Aki árulja persze, hogy azt mondja.
Egyrészt más kiegyensúlyozású főtengely is kéne, úgy hivatalból. Azon túl olyan kis gyösznyi főtengelye és hajtókarja van ezeknek, hogy már fájdalmas. Tökéletes állapotú főtengely/hajtókar/alsó görgő azért nem ártana hozzá.
Komolyabb szettek valszeg nagyobb csapszegmérettel is bírnak, akkor egyértelműen hajtókarcserés a történet. Én úgy csinálnám, hogy megvárnám, amikor egyébként is eljön a generál ideje (bár ha a magyar tulajdonosok motorparkját nézzük, akkor vehetjük úgy, hogy a motortulajdonosok 95%-nál már eljött ez a pillanat és úgy használják. :) :) :) )
aki árulja azt mondja hogy nem kell kicserélni semmit, csak rá kell tenni és kész. már mondta itt más hogy hajtókart cserélni kell , de lehet hogy főtengelyt is. Szerinted?
Alacsonyabb csatornák kellenek, kipufogó, felömlő. Kipufogó szempontjából hosszabb rezonáns hossz. Így első körben.
De mondom, 50ccm. A simsonhoz képest az az ára, hogy fenn jobban megy, hogy alúl szarabb. Éppen annyival.
De hozzáteszem nem ettől olyan a karakterisztikája a motornak, amilyen. Pl a lánckerekes váznak csináltam egy simsonját, ott van a videóim között, mucsamotor néven megtalálható. 70-es, 10k-ra hangolva, résvezérelt. 5-6 alatt az is teljesen halott, felette indul meg. Elég jót szólt.
A kétütem az ilyen, jobban mondva a négyütem is, csak az mégsem anniyra, de a 2t fokozottan. Hangolt fordulatszám és vezérlés kérdése. Ha fenn akarod begyújtani a rakétákat, nyilván minél feljebb, annál nagyobbat fog szólni, de cserébe annál szarabb az alja.
Gp50-ben a rajtnál lábbal hajtották segítségként a motort, annyira lyukas volt alúl, üvegelve a motort, égetve a kuplungtot. Aztán az nem éppen rx50 szint, mert 210-et ment a kicsiny kreidler 50-es spaban.
Bár mondjuk addig úgy sem tudja elképzelni senki sem, hogy milyen egy olyan motor, amíg nem lát élőben egy ilyet.
De ellenkezője is van, pl egy széria simson, alacsony fordulatra hangolva, alúl-felűl éppen úgy húz, persze tetőre nem szól nagyot, nyilván gyengébb, mint egy rx50, de alúl 5x használhatóbb. Valamit valamiért.
Egyértelműen van.
Persze attól is függ milyen vastagságú lapot használsz. Éppen a legvékonyabb karbon lapot használva, ami még persze nem lebeg be, használva lehet a legjobb eredményt elérni.
Acél lapok általában egyébként is túlságosan vastagok, hegyesebb vele a gép és hiányzik az alja.
De mondjuk úgy összességében én a membránt annyira nem szeretem, tárcsa kell :)
Azért halkan megjegyezném, nem megbántás céljából, hogy 5 év motorszerelői tapasztalattal a membránlapok fordulaton nagyobb mértékű nyitásával (és nem kitágulásával) magyarázni ezt megmosolyogtató, már ne is haragudj. :)
Halihóóó!
Eladó a motorom!
ha vkit érdekel hívjon vagy vegyen fel msn-re!
tel.:+36304405584 msn: nem-ethakos@hotmail.com
csak komoly érdeklődők! 290.000i.á!
vagy 125 2t crossra cserélem, ha kell ráfizetek!
70 es hengerhez a blokkban is átkéne szabni 1-2 dolgot... azaz más hajtókar, egyszerűbb ha azt már mindjárt a főtengellyel cseréled, c3-as acélkosaras főtengő csapágyak
Meg tudja mondani vki , hogy ha veszek 70-es hengerszettet az 50-es helyére ,azt én kitudom cserélni ilyenirányú gyakorlat nélkül? Kell hozzá vmi speckós szerszám?
Mekkora a rx 50 hátsó lánckereke?
Én az enyémet kicsinyellem.
98-as a paripa, és GPS-el mérve 82-t megy, de kell neki 10km mire kiforog.Ezt 5.-ben mértem, mert a 6.-at nem bírja el.
Leveszed a kuplung felőli deknit, ée a kuplungkosarat, a ballansz tengely fogaskerekei kötött van egy pontozott jel, a főtengely ballansztengelyt hajtó fogaskerekén ia van ilyen pont alakú bemélyedés, ezt a két jelet egybe kell tenni, ha nem így van most akkor nagyon berezonál a motor. hali.
Meg tudná valaki mondani,hogy van e eltérés az eredeti AM6 blokk váltója és a koppintott kínai között?
Akkor értem mért halott....:)
Egyrészt más kiegyensúlyozású főtengely is kéne, úgy hivatalból. Azon túl olyan kis gyösznyi főtengelye és hajtókarja van ezeknek, hogy már fájdalmas. Tökéletes állapotú főtengely/hajtókar/alsó görgő azért nem ártana hozzá.
Komolyabb szettek valszeg nagyobb csapszegmérettel is bírnak, akkor egyértelműen hajtókarcserés a történet. Én úgy csinálnám, hogy megvárnám, amikor egyébként is eljön a generál ideje (bár ha a magyar tulajdonosok motorparkját nézzük, akkor vehetjük úgy, hogy a motortulajdonosok 95%-nál már eljött ez a pillanat és úgy használják. :) :) :) )
De mondom, 50ccm. A simsonhoz képest az az ára, hogy fenn jobban megy, hogy alúl szarabb. Éppen annyival.
A kétütem az ilyen, jobban mondva a négyütem is, csak az mégsem anniyra, de a 2t fokozottan. Hangolt fordulatszám és vezérlés kérdése. Ha fenn akarod begyújtani a rakétákat, nyilván minél feljebb, annál nagyobbat fog szólni, de cserébe annál szarabb az alja.
Gp50-ben a rajtnál lábbal hajtották segítségként a motort, annyira lyukas volt alúl, üvegelve a motort, égetve a kuplungtot. Aztán az nem éppen rx50 szint, mert 210-et ment a kicsiny kreidler 50-es spaban.
Bár mondjuk addig úgy sem tudja elképzelni senki sem, hogy milyen egy olyan motor, amíg nem lát élőben egy ilyet.
De ellenkezője is van, pl egy széria simson, alacsony fordulatra hangolva, alúl-felűl éppen úgy húz, persze tetőre nem szól nagyot, nyilván gyengébb, mint egy rx50, de alúl 5x használhatóbb. Valamit valamiért.
Persze attól is függ milyen vastagságú lapot használsz. Éppen a legvékonyabb karbon lapot használva, ami még persze nem lebeg be, használva lehet a legjobb eredményt elérni.
Acél lapok általában egyébként is túlságosan vastagok, hegyesebb vele a gép és hiányzik az alja.
De mondjuk úgy összességében én a membránt annyira nem szeretem, tárcsa kell :)
Honnan lehet aprilia RX-be gázbovdent rendelni ?
Tudsz mutatni képeket arról az Rx-ről CR idomokkal?
Eladó a motorom!
ha vkit érdekel hívjon vagy vegyen fel msn-re!
tel.:+36304405584 msn: nem-ethakos@hotmail.com
csak komoly érdeklődők! 290.000i.á!
vagy 125 2t crossra cserélem, ha kell ráfizetek!
Mekkora a rx 50 hátsó lánckereke?
Én az enyémet kicsinyellem.
98-as a paripa, és GPS-el mérve 82-t megy, de kell neki 10km mire kiforog.Ezt 5.-ben mértem, mert a 6.-at nem bírja el.
Szerintem túl kicsi.
Mekkora a gyári?
Köszönöm!