ja, 5perc már inkább jobb, de az is sok.
Egyszer próbáld meg, hogy pl járatod 5percig, megfogod a hengert, vagy a fejet, hogy milyen meleg.
Meg mondjuk járasd, 2percig meg menjél vele 3-at.
Sokkal melegebb lesz, akkor, amikor mentél vele.
Terhelésen mindig jobban melegszik, mintha csak hagyod pötyögni.
Nekem a diesel autóm alapjáraton be sem melegszik szinte, de ha egyből indulok, akkor 1-2km után meleg.
Ami percben nincs tán 5 sem.
Na elfelejtettem kérdezni!
Mikor kicseréltem a fő t szimeringet, akkor láttam, hogy a vízkeverőmnél a szimering és a tengely, elég rossz állapotban van.
Honnan tudom, ha átengedi a vizet?
Kimész hozzá, meglátod, megbánod, hogy rx-et vettél, és sírsz egyet...
najó, viccet félretvéve
Szivató rá, 1-2t rárúgsz, gyújtás rá, megrugod, elvileg jár.
Amíg kéri a szivatót, rajta tartod, vissza engeded.
1-2 percet járatod, és szépen elindulsz.
Amíg hideg, ne pörgesd 6fölé.
nincsmit. már bocs de ien hüeséget kérdezni.
beindítod a motort és hagyot járni úgy hogy nemhúzol gázt. én ha reggel indítom be amikor hidegvan akkor oan max 10percig járatom h melegedjen, de ha meleg van akkor 2-3 percig járatom
Hello.
Eladóvá vált nagyonjóállapotú Aprilia RX motorom. 75 ccm-es:
Irányár: 230.000
A motort itt megtaláljátok pontos leírással.
Érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonszámon
Hali! Én kikötöttem a külön olajzót és a motor sokkal finomabb lett tőle - Érzékenyebb lett a gázra sokkal lazább a gázkar egyszóval jobb és nem kell azon aggódni h esetleg nem kap olajat vagy túl sokat kap. Főleg ha az évjáratot nézzük a motornál.
Szia!
Olvasgatom a fórumot, és felmerült bennem egy, két kérdés?
Szó volt a balansz, (kiegyenlítő) tengelyről.
Mire szolgál a balansz tengely? Mikor szétszedtem a blokkomat, csak csodálkoztam, a simsonomban nem volt ilyen tengely.
A másik kérdés a különolajazás?
Kicsit félek attól, hogy valami technikai hiba folytán nem fog, vagyis elfelejt olajozni a kicsi szívattyú, és nem lesz a motornak kenése.
Kikössem az ólajzót, és tegyek inkább a benzínbe olajat?
Egyszer próbáld meg, hogy pl járatod 5percig, megfogod a hengert, vagy a fejet, hogy milyen meleg.
Meg mondjuk járasd, 2percig meg menjél vele 3-at.
Sokkal melegebb lesz, akkor, amikor mentél vele.
Terhelésen mindig jobban melegszik, mintha csak hagyod pötyögni.
Nekem a diesel autóm alapjáraton be sem melegszik szinte, de ha egyből indulok, akkor 1-2km után meleg.
Ami percben nincs tán 5 sem.