Karbin nem próbáltál állítani? Nekem a stihl kaszám néha elállítódik, speciel hasonlót is csinált . Karbin lévő 3 csavarral beállítottam és fasza. Na de ez nem kasza , úgyhogy mielőtt állítgatnád várj meg 1-2 véleményt!
Érdekes jelenség lépett fel a kis malagutimon. A nyáron jól ment, semmi baja nem volt. Most is gondoltam, míg jó idő van azért megyek egy-két kört...
Hát nem így lett...nagy nehezen elindultam vele, de gázadásra fulladt, csak akkor ment, mikor már ráhúztam a szivatót. Na, gondoltam benzinhiány van, vagy éppen levegő többlet. Kiszedtük a karbit, hátha az van eldugulva, de nem volt az ég világon semmi baja. Aztán a membránt is megnéztük, az is zárt, szó-szó egy lamella mutat talán fél mm változást. Összeraktuk, na majd jó lesz.
De nem lett jobb, gázadásra fulladt meg. Érdekes jelenség volt, mert mikor ráhúztam a szivatót és úgy a gázt akkor felpörgött a motor és sikított úgy 9000 ford/percnél és alig ment vissza a fordulat. Ha húztam a gázt simán akkor meg lefulladt.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve befogtuk a szívó csövet a légszűrő házon. Ettől kezdve olyan szépen ketyegett a moci...rá sem ismertem. Most egy darab szivacs van a légszűrő szívó csövében és jár a motor...ennek nem kell levegő? Honnan szív ez mégis levegőt? A tömítések jól zárnak. Mindent ellenőriztünk. Eddig a szivacs nélkül is jól ment. Mi lehet ennek az oka? Komolyan érdekel...Ha valakinek van ötlete, az kérem ossza meg velem, fontos lenne, mert nem akarom úgy téliesíteni a motort, hogy ilyen problémái vannak.
Sziasztok! Haverom vett még régebben egy aprilia rx 50-t. Nem értettek nagyon a motorokhoz, úgyhogy elvitték valami kisiparoshoz megfuratni+dugó, gyűrű csapszeg. Ez került volna normális esetbe 15 ezerbe (gondolom öntött dugót kaptak-.-) és 30 ezret hagytak ott. El tudom esetleg képzelni hogy újra is lett hüvelyezve, viszont el lett b@szva (felömlők, leömlők, stb). Ezek voltak az előzmények. Össze lett rakva, indul is, megy is viszont 6 ezres fordulatnál egyszerűen elkezd darálni semmit nem forog tovább, pedig onnan kéne húznia. Légszűrőt néztük, próbáltuk 19.5ös dellorto karbival is, kipufogó is át lett nézve nincs eldugulva, bekokszolódva. Én membránra gondoltam, hátha az csinálja(vagy extrém esetben a henger:(). Szerintetek mi lehet? Várom a tippeket:)
Sziasztok! Szeretném eladni Minarelli AM főtengelyemet ami tökéletes állapotban van, ha kell postázok ha kell személyesen is át lehet venni! Sürgősen eladó, akit érdekel az mondd egy árat és megegyezünk! Olcsón adom mert szeretnék minél hamarabb megválni tőle mert nekem is kell a pénz. Sóval akit érdekel az írjon
Helló vannak alkatrészeid Rieju RR 50.-hez is?Km spirál kellene valamint valami jó állapotu idomgarnitúra hátsó lámpa tartóva kuplung kar valamint bowden!Esetleg ha van árat tudnál irni mi mennyi?Erre a mocira kellene!
Szia!
Az előző tulaj nagyon elhanyagolta ezt a motort, szerintem olajat nem is cserélt benne, az olaj lehet még a gyári.
Megpróbálom új szimeringekkel, és új (sűrű) olajjal.
Csak nekem hiányzott a két rugó mint az Mz-ben, érdekes, hogy itt egy oldalon oldották meg.
Mivel nincs lánckerekem és láncom, ezért néztem a neten láncszettet, de kérdezik, hogy hány szemes láncot kérek.
13-51. es- lánckerekekhez, hány szemes láncot vegyek?
akkor ott vmi. gebasz van a telóban, mert annak nem kéne koppanni! olaj van benne rendesen? lehet az is hogy kevés benne az olaj, vagy nem megfelelő a sűrüsége. nekem is szar a teleszkóp a dt50-en az is koppan , cseréltem olajat szimeringet a manuál szerinti mennyiséget,minőséget . de azért még mindíg koppan csak nem akkorát...
Hát nem így lett...nagy nehezen elindultam vele, de gázadásra fulladt, csak akkor ment, mikor már ráhúztam a szivatót. Na, gondoltam benzinhiány van, vagy éppen levegő többlet. Kiszedtük a karbit, hátha az van eldugulva, de nem volt az ég világon semmi baja. Aztán a membránt is megnéztük, az is zárt, szó-szó egy lamella mutat talán fél mm változást. Összeraktuk, na majd jó lesz.
De nem lett jobb, gázadásra fulladt meg. Érdekes jelenség volt, mert mikor ráhúztam a szivatót és úgy a gázt akkor felpörgött a motor és sikított úgy 9000 ford/percnél és alig ment vissza a fordulat. Ha húztam a gázt simán akkor meg lefulladt.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve befogtuk a szívó csövet a légszűrő házon. Ettől kezdve olyan szépen ketyegett a moci...rá sem ismertem. Most egy darab szivacs van a légszűrő szívó csövében és jár a motor...ennek nem kell levegő? Honnan szív ez mégis levegőt? A tömítések jól zárnak. Mindent ellenőriztünk. Eddig a szivacs nélkül is jól ment. Mi lehet ennek az oka? Komolyan érdekel...Ha valakinek van ötlete, az kérem ossza meg velem, fontos lenne, mert nem akarom úgy téliesíteni a motort, hogy ilyen problémái vannak.
egyikbe van egy rugó másik csak csillapitó (rugó nélkül)..
Az én telómban, csak egy rugó van.
Akkor szerinted ott valami nem okés?
Kiváló állapotú, kérésre több kép. Iá.:8000 Ft
hali
szacsomotor@freemail.hu
06302692998(sms)
szacsomotor@freemail.hu
06302692998(sms)
ALKATRÉSZEK! NÉZZETEK BE! NAGY AKCIÓK, MEGÉRI!
GIANELLI SPORTDOB VERHETETLEN ÁRON!
Az előző tulaj nagyon elhanyagolta ezt a motort, szerintem olajat nem is cserélt benne, az olaj lehet még a gyári.
Megpróbálom új szimeringekkel, és új (sűrű) olajjal.
Csak nekem hiányzott a két rugó mint az Mz-ben, érdekes, hogy itt egy oldalon oldották meg.
Mivel nincs lánckerekem és láncom, ezért néztem a neten láncszettet, de kérdezik, hogy hány szemes láncot kérek.
13-51. es- lánckerekekhez, hány szemes láncot vegyek?
Köszönöm az infót!