D
Amit vettél blokkot az is 3 sebis?
80-as hengerhez van 12-es karbid?
Nem kéne indulnia szivató nélkül, azon még állítanod kéne, mert az az igazi ha szivatóval indul
akkor mostmár jöhet róla kép