Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gilardoni 1: nyomatékosabb(felül elfogy így max 9-10ig adja le a max nyomatékot)

gilardoni 2: pörgősebb(alul gyengébb 6-7től adja le a max nyomatékot)

kb ennyi, de azért óriási különbség nincsen a kettő között, eredetileg választani lehetett annak idején hogy milyen gépet akarsz(külföldön), csak ez nálunk úgy valósult meg hogy nesze itt van azt vigyed:)
Fekete lenne a legjobb
Ilyen idom kellene nekem, aki tudna segiteni írjon köszi
Szia zz4.
Mikor váltok a motoron akkor hülyeségeket csinál, néha alig lehet betenni 1- be, az 5- ket egyáltalán nem veszi, és a kettő közti sebességeket meg néha csak mintha feleket venne.
gilardoni II -es hengerszettröl tud nekem vki vmi infót, hogy milyenmeg hogy érdemes-e vele kisérletezni?
pontosan mi a gond ?
Holnap rakok fel
hali!

van vas 50es hengerem új dugóval hengerfejjel 20ezer ft(csak össze kell rakni)
vagy van vas 80as hengerem új dugóval 20ezer ft(fúrni kell)
dobj képet a gépedről, közelről a tankról ahova csatlakozik az idom
Az nemhiszem h rápasszolna :S
köszi,köszi a segítséget átolvasom és megpróbálom beállítani majd írok, hogy mire jutottam.
Szia az enyém is 1996 nagyon jo motor csak gyürütöréses lett sajna.Elég kevés kompreszio volt benne és ezért nehezen indult az enyém is.tudsz segiteni henger keresésbe a neten? öntöttvasra gondoltam.
Sziasztok van egy aprilia rx 50 mocim 1996 os.
Tudtok valami cimet adni ahol tudok hengert keresni rá? köszi elöre is
kép
Sziasztok!

Mi lehet a baja a váltómnak?
Van egy am3- as blokkom 3- sebességes, és vettem bele egy am5- ös blokkból egy 5- fokozatú váltót. De nem igazán akar működni, hülyeségeket csinál. Minden ki lett cserélve, a két csoportkerék, a váltódob, és a léptetővillák is. A hézagolók is megvannak.
Csak a válltótkar tengely nem lett kicserélve, az maradt a régi a 3- sebességessé. Ez úgy néz ki, hogy a válltótkar tengely végén van egy villa, ami a forgódobot taszigálja. Na ez nem lett kicserélve. Lehet, hogy ez lehet a hiba? Vagy az kompatibilis?
azt én még nem babráltam , de ezt találtam:http://webcache.googleusercont... Hátha segít!
Köszi megnézem. Bár azóta még az úszót is sikerült elállítanom igy ömlik belőle a benzin a túl folyón. Erre nincs tipped mit tegyek? nincs valami sablon ami alapján bekell állítani?
Sziasztok!
Rx 50-hez vennék hátsó felnit!
Nekem akkor csinált ilyet , amikor kipucoltam a karbit és szarul raktam össze . A szivatókar nem a helyére ment vissza ,hanem eltolta a lemezt a levegőszűrő irányába. Így meg nem volt szivató ,mert a levegő a teljes keresztmetszeten tudott áramolni. Sztem nézd ezt meg.
Hát kicsit nehezen vehető ki, de nem benyagond? Engedd le a redvát belőle, tisztítás, meg lehet az aljára leült valami lötty, víz.
Rosszúl emlékeztem, ez 12-es, kis keskenyke görgővel. Ez ilyen.
RX 50 SEGITSÉG kellene!
Egy kis segítségre lenne szükségem hátha találkozott valaki ilyen problémával. Kitakarítottam a karbit és utána tökéletesen indult a motor majd másnap már nem indul. Utána újra tisztítás minden ok. majd köv nap nem indul. A második tisztásnál már öntöttem némi benzint is a hengerbe majd beindult és 2 órával késöbb ismét beindult de a köv nap már nem.
Valakinek valami ötlete van esetleg?
Aprillia Rx50 1996

Köszi
Ezeknél a kis motoroknál sajnos a csapméretek is viccesek alapból. Egy kicsit komolyabb szetthez minimum 12-es felső csap illene. Az alsó csap mondjuk gyárilag tán 18-as, az oké.
Görgőből meg lehet vásárolni ócsón is, Ina KBK (felülre) és KZK (alúlra), direkt hajtókarhoz való görgők vannak ikoba, timkenbe, vagy éppen torringtomba, de akár meg lehet vásárolni ugyanezeket kétszeres áron prox zacskóba csomagolva is. Kinek hogy tetszik. Persze a külön veszünk görgőnek egyetlen ára van, hát mérni kell lógást, mert csap, görgő, hajtókar egyben alkot egy egységet.

Tuning elött meg ahogy mondod, egy komplett generált illene elkövetni, az a biztos. Nem pedig a jó lesz ez még talán c. történetet folytatni :)

Erősített c. fejezet meg megint csak külön misét megér, 90%-ban a kereskedők, marketingesek által kitalált bullshit. Én olvasatomban annyit jelent, hogy kínai fos utángyártott. :)
Nem a te eseteden ment a vita, egy másik srácén.
A gyári főtengő nem valószínű hogy bírni fogja, legalábbis hosszú távon. Én kispöcs koromban 2-3 havonta újítgattam az rs-t, pedig a szerelő akkor azt mondta hogy erősített hajtókart tett bele. (akkor nem nagyon értettem hozzá) Szóval lehet, hogy okosabb lépés lenne egy normális főtengelyt venni. Igaz, hogy többe kerül mint egy hajtókar, de hosszú távon kifizetődőbb.
Elöl: 14-es, hátra meg jó a gyári fogaskerék méret.
ilyesmire gondoltál?