Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem egy 2001-es Rx50esem van és olyat csinál hogy időnként hogy beinditom ésalapjáraton megy a motor és kb 2-3perc után leáll.milehet a baja? az alapjárat olyan 700-1000 között ingadozik nem tudom hogy ez normális alapjárat-e?!
És mekkora az a fordulatszám amitől elkezd rendesen menni?
Na most végkép tanácstalan vagyok.
Azt hittem, hogy a gyújtásom a rossz?
Ma felhívtam a motorom előző tulaját, hogy mi lehet a probléma, mert nem akar kiforogni a moci. Azt mondta, hogy tegyek egy drótot a főfúvókába az lesz a baj. A motoron egy gyári karbi van ha jól tudom, Dellorto , 14- es. Na tettem egy vékony drótot a fúvókába, és láss csodát megy a motor mint a barom. Üveghangig ki lehet fogatni, erő is van benne. A fúvókában így dróttal, már nagyon kicsi a luk szemmel láthatóan. A baj csak ott kezdődik, hogy eddig nagy fordulaton nem akart menni, most pedig alacsony, kicsi fordulaton darál, és nehezen veszi fel a gázt. A gyújtást már állítgattam ide, oda, de nem változott semmit. Valami a karbival lehet?
Szia!
Ezek szerint nem vagyok egyedül ezzel a problémával.
Ha sikerül csinálnod valamit a mocival, arra kérlek jelezz, mert én már minden ötletből kifogytam. Esetleg nem lehet, hogy az a doboz a rossz, amiből a gyertyakábel kijön? Sajna nincs ilyen dobozom, ezért a próba nem olyan egyszerű.
vas DR80, és a szoknya aljából van letörve, egyébként még fúrható lenne
Vas, alu?
És mi rajt a sérülés?
gyujtókábel nem testel le valahol? vagy valahol meg megsérülve?
Nekem is detto. Ugyanezt csinálja de én nem cseréltem semmit egyik napról a másikra történt.
Kuplungkarja nincs valakinek eladó?
Sziasztok!

Mért dadog be a motorom, végre?
Az alaplapot már próbáltam forgatni jobbra illetve balra, új gyertyát vettem bele, de még mindig nem akar kiforogni. Mi lehet a baja?
A 80- as henger miatt lehet? Nem úgy csinál mintha keveset kapna, hanem inkább úgy, mintha a gyertya lenne rossz, és az szaggatna be.
Most írok neked megint, légyszi jelezz vissza, hogy megkaptad-e?
csak 1db sérült 80as hengerem van 3ezer ft
Tuning AM6 komplett blokkod van? Gondolok itt 70 vagy 80-as hengerrel szerelt verzióra.
sok infóm nincsen róla.
amiket szétszedtem vagy a dugó(henger tökéletes alapméretű) vagy a főtengely(alsó tűgörgő szétkopott) volt halott benne.
igény esetén szétszedjük vagy van szétszedett és összeválogatod vagy akármi:)
Hengerrel 1ütt lévő blokk milyen állapotú?
Eladó Am6-os blokkok
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft

ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft

önindítók 8ezer ft/db áron(újszerűek)

orozoli2002@yahoo.com

06304351769
pl ha írsz vagy felhívsz adatlapomon minden elérhetőséget megtalálsz:)
2000-es rx-re kellene nekem bal oldali ülés alatti idom.
Nincs valakinek eladó?


ZZ4.
El lehet téged érni valahol?
Jajj!
Az baj h én nem tom megvizsgálni h jó-e.
Alapesetben, ha minden jó, akkor nem lyukad a dugó. Gyári hőértékű gyerrtyával a gyertyától nem fog, de pl ha gyújtásoldali szimeringes és falsch elvegőt kap, fő a szegény keverék miatt akokr éppen úgy felizzhat a gyertya és lyukaszthatja ugyanott adugót.
Elöbb még autóval mértétek meg GPS-el, na mindegy :), jöjjön a videó, aztán az megmondja :)
Hogyan kell a gyújtást beállítani, ha 80- as hengert teszek fel?
Mikor megyek vele, akkor végre bedadog és nem forog ki.
Mi lehet a hiba?
Am GI szented ha belerakom a jó gyertyát akkor fog még lyukadni tovább a dugó?
Ennyit mutatott az óra. elöl 14es lánckerék van rajta( gyárinál 1el nagyobb)valószinü ez miatt lett végsebességre jobb,bár a 95t már elég nehézkesen,de eléri.Megpróbálok videót készíteni a napokban.