Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah elkezdett dolgozni végre a moci, jól gondoltátok a 3 sebi kevés, de majd cserélem ha meguntam:) Rengeteg meló van még vele de végre má látom a végét! Olyan dolgok szivatnak mint pl zégergyűrű+patentszem, de az már jó ha ezekkel kell csak foglalkozni:D Najó a kuplungon is állítai kell még kell Km óra spirál, 2 idom meg persze a fényezés! De a lényeg a lényegben hogy a motor megy a motorja szépen jár nagyon jól húz 7 ezer után alapjárat is van! 12-es dellorto karbi van rajta ezt azért lehet cserélem majd egy nagyobbra! Tényleg az baj hogy szivató nélkül is pöcre indul? Gondolom nem csak akkor minek a szivató?

Bocsi hogy leírtam csak most öröm és bódottág van hogy nem kidobott pénz volt!

Szép napot,

Repi:)
Én is naggyából 7-9000-es fordulatszám tartományban megyek a motorral. Ha azon a fordulatszámon mész vele ahol elkezd húzni , akkor lesz a fogyasztásod a legkevesebb.
Értem csak én kicsit sokaltam azt a fordulatot szoval nyugottan járhatok vele 7-8 ezren?
Az AM6-os blokkal szerelt verziórol tudok neked nyilatkozni.
80 km/h körül van a végsebessége, akkor pörög 9-11000 fordulaton áttételtöl függöen. 60-70 km/h az utazója 7-8000-es fordulaton.
6000-től kezd el húzni a motor.
Üdv
egy Aprilia RX 50 nek mennyi az utazó tempó fordulatszáma? (sajnos km óram nincs .
Eladó!

Aprilia ETX 50

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
Meg, de ..................... kicsit később kifejtem!:S
Megjött már a blokkod?
Kihalt a fórum!?
am6-os blokk 30ezer ft
Vegyél Iris-t. Kétszer annyiba fáj, de nekem semmi gondom vele.
Sziasztok,

Még mindig keresek Aprilia RX-hez ülés alatti oldalidomot, job-ball a kipuff bal oldalt DGM alváz típus!

Köszi,

Repi:)
Üdv
Hol lehet VADONAT új am6 os blokkot veni(rendelni?
Nekem is megnyúlt a láncom. A mopedrallyra raktam rá nyeregtáskát kb 20 kiló cuccal( minden eshetőségre felkészültem)
És így jobban leült a motor segge. 150 kilóméter után már érezni lehetett a nyúlást, pedig láncsprézem rendszeresen.
Dt50mx-re mz láncot vettünk az nem nyúlik . Az igazsághoz hozzátartozik az is ,hogy nem is mászkál vele sokat...
Ha beidegesít akkor veszek rá mz láncot, vagy ami megegyezik vele, jó erőset. (az mz- men nem nyúlt ekkorát a lánc ilyen ilyen kevés idő alatt.
Nekem is olyan láncom van. Négy hónapja raktam rá és azóta folyamatosan nyúlik, nem tom miért:S
Nem rég vettem a motoromra egy vadi új láncszettet, lánckerekeket és láncot, de a lánc (did racing 420 ahogy annó írtad) hatalmas méretekben nyúlik. A te motorodon is ekkorát nyúlik a lánc? Nem lehetne esetleg valamilyen más lánccal helyettesíteni?
Köszi a tippet, én is ott veszem ugyan azt, ezt kivételes tudom:) Jó az a bolt szívesen szoktam oda járni!
Fullszintetikus repsol olajat normális áron (2700ft/l) a kelómotornál kapsz , a mcdonaldsnál a bazársoron.
Én is ott veszem
Akkor az alapkonstrikciót kitaláltam, mindenképp szerettem volna előszőr a külön olajzással megoldani pont azért amit te mondtál hogy tuti kap e!? Persze előszőr müködjen rendesen a motorja:) De a légtelenítés nem jutott volna eszembe!

Köszi,
Úgy ahogy Nimród kolléga mondja. . .:-)
Még kiegészítésnek annyit, hogy ha működik a különolajzás ,akkor se látványos mennyiséget nyom, csak átlátszó csővel tudod nyomonkövetni.
Először is szerintem nem kellene ennyire előre szaladni mert az olajazás elég kényes része az egésznek, ha nincs olajazás akkor megszorul és beáll a motor.
Keverd a benzinbe bele az olajat mert az a biztos én is ezt csinálom. Az olaj tartálynak a tetején van az elektromos érzékelő ez érzékeli és jelzi vissza ha nincs már a tartályban olaj.
A tartályból egy csövön keresztül megy az olaj a szivattyúra és abból megy szintén egy csövön keresztül a karbira.
Ha maradni akarsz a külön olajazásnál akkor meg kell győződni arról, hogy valóban nyomja-e a szivattyú az olajat a karbiba.
Ja meg légteleníteni kell a szivattyút, van raja egy kicsi csavar.
Szerintem keverd be a benzint és tedd rendbe a motort, tipp- toppra utána ráérsz az olajazással foglalkozni.
Ezt most megreszkirozom:) Sokba kerülne elmenni érte:( Megkérdezheted persze 30k HUF-ba adta! A motor amit vettem meg volt 43k, és ha minden jól megy akkor már csak csinosítgatás marad, Szóval bőven 100 alatt vagyok vele és ugy néz ki ahogy én akarom, ja igen a többi része meg amugy nagyon jó állapotban van! Telók, fékek, kerekek majdnem tökéletesek!

Más: olajozás kérdés, olajtartály tetején van egy csati gondolom az az olajlámpa visszajelzője, ha azt nem kötöm be az nem befolyásolja az olajellátást ha jól gondolom!? Illetve a tartály és az olajszivatyú közt semmi sincsen ugye? csak cső!? Naés az olajszivatyún 2 darab csonk van egyikbe megy az olajcső a másik?

Egyenlőre ennyi de higyétek el lesz még:D
Már én is cseréltem első gumit . De nagyon szenvedős 1belsőt szét is csiptem! A gumis meg 800ért kicseréli .és csak 200 métere van.