Az "az alapjárati és a levegő benzin keverék arány állító"-val csupán az alapjárati rendszeren (azaz az alajáraton állítassz). Illetve hangyányit kihat a legalsó részterhelés tartományra. Tűszeleppel nem tudsz állítani, max különböző méretű tűszelepre gondolhatsz, de ott átfolyás van. Szintet úszóval állítassz, ha lehet.
Ezen kívül számít a súber letörése, kehelycső, a tű alakja, a tű helyzete és teljes terhelésnél pedig szinte már csak a fűfuvóka mérete dominál.
A kínai keihin karbi utánzatokon is benne van a keihin jel tökéletesen. :) De még a stage6 dellorto utánzatokban is minden, egyedül az öntésén látszik hgy nem olyan, mint egy origi mittomén kadzsivafreccsáról , nomeg 2x olyan nehéz is van legalább :)
Karburálás. Iszonyúan függ a hőmérsékletváltozástól és a légnyomás/páratartalomtól is. Pl egy GP szintű 125-ös motor annyira érzékeny, hogy jön egy felhő és már ragasztanak is.
Természetes jelenség, hogy hidegben keveselni fog a motor. Nyáron ugyanazzal a beállítással pedig jóval többnek fog hatni.
Minél kihegyezettebb egy motor, annál érzékenyebb az ilyen beállítás beli problémákra.
Az az ára annak, hogy egy Simsonnál jobban megy felűl. Az hogy alúl ugyanannyival szarabb. Ha nyomatékosabbat akarsz, akkor lehet hengert, csövet, szívórendszert alakítani és akkor olyan karakterisztikát/erőt kapsz mint egy s51. A semmibevett simson meg kb akkor is kapcsolható 3-4-be ha alapjárat közelébe fog esni a fordulat :) Tudom köcsög barom szar állat leszek, amiért ezt leírom, de ezek a kis "modern" 50-esek hétköznapi használatban totálisan használhatatlanok. Persze 2 hétig még biztos örül a tulaja, hogy szarráalázta gyorsulásban az öreg horgászt a schwalbiján. A gond csak akkor van, amikor ezt megunja, mert letelik a két hét :)
70-es alacsony vezérlésű henger a menekülőút, hosszú, nagyobb kúpszögű csővel, esetleg gyárival.
De nem kell félni egy race125-ös vagy versenykrossz is annyira gyenge alúl, mint a harmat, cserébe egy race 8-10-től piszkosul megindul. Ami versenypályán még istenes is, de utcai közlekedésre alkalmatlan.
Még valami, amiért megint csak anyámat emlegetitek, szóval lehet hogy van 6Le és szénnéüvegelve pontos óra szerint kínkeservesen megy nyócvanat, de inkább a schwalbi használható 2.7 lova és a 65-ös vég :)
Tudom kapjam be, de ebből a megoldást is ki tudjátok szűrni.
Most vettem ilyen blokkot, utóbb kiderült, a fele alkatrész nem eggyezik a Minarelli AM-es blokkal. Full kínai az egész!
Utána jártam új alkatrészei garanciával boltból olcsóbbak mint amennyiért a neten használtan árulják. A vasvári bontóban mondták, hogy az Olasz Minarelli blokk használtan is háromszor annyit elmegy mint a kínai Generic, Keway, Snirer stb.....
Mitől függ a motorom ereje? inkább a henger minőségétöl (RMS) vagy a membrántol mert van hogy erős de van hogy nemigazán, és ha felakarok váltani 3 ba akkor kb 8-9 ezerig kell pörgetnem . Aki tudna segiteni az irjon létszi. köszi!
A karbin már próbáltam állítani, azon csak két csavar van: az alapjárati és a levegő benzin keverék arány állító. Van még egy állítási lehetőség, a tűszelep, majd azt is megpróbáljuk, bár az sztem kissé drasztikus megoldás lenne. Az a gond, hogy ha eltakarom a levegő szívó csövet akkor a motor szépen jár. Átnéztük a komplett levegő szűrő rendszert, az tökéletes. Valahonnan plusz levegőt szív. Na de honnan, minden tömítés 100%-os. Ha minden levegőt elveszek tőle a karbin, a motor akkor is jár...mi lehet az oka...
Ezen kívül számít a súber letörése, kehelycső, a tű alakja, a tű helyzete és teljes terhelésnél pedig szinte már csak a fűfuvóka mérete dominál.
szemléltető ábra
Természetes jelenség, hogy hidegben keveselni fog a motor. Nyáron ugyanazzal a beállítással pedig jóval többnek fog hatni.
Minél kihegyezettebb egy motor, annál érzékenyebb az ilyen beállítás beli problémákra.
70-es alacsony vezérlésű henger a menekülőút, hosszú, nagyobb kúpszögű csővel, esetleg gyárival.
De nem kell félni egy race125-ös vagy versenykrossz is annyira gyenge alúl, mint a harmat, cserébe egy race 8-10-től piszkosul megindul. Ami versenypályán még istenes is, de utcai közlekedésre alkalmatlan.
Még valami, amiért megint csak anyámat emlegetitek, szóval lehet hogy van 6Le és szénnéüvegelve pontos óra szerint kínkeservesen megy nyócvanat, de inkább a schwalbi használható 2.7 lova és a 65-ös vég :)
Tudom kapjam be, de ebből a megoldást is ki tudjátok szűrni.
Utána jártam új alkatrészei garanciával boltból olcsóbbak mint amennyiért a neten használtan árulják. A vasvári bontóban mondták, hogy az Olasz Minarelli blokk használtan is háromszor annyit elmegy mint a kínai Generic, Keway, Snirer stb.....
Nincs valakinek Rx 50-hez eladó, nem törött vagy repedt hátsó idoma? Évjárat:1999. Ha valaki tud kérem jelezze! Ha lehet képet is küldjön róla!
babi99@citromail.hu
Szerintetek aprilia Rx-re lehet csináltatni kipufogó dobot ?
vagy mi a címed?
Tudna nekem valaki úgy segiteni,hogy elküldene egy service manual-t?
Nagyon fontos lenne.
Köszi előre is
AM6 cuccok érkezetek, nem kevés!
van minden!
nagyon akció!
pl:
-újszerű önindítók 8ezer ft/db(15db van)
-főtengely 2-8ezer ft
-hengerszett 10-15ezer ft
-kuplung szett 6ezer ft(lamellák+rugók)
stb!
orozoli2002@yahoo.com
06304351769