gilardoni 1: nyomatékosabb(felül elfogy így max 9-10ig adja le a max nyomatékot)
gilardoni 2: pörgősebb(alul gyengébb 6-7től adja le a max nyomatékot)
kb ennyi, de azért óriási különbség nincsen a kettő között, eredetileg választani lehetett annak idején hogy milyen gépet akarsz(külföldön), csak ez nálunk úgy valósult meg hogy nesze itt van azt vigyed:)
Szia zz4.
Mikor váltok a motoron akkor hülyeségeket csinál, néha alig lehet betenni 1- be, az 5- ket egyáltalán nem veszi, és a kettő közti sebességeket meg néha csak mintha feleket venne.
Szia az enyém is 1996 nagyon jo motor csak gyürütöréses lett sajna.Elég kevés kompreszio volt benne és ezért nehezen indult az enyém is.tudsz segiteni henger keresésbe a neten? öntöttvasra gondoltam.
Mi lehet a baja a váltómnak?
Van egy am3- as blokkom 3- sebességes, és vettem bele egy am5- ös blokkból egy 5- fokozatú váltót. De nem igazán akar működni, hülyeségeket csinál. Minden ki lett cserélve, a két csoportkerék, a váltódob, és a léptetővillák is. A hézagolók is megvannak.
Csak a válltótkar tengely nem lett kicserélve, az maradt a régi a 3- sebességessé. Ez úgy néz ki, hogy a válltótkar tengely végén van egy villa, ami a forgódobot taszigálja. Na ez nem lett kicserélve. Lehet, hogy ez lehet a hiba? Vagy az kompatibilis?
Köszi megnézem. Bár azóta még az úszót is sikerült elállítanom igy ömlik belőle a benzin a túl folyón. Erre nincs tipped mit tegyek? nincs valami sablon ami alapján bekell állítani?
Nekem akkor csinált ilyet , amikor kipucoltam a karbit és szarul raktam össze . A szivatókar nem a helyére ment vissza ,hanem eltolta a lemezt a levegőszűrő irányába. Így meg nem volt szivató ,mert a levegő a teljes keresztmetszeten tudott áramolni. Sztem nézd ezt meg.
RX 50 SEGITSÉG kellene!
Egy kis segítségre lenne szükségem hátha találkozott valaki ilyen problémával. Kitakarítottam a karbit és utána tökéletesen indult a motor majd másnap már nem indul. Utána újra tisztítás minden ok. majd köv nap nem indul. A második tisztásnál már öntöttem némi benzint is a hengerbe majd beindult és 2 órával késöbb ismét beindult de a köv nap már nem.
Valakinek valami ötlete van esetleg?
Aprillia Rx50 1996
Ezeknél a kis motoroknál sajnos a csapméretek is viccesek alapból. Egy kicsit komolyabb szetthez minimum 12-es felső csap illene. Az alsó csap mondjuk gyárilag tán 18-as, az oké.
Görgőből meg lehet vásárolni ócsón is, Ina KBK (felülre) és KZK (alúlra), direkt hajtókarhoz való görgők vannak ikoba, timkenbe, vagy éppen torringtomba, de akár meg lehet vásárolni ugyanezeket kétszeres áron prox zacskóba csomagolva is. Kinek hogy tetszik. Persze a külön veszünk görgőnek egyetlen ára van, hát mérni kell lógást, mert csap, görgő, hajtókar egyben alkot egy egységet.
Tuning elött meg ahogy mondod, egy komplett generált illene elkövetni, az a biztos. Nem pedig a jó lesz ez még talán c. történetet folytatni :)
Erősített c. fejezet meg megint csak külön misét megér, 90%-ban a kereskedők, marketingesek által kitalált bullshit. Én olvasatomban annyit jelent, hogy kínai fos utángyártott. :)
Nem a te eseteden ment a vita, egy másik srácén.
A gyári főtengő nem valószínű hogy bírni fogja, legalábbis hosszú távon. Én kispöcs koromban 2-3 havonta újítgattam az rs-t, pedig a szerelő akkor azt mondta hogy erősített hajtókart tett bele. (akkor nem nagyon értettem hozzá) Szóval lehet, hogy okosabb lépés lenne egy normális főtengelyt venni. Igaz, hogy többe kerül mint egy hajtókar, de hosszú távon kifizetődőbb.
Elöl: 14-es, hátra meg jó a gyári fogaskerék méret.
gilardoni 2: pörgősebb(alul gyengébb 6-7től adja le a max nyomatékot)
kb ennyi, de azért óriási különbség nincsen a kettő között, eredetileg választani lehetett annak idején hogy milyen gépet akarsz(külföldön), csak ez nálunk úgy valósult meg hogy nesze itt van azt vigyed:)