Nah elkezdett dolgozni végre a moci, jól gondoltátok a 3 sebi kevés, de majd cserélem ha meguntam:) Rengeteg meló van még vele de végre má látom a végét! Olyan dolgok szivatnak mint pl zégergyűrű+patentszem, de az már jó ha ezekkel kell csak foglalkozni:D Najó a kuplungon is állítai kell még kell Km óra spirál, 2 idom meg persze a fényezés! De a lényeg a lényegben hogy a motor megy a motorja szépen jár nagyon jól húz 7 ezer után alapjárat is van! 12-es dellorto karbi van rajta ezt azért lehet cserélem majd egy nagyobbra! Tényleg az baj hogy szivató nélkül is pöcre indul? Gondolom nem csak akkor minek a szivató?
Bocsi hogy leírtam csak most öröm és bódottág van hogy nem kidobott pénz volt!
Én is naggyából 7-9000-es fordulatszám tartományban megyek a motorral. Ha azon a fordulatszámon mész vele ahol elkezd húzni , akkor lesz a fogyasztásod a legkevesebb.
Az AM6-os blokkal szerelt verziórol tudok neked nyilatkozni.
80 km/h körül van a végsebessége, akkor pörög 9-11000 fordulaton áttételtöl függöen. 60-70 km/h az utazója 7-8000-es fordulaton.
6000-től kezd el húzni a motor.
Nekem is megnyúlt a láncom. A mopedrallyra raktam rá nyeregtáskát kb 20 kiló cuccal( minden eshetőségre felkészültem)
És így jobban leült a motor segge. 150 kilóméter után már érezni lehetett a nyúlást, pedig láncsprézem rendszeresen.
Nem rég vettem a motoromra egy vadi új láncszettet, lánckerekeket és láncot, de a lánc (did racing 420 ahogy annó írtad) hatalmas méretekben nyúlik. A te motorodon is ekkorát nyúlik a lánc? Nem lehetne esetleg valamilyen más lánccal helyettesíteni?
Akkor az alapkonstrikciót kitaláltam, mindenképp szerettem volna előszőr a külön olajzással megoldani pont azért amit te mondtál hogy tuti kap e!? Persze előszőr müködjen rendesen a motorja:) De a légtelenítés nem jutott volna eszembe!
Úgy ahogy Nimród kolléga mondja. . .:-)
Még kiegészítésnek annyit, hogy ha működik a különolajzás ,akkor se látványos mennyiséget nyom, csak átlátszó csővel tudod nyomonkövetni.
Először is szerintem nem kellene ennyire előre szaladni mert az olajazás elég kényes része az egésznek, ha nincs olajazás akkor megszorul és beáll a motor.
Keverd a benzinbe bele az olajat mert az a biztos én is ezt csinálom. Az olaj tartálynak a tetején van az elektromos érzékelő ez érzékeli és jelzi vissza ha nincs már a tartályban olaj.
A tartályból egy csövön keresztül megy az olaj a szivattyúra és abból megy szintén egy csövön keresztül a karbira.
Ha maradni akarsz a külön olajazásnál akkor meg kell győződni arról, hogy valóban nyomja-e a szivattyú az olajat a karbiba.
Ja meg légteleníteni kell a szivattyút, van raja egy kicsi csavar.
Szerintem keverd be a benzint és tedd rendbe a motort, tipp- toppra utána ráérsz az olajazással foglalkozni.
Ezt most megreszkirozom:) Sokba kerülne elmenni érte:( Megkérdezheted persze 30k HUF-ba adta! A motor amit vettem meg volt 43k, és ha minden jól megy akkor már csak csinosítgatás marad, Szóval bőven 100 alatt vagyok vele és ugy néz ki ahogy én akarom, ja igen a többi része meg amugy nagyon jó állapotban van! Telók, fékek, kerekek majdnem tökéletesek!
Más: olajozás kérdés, olajtartály tetején van egy csati gondolom az az olajlámpa visszajelzője, ha azt nem kötöm be az nem befolyásolja az olajellátást ha jól gondolom!? Illetve a tartály és az olajszivatyú közt semmi sincsen ugye? csak cső!? Naés az olajszivatyún 2 darab csonk van egyikbe megy az olajcső a másik?
Bocsi hogy leírtam csak most öröm és bódottág van hogy nem kidobott pénz volt!
Szép napot,
Repi:)