70-es főfuvóka csak teljes terehelésnél játszik. A bl csavar és az alapjárati csavar csak alapjáratra szól.
Igazából szerintem el kellene vinned egy szervízbe, ahol egykét ezer forintért nagyvonalakba beállítják neked. Hidd el jobban jársz, mert tapasztalat nélkül kárt tudsz tenni a motorban.
Hello.
Eladóvá vált nagyonjóállapotú Aprilia RX motorom. 75 ccm-es:
Irányár: 230.000
A motort itt( http://www.motor.hu/motor_vpag... ) megtaláljátok pontos leírással.
Érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Ja meg a másik , hogy vettem bele egy arrache 17,5 ös karbit, és csak úgy megy a motor ha teljesen betekerem a levegő csavart. Ha jól emlékszem 70 es fúvóka van benne. És amikor elindulok a motor befullad de utána kilő 10 ezerig mint a veszett egér ráhuzom a teli gázt és elmegy a nyomaték csak berreg kb nemreagál, valamikor meg teljesen kipörög. Olyan mint ha a teljes gáz csak 3/4 gáz lenne valamikor meg full. szval nemértem pontosan mi lehet vele de sokan javasolták a nagyobb fúvókát és a sport légszűrőt. Valaki meg nagyon a sportlégszűrő ellen van.
Sima direkt, vagy szivacsos szűrőre gondoltam. Mert az én légszűröm nevetséges egy első telo gumiharangal van a karbira kötve és a gyári szivacs nemtom milyen lehet de ezen látszik h a fószer vagdosta akitől vettem. Ezentúl ha motort veszek az ember előtt fogom vázra lecsupaszítani :)
Hát ha szegény a keverék akkor meg lehet könnyen ragasztani.
Többel kevesebb az esély hogy megragad.
A gázreakció úgy javul ahogy szegényíted, a fordulatszámesés pedig úgy ahogy dúsítod. Kettő között kell megtalálni. Attól függ, hogy a keverékcsavarral mit szabályzól (habot vagy levegőt) , hogy merre tekerd.
Alapjárati keverékszabályzó csavar főként alapjáraton hat, persze máshova is minimálisan. Főfuvóka meg kétharmad gáz felett kezd dominálni. Nem csak ennyiből áll.
Oké! A 70- el nagyon jól megy.
Akkor jól magyaráztam a fúvókázást?
Majd veszek egy 75- et próbára. De ügye nem fog megragadni?
Merre tekerjem a benzin levegő csavart, hogy jól vegye a gázt, és jól essen vissza a fordulat?
Mióta kicseréltem a főtengely szimeringet, azóta nagyon jó lett,
jól indul, és nagyon megbízható.
Sokat szenvedtem a fúvókázzással, a végére 70- es főfúvókát kapott. Szeretném ezt a fúvókázást átlátni, mert nem értem?
Megyek a motorommal, pl 80- as főfúvókát rakok bele, akkor nem akar rendesen kipörögni, és nagyon füstöl, és nehezen veszi fel a gázt. Ilyenkor sokat kaphat? Viszont ha 70- est rakok bele, akkor megy mint a barom, jól veszi a gázt, kipörög és húz rendesen. Ha 65- öset rakok bele, akkor is kipörög, de mintha gyengébb lenne, a gázt pedig nagyon jól veszi.
Kicsit félek, már hallottam arról, ha keveset kap a motor, akkor meg is ragadhat.
Mit értessz sportlégszűrő alatt? Egyébként enduro motorra überjó légszűrés kell.
Ezeket a párezer forintos szarokat felejtsed el. Csak hangosabb lesz és gyorsabban kopik.
Nekem előtte simsonom volt, még meg is van.
Azt nagyon lehetett ütni, vágni. Én úgy jártam vele, hogy a gázt le sem vettem csak váltottam. Nyugtass meg! Az Rx- is bírja a strapát?
Mikor beindítom, úgy forog mint egy motorfűrész.
Szerintem neki még a jobbak közül való az órája. Ezek a motorok igencsak szeretnek "100"-at menni, meg kiakasztani a fordulatszámmérőt. Legjobb gyári tuning az óra tuning :)
Az enyémen 75 ccmes Top Perfomances henger van . zsírúj boltból vásárolt. teljesen megvagyok vele elégedve.vettem hozzá erősített hajtókart. jól gyorsul, és amióta van rajta egy 14es első lánckerék kevesebbet pörög egy bizonyos sebességen.
Nekem?
Már így vettem a motort, ez egy gyári am5- ös blokk, 80- as Dr hengerrel. Jól megy, jó erős, legalábbis szerintem, mert nincs össze hasonlítási alapom, még soha nem mentem rx- el.
A főtengelytől félek, mert az is eredeti 50- es.
Mivel a kilométerórám nem jó, ezért nem tudom, hogy mennyi a vége.
Egy gyári (1998) 50- es rx, fojtások nélkül, 12- es 52- es lánckerékkel mennyit megy végre?
Hello.
Eladóvá vált nagyonjóállapotú Aprilia RX motorom. 75 ccm-es:
Irányár: 230.000
A motort itt( http://www.motor.hu/motor_vpag... ) megtaláljátok pontos leírással.
Érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen méretű endúró, hátsógumi van a motorodon?
Köszönöm!
Igazából szerintem el kellene vinned egy szervízbe, ahol egykét ezer forintért nagyvonalakba beállítják neked. Hidd el jobban jársz, mert tapasztalat nélkül kárt tudsz tenni a motorban.
Eladóvá vált nagyonjóállapotú Aprilia RX motorom. 75 ccm-es:
Irányár: 230.000
A motort itt( http://www.motor.hu/motor_vpag... ) megtaláljátok pontos leírással.
Érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Többel kevesebb az esély hogy megragad.
A gázreakció úgy javul ahogy szegényíted, a fordulatszámesés pedig úgy ahogy dúsítod. Kettő között kell megtalálni. Attól függ, hogy a keverékcsavarral mit szabályzól (habot vagy levegőt) , hogy merre tekerd.
Alapjárati keverékszabályzó csavar főként alapjáraton hat, persze máshova is minimálisan. Főfuvóka meg kétharmad gáz felett kezd dominálni. Nem csak ennyiből áll.
Akkor jól magyaráztam a fúvókázást?
Majd veszek egy 75- et próbára. De ügye nem fog megragadni?
Merre tekerjem a benzin levegő csavart, hogy jól vegye a gázt, és jól essen vissza a fordulat?
Nagyon köszönöm a segítséget.
Mióta kicseréltem a főtengely szimeringet, azóta nagyon jó lett,
jól indul, és nagyon megbízható.
Sokat szenvedtem a fúvókázzással, a végére 70- es főfúvókát kapott. Szeretném ezt a fúvókázást átlátni, mert nem értem?
Megyek a motorommal, pl 80- as főfúvókát rakok bele, akkor nem akar rendesen kipörögni, és nagyon füstöl, és nehezen veszi fel a gázt. Ilyenkor sokat kaphat? Viszont ha 70- est rakok bele, akkor megy mint a barom, jól veszi a gázt, kipörög és húz rendesen. Ha 65- öset rakok bele, akkor is kipörög, de mintha gyengébb lenne, a gázt pedig nagyon jól veszi.
Kicsit félek, már hallottam arról, ha keveset kap a motor, akkor meg is ragadhat.
Így jól fúvókáztam?
Köszönöm!
Ezeket a párezer forintos szarokat felejtsed el. Csak hangosabb lesz és gyorsabban kopik.
Azt nagyon lehetett ütni, vágni. Én úgy jártam vele, hogy a gázt le sem vettem csak váltottam. Nyugtass meg! Az Rx- is bírja a strapát?
Mikor beindítom, úgy forog mint egy motorfűrész.
Jelenleg a GPS a legpontosabb mérési eszköz erre.
Ekkor a gyári óra már 90 fölött van.
Már így vettem a motort, ez egy gyári am5- ös blokk, 80- as Dr hengerrel. Jól megy, jó erős, legalábbis szerintem, mert nincs össze hasonlítási alapom, még soha nem mentem rx- el.
A főtengelytől félek, mert az is eredeti 50- es.
Mivel a kilométerórám nem jó, ezért nem tudom, hogy mennyi a vége.
Egy gyári (1998) 50- es rx, fojtások nélkül, 12- es 52- es lánckerékkel mennyit megy végre?
Eladóvá vált nagyonjóállapotú Aprilia RX motorom. 75 ccm-es:
Irányár: 230.000
A motort itt( http://www.motor.hu/motor_vpag... ) megtaláljátok pontos leírással.
Érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Milyen is?
MI a véleményed róla?