Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Olcsón jutottam hozzá, 5rongy.
Szerintem sokkal de sokkal jobb lett vele, fogyasztás nem nőtt.
De alul mintha meg kétszerezték volna az erejét.
Egy az egyben felment, de nekem már mókolt mindkét oldalon a szivórendszerem.
GI hozta nekem, ha úgy van, vedd fel vele a kapcsolatot, rendszeresen jár olaszba alkatrészért.
Bár mire meghozza, elpostázza neked, lehet annyiért már MO-n is kapsz.
Ja tényleg,SHA van rajta. Karbicsere. PVA méretileg biztosan elfér,de alkotni kell. PHBG már sanszos,hogy nem fér oda.
Szia és köszi a választ.
Nekem 4 ezer alatt szinte semmit nem csinál. Alig birok vele elindulni, és le is áll, ha nem húzom, nem zúgatom a motort.
A karbimban nincs súbertű, se benzin levegő keverék csavar.
Nem lehet rajta állítani, minden adott. Nagyon kezdetleges ez a karbi.
Nekem is 80-as henger van az rx-en 21-es karbival, és olyan 6-7 ezerig elég gyenge de utánna nagyon megy:)
Egyébként meg mint korábban is kifejtettem, gondolom közfelháborodást és utálatot keltve, egy rx50-es a fizika törvényei miatt alúl szarabbnak kell, hogy legyen mint egy simson. Felűl meg cserébe jobban megy valamivel.
Mondhatni a tervezők az alsó tartományt áldozták be azért, hogy felűl jobban menjen, mint egy Simson.
Autóknál is ugyanez van. Egy régivágású 1.6-os lehet, hogy csak 70-80Le-s, de alúl simán szebben megy, mint egy mai nagyonsoklóerős, persze az felűl, ahol hétköznapi használatban épeszű ember úgy sem használja, ott erősebb a "modern". :)
Valamit valamiért.
Mondhatnám, hogy az rx-et sem vettek volna egy darabot sem, ha 4Le állt volna a katalógusban, hiába lett volna teljes fordulaszám tartományban használható, használhatóbb az egész motor :)
És ez teligáz mellett van végig?
Mert elkellene dönteni, hogy fordulatszám tartományban vannak gondok vagy pedig terhelési tartományoknál (gázállás).
Mert pl ha részterhelésen (értsd félgázon) van gond, akkor azt első sorban a tű poziciójával és alakjával befolyásoljuk.
Főfuvókát meg akkorát kell belerakni, hogy nyélen jó legyen.
Ha így van, akkor a kisebb üveghangra jó fuvóka és emellett emelj a tűn, így részterhelésen többet adsz neki. Akár több rovátkát is ha van.
Legalúl az alapjárati rendszer is bedolgozik, szóval az is kérhet változtatást, sajnos valamilyen mértékben összefüggenek a rendszerek.
kép
Szia!

Nem értem az egészet?
Sajna nem tudom megcsinálni, befúvókázni a karbimat.
Egy gyári karbi van a motoromon, olyan ami a képen.
Ha szűkítem a fúvóka méretét, akkor 4- ezres fordulat felett megy a motor mint a barom és kiforog egészen üveghangig, de 4- ezer alatt szinte semmit nem csinál, fullad és állandóan le ál. Viszont ha a fúvóka átmérőjét növelem, akkor alul kicsi gázról jól indul, szépen megy, nagyon jól veszi a gázt, csak nem akar menni rendesen és nem forog ki. Az az érdekes az egészben ha a fúvóka méretét pont a kettő közé bejátszom, hogy ne legyen se sok se kevés, akkor 4- ezer alatt fullad, és nem veszi fel a gázt, felül pedig nem forog ki. Valaki használt már ilyen karbi 80- as hengerhez?
És ez hány % sikerrel jár? :D
Komolytalan az ismerősöd. Nem fog felrobbanni, még ha a csőben be is durran, bár szvsz nemfog, akkor max egy pukkanást hallassz.
aha köszi köszi egyik ismim azt mondta, hogy ne menjek motoral mert fel fog robbani van valami igazság alapja?
Mész vele egy karikát, hogy átmelegedjen a cső. És rendben lesz.
aha és mit javasol doktor úr? Mi lenne a legbölcsebb tenni való:D?
Elborult motornál telefolyt a szívócső, ami aztán belefolyt a karterba és most szépen feljött. Majd ha üzemszerűen használod és nedves az már nem oké.
Van olyan hogy egyes tulajok szinig folyatják a kartert benzinnel a szar tűszelep miatt, mert az jó lesz még, meg amúgyis drága. Aztán az indításkor meg majd csodálkoznak. Kiveszik a gyertyát, aztán kitőr mint a gejzír :)
sziaztok kérdesem lenne. Nem rég felborultam a motoral, és kb 1-2 hétig be se indítottam mult nap megnyitottam a benzin csapot majd 1-2x berugtam a motort. Csöpögött a benzin a rezonátorból. Mi lehet a gondja? Tipp-eket ötleteket várok! Ha valaki tud akkor megoldást is! ( A vörössel bekarikázott részen nedves és onnan folyik a benzin)
SOK CUCC NÉZZ BE!
Persze mindent lehet, bár neki maszek a szívócsonkja, mindkét oldalon. Szóval légszűrőház is alakított, meg a membránhzára jövő szívócsonk.
Egyébként az SHA sem vész. Mindenesetre én ha úgy lennék, hogy nem abból kell választani ami van, hanem amit akarok akkor én PHBG-t választanék. Bár azt meg kell csekkolni, hogy oda fér-e, mert nagyon elbaszott helye van.

Ár meg nem mérvadó, mert neki más árképzés jár. De ha akarja holnap úgyis leírja. Én más nevében nem beszélhetek.

Legjobban azon lepődtem meg az RX-én, hogy kivettük a membránt és ahelyett, hogy nyitott "kombinnáltfogóval helyén letört, tönkrebarmolt" membránt találtunk volna egy korrekt, tán metrakit (de lehet nekem van metrakit AM6 membránom), karbonlapos darabot találtunk és még a lapok vastagságát is eltalálták. Mik vannak :)
Nekem dellorto 14-12 vagy 12-14 van rajta most nem tudom hirtelen. Na ezen aztán végképp nem lehet állítgatni.
Ennek a helyére is lehetne olyat rakni mint Babikának? És menyiért hoztad neki?
Dellorto PVA 17.5
Olaszországban vettem, elötte Dellorto PVA12 volt fenn helyette. Szóval csak fel és le.
Bár szerintem az, hogy az alja szar volt részint abból következett, hogy az a karbi valahogy nem reagált igazán a beállításokra, hogy mitől ne kérdezd, nem jártam utána.
Eladó egy Aprilia SX 50 supermoto!
msn: rota28@indamail.hu
email: rotaa93@gmail.com
telefon: 06307277736
Milyen karbi , és hogy raktad rá? Vmit kellett cserélni hogy rámenjen?
Ja és mennyibe fájt?
Be kell állítani.

Nekem a 12-es karbi helyett 17.5 van rajta, de marha nagy a változás alul.
Sokkal jobb lett.
A fordulatmérő nem üzemel, de ojan 3 ezer felett megy a motor rendesen. Alatta nagyon fullad, úgy kell vele játszani, mert ha leesik a fordulat, akkor nem lehet gázt adni, inkább leáll.
Én 2000-2500 közé állítottam az alapjáratot. Sztem a 700-1000 az nagyon karcsú!
Hali!
Nekem 1500-2000 között van az alapjáratom, ha ez segít.