Sziasztok!
Tegnap beszart az rx-em, nem akart 8 ezer felé pörögni, azt hittük h a karbi dugult el de megnéztük a gyertyát és szó szerint el volt olvadva, még ilyet nem láttam. Levettük a hengerfejet h nem e esett bele a gyertya darabjai és láttuk h a dugó majdnem kivan lyukadva:S
Nem tudtok vami oldalt ahol 80-as malossi hengerhez lehetne kapni dugót?
Előre is köszi
Sziasztok! A napokban hozzájutottam egy CPI sm 50-es-hez tudom nem aprilia de a blokkja minarelli licence. Azt hallotam hogy ezeknek az ujabb 50es 2T-nek euró 4-es katalizátor van a kipfogójukban. Na én arra lennék kiváncsi hogy az a katalizátor most a dobban vagy a rezóban lehet így is megy 80-at csak szeretnék belőle töbet kicsikarni . Aki tud az segítsen
Mért csinálja azt a motorom, hogy egy bizonyos fordulaton egy pillanatra megáll? Mikor megyek vele, alacsony fordulatról jól megy, de ahogy a fordulat emelkedik, akkor közép fordulaton egy pillanatra megáll a motor, (egy bizonyos fordulatnál úgy kihagy) de utána minden okés, és megy tovább egészen végre kiforog.
Marha rossz így vele menni, hogy van egy pillanatnyi szünet ott valahol középen. Olyan mintha közepes fordulatnál egy pillanatra kihagyna a szikra.
Megtaláltam mi a baja a motornak. Az ember akitől vettem abban a hitben élt , hogy am6 os van benne, ma kimentem megnéztem a hengert és akkor láttam van1 része a blokknak amit nem takar tehát a henger nem passzol rá. Csak az a gond akkor nemtudom h ez most melyik Minarelli blokk és milyen henger passzol rá.
Azért nézd át rendesenen, nehogy valami más is legyen. De ez ilyen.
A robogós csodatuningok meg azért egészen máshogy muzsikálnak pl egy robogókupán, de azt úgyis látni kellene.
Most már értem, csak azt nem értem, hogy ez a sok robogó télen nyáron megy mint a golyó, az én enduróm meg csak döglődik. Ekkora teljesítmény visszaesés és levegő többlet alakulhat ki, ha hűvösebb a levegő... Múlt héten annyira azért nem volt hideg, bele sem merek gondolni, mi lesz vele télen. Még egyszer köszönöm a választ. Egyenlőre a levegő beömlő szűkítésével megoldom a problémát, legalábbis remélem. Nyáron meg majd kiveszem a szűkítést és mehet mint most nyáron...
A ragasztá0s, ragadás egy öngerjesztő folyamat. Magas hőmérséklet miatt alakul ki. Ami lehet gyújtástól, bármiféle detonációtól, szegénykeveréktől, kenéshiánytól. Tömören annyit jelent, hogy a dugó betágul a furatba.
Pl próbálod a végsebességét a motornak, már atomul fő szegény, küldöd neki majd, nem kuplung majd elcsukod a gázt, hanem csak elcsukod és annyit csinál, hogy katt.
Egy tűéles GP motort pl mérnök gárda állít be, de ettől függetlenül az is megakad néha versenyen, mint a szél.
Érzékenynek érzékeny persze. De azért egy vizes am6 blokkos cuccnál annyira nem drámai. De azt ne várd, hogy most és nyáron 30 fokban is működjön ugyanúgy. Pl az egyik motorom atomul sokallt (ez persze szubektív), most hogy hűvösebb volt kb ideális közeli a karburálás főfuvóka szempontjából.
Köszönöm a válaszodat. Ám, azt nem értem, hogy ragasztanak? A levegő szűrőt ragasztják, ezzel változtatják annak a kereszt metszetét? Ezt kifejtenéd bővebben légyszi...
Nem gondoltam, hogy a környezet ennyire befolyásolja a motor működését.
De 70ből is alacsony vezérlésű kell hogy legyen. A forgós, soklóerős cuccok éppen úgy nem fognak húzni lenn.
De van ezekre minden,70-es, 80-as régivágású alacsony vezérlésű szimplakipus henger.
két gyűrűs 19730.-Ft
ha érdekel írj e-mailt