Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tény, ami tény!
Nem, nem megy jobban.
Mind gyorsulásra, mind végsebre lassabb egy simson.

De ugye, a simson 30éves teknika, ez meg mittomén, 10.
A simson 3-4gangos, ez hat.

DE, és nagyon nagy de, az, hogy a simson használhatóbb alacsony fordulaton.
Ami ugye relatív, mert a simson 6000pörög maximumon, az Rx meg ott indul meg.
Szóval ja, pro és kontra.
Még nem mentem 50- es rx- el.
Tényleg jobban megy tőle egy simson?
Más égéstér?
Na ebből nem sokat értettem.
És mi van a hengerfejekkel?
Az ne mondd, hogy nem volt jobb Simsonnal kikerülgenti az Apriliákat, mint Apriliával a Simsonokat :) Azért örülnél, ha fele úgy menne az rx, mint a simsonod ment :)
Ha nem gyilkolod folyamatosan, akkor bírnia kell tartósan, ha minőségi görgőskosarak vannak a csapokhoz. Nomeg van kenése.
Csináltatni is tudsz, de nem hinném, hogy célszerű lenne.
Kellene hozzá fej, eleve más a furat. Más préssáv, égéstér átmérő tartozik hozzá.
igenis presztizs.

ezzel endurós vagyok, azzal csak simsonos.
Érzed, ugye?
Szia!
Az a baj, ha el kezdem kifelé tekerni a benzin levegő csavart, akkor a motor egyből le akar állni. Azt szeretném még kérdezni, hogy nekem egy eredeti 50- es főtengelyem van a motorban, és ez meddig fogja bírni a 80- as hengert? Esetleg hol tudok erősebb hajtókart csináltatni? Már arra is gondoltam, mivel a motort már így vettem 80- as hengerrel, hogy vissza alakítanám 50- re.
Ha vennék egy 50- es hengert, akkor 50- es hengerfej is kell hozzá? És hallottam már 70 - es hengerről is, a-hoz pont megegyezik az 50- es hengerfeje?

Köszi!
Vegyél simson endurot. Igaz végre 15el lassabb, de 10x úgy használható, 2x szélesebb nyomatéksávja van.
Persze ha szerinted presztizsérték hogy valós hetven helyett valós nyolcvanötöt mész, akkor nincs több kérdésem :)
Mintha az én Rxemmel mentél volna....

Nekem Giannelli rezó van rajta, szerintem az feljebb tolja rendesen a nyomatéksávot.
Nekem egy 17.5 Dellorto kurva sokat javított, GI hozta a napfényes Itáliából..
Sziasztok!
Lenne egy olyan probléma az rx-emmel, hogy alacsony fordulaton nagyon gyenge és terepen alig lehet vele menni. Indulni is 6 ezer fordulat körül kell vele.
Alapjáraton szar csak, akkor alapjárati rendszeren állíts. Keverékállító csavarral, úgy hogy jól vegye a tüzet. Akár keveselhet is, ha lassan ejti a fordulatot.
Hidd el van.
De megtudod nézni anélkül is. De nekem mindegy. Ne sértődj meg, de nem ismered a karbi részegységeit, összevissza állítgattátok ennek következtében, akkor is ha az embered teherkocsikat megjavított.
Fujj be féktisztítót a lendkerék mögé, ha változik valami, akkor szimeringes.
Lehet, hogy mso9t megszimmeringezted, elég lesz neki a kisebb is.
Ugyanis eddig adott kaját kapott sok levegőhöz.
Most, hogy nincs falsolás, lehet elég a kevesebb benya is.
Szia!

Ma kicseréltem a szimeringet, és tök jó lett a motor.

Már van alapjárat, és agyon szépen lehet vele motorozni, kisebb, illetve nagy fordulaton is.

Egy olyan dolgot csinál még, mikor alapjáraton ketyeg főleg hosszabb ideig, akkor mintha túl sokat kapna, és ha gázt adok, akkor nem akar kipörögni, mintha tele szívná magát benzinnel. Ezután meg kell hajtani egy kicsit a motort, és kidolgozza a sok benzint. Viszont ha rendesen használom, szóval motorozok vele, akkor ez a probléma nem lép fel. Na ezt mért csinálja?
Ja! 100- as főfúvóka van benne, kisebbel nem akar menni.
Akarod mondani,a lendkerékhez?!
A lényeg az, hogy a karbival nincs gond, inkább azzal a fránya szimeringgel. Meg kell nézni, csak nincs lehúzóm a tekercshez...
Zöldet meg elírta az angol uriember, az a szivató.
Tűsfuvókának is szokták hívni a súbertűt.
Mindenesetre az biztos írásod alapján, hogy nem megfelelő eszközökkel próbáltátok orvosolni a problémát.
Továbbá az is igaz, hogy a karburátor rendszerei kihatnak egymásra, de minél távolabb esünk egy-egy működési tartománytól, annál csekélyebb mértékben.
Egyébként meg persze, hogy nincs harag és megbántani sem akartalak.
Mindkettő az alapáratot szabályozza.

Az egyik az alapjárati keverékcsavar, a másik az alapjárati csavar

Idle mixture az az alapjárati keverékcsavar, kifele tekerve szegényítessz, befele tekerve dúsítassz.
Idle position pedig a súbert emeli csupán.

Tűszelepen szerintem te a súbertűt, sbírtűt érted.
Azzal a részterhelési keverékarányt szabályzod (kúpossák, clip pozició)
A tűszelep pedig az, amit az úszó nyelve mozgat, és zárja a benzin útját.
Huhh, ezt komolyan írtad?
Teljes mértékben tisztában vagyok a karbival és az elemeivel, pláne a működésével, úgy hogy az nem is bonyolult. Ez egy dellorto phbn karbi. A tűszelepen lehet állítani, ha szétszeded, láthatod. A tűszelepet ki kell venni a helyéről, azon vannak rovátkák és van egy kis szabályozó pöcök, ha lejjebb állítod kevesebb benzint kap, ha feljebb többet, mivel nagyobb lesz az átömlés keresztmetszete. Ez sem bonyolult szerintem. Ezen a karbin pont hogy az úszón nem lehet állítani. Az ott van ahol van. A karbin két állító csavar van még, az egyik a levegőt, a másik az alapjáratot szabályozza. A levegővel szoktam játszani, oly módon, hogy hol kevesebb, hol több levegőt adok neki...1/4 és 1/5 csavarfordulat között. Egyébként valószínű fals levegőt szív, mert ha betekerem a csavart a levegőnek akkor is megy a motor...

ui.: Nem haragszok, ám kissé bántó volt a megjegyzésed. Nem vagyok tök hülye a motorhoz és ezzel együtt egy gyakorlott szerelőt is leszóltál akivel csináltuk... Igaz ő nem ilyen kis picsa motorokat szerelt eddig, de igazán nem mondható hülyének a szakmában. Nem egy autó és kisteherautó kelt már új életre a kezei közt...erről ennyit és te se haragudj meg.
Köszönöm, ezt megnézzük, valószínű fals levegőt szívhat valahol, mert ha elzárom a levegőt a motor akkor is ketyeg...most is csak negyeden van nyitva a levegő... Az alapjárati csavarral nem szoktam játszani. :D A motor karbi kötés jó, nem enged levegőt, akkor az a szimering lehet a hibás...
Szombaton Békéscsabán leszek. Lehet jöhetnél, bár 4-5 körül indulok. De megéri.
Tesómnak a szülinapját ünnepeljük.
Szombaton melózok, bár ha ilyen fos idő lesz, akkor nem.
Szegelhetnénk már valamit, olyan rég mucsáztunk.