Vasárnap mit csinálsz? Lehet MZ-t bontunk. Meg babettát rakunk össze.
Nézegettem a lehetőségeket, vezérlésen emelni nem akarok, de viszont segédkiput szerintem kapni fog. Meg szívókáján kicsit, meg felöntőket kell átirányítani.
Ja másik kérdés. A tűszelep.
A tűszelepet nem lehet állítani. Az úszon igen, gondolom totál elcseszted a benzinszintet.
Állítsad vissza a gyári értékre.
És keress embert, aki beállítja neked.
Nem bántásból, én sem vagyok nagy spíler, de teljességgel alapvető fogalmaid sincsenek a karburátor részeiről, műkődésével kapcsolatban azok alapján amit csináltál. Kérdés nélkül nem tudom miért nyúltál bele, biztosan segítettek volna itt és másutt is és akkor nem növeled tovább a bajt.
Ha meg valaki személyesen adta a tanácsot, akkor ezentúl kétszer is gondold meg mit tanácsol.
Van egy alapjárati rendszerhez tartozó keverékállító csavar a karbin, ami az alapjárati rendszerbe szól bele. Nem fordulaton, főleg nem teligázon.
Ha a hideggel fokozatosan jött elő a dolog, akkor nagyobb főfuvókát javasolnék. Egy következő méretet. Tehát pl 68-as helyet 72 körülit.
De egyébként gyújtásoldali szimeringet is ellenőriznék, hátha ott falschol, vagy karbihengerösszekötőt.
te lehet,hogy nem, de én igen.
Sajnos le kellett, elég fos állapotban volt.
Mind esztétikailag, mind teknikailag.
Első telóm folyatja az olajat, első fék néha beragad, a hátsónál csak az egyik betét fogott, hasonlók.
Ez így egy teljes, mindenre kiterjedő generál lesz.
S.O.S. a segítségetekre lenne szükségem. Malaguti xtm 50-em van. Az a baja, hogy magasabb fordulaton fullad, mi lehet a baja. Ha odahúzom neki a szivatót akkor meg szépen elgyorsul és életre kap. A karbiban a tűszelep már teljesen végfokra van állítva, ennél több benzint nem lehet neki adni. A levegővel meg nem érdemes játszani, mert ha egy kis levegőt csavarok neki megdöglik. Karbi tiszta, membrán tökéletes... minden ellenőrizve van rajta.
Mi lehet a baj, esetleg elektromos hiba lehet? Mert a szerkezet az maga jó, minden ellenőrizve, nem értjük miért nem megy rendesen.
Mit tehetek még, hogy ne dögöljön meg és parton ne fogyjon el belőle a szufla. Egyenes úton is, ha nő a fordulat döglik el. Alacsony fordulaton a talajt kiveri alólam olyan ereje van, megy is szépen az indulás, a haladás is egy darabig. Az meg csak nem lehet megoldás, hogy a szivatót huzogassam, ha fuldokol a motor...
Légyszi segítsetek, mert nem akarom így téliesíteni a kicsikét...
Itt tartok srácok, gondoltam adok egy kis ízelítőt.
Első telók fel lesznek újítva, át lesz kábelezve, minden lófasz új lesz rajta.
Felnijeim alakulnak,porfestőt keresek jelenleg!
Szia!
A karbibeállítás... Már meséltem, hogy állítottam a karbin össze, vissza, de mindig kicsi fordulaton fullad, nagy fordulaton pedig megy mint a barom. Aztán azt vettem észre, hogy egyre jobban füstöl a motorom kipufogója. Ezért gondoltam arra is, hogy sokat kaphat? Aztán azt találtam ki, hogy feltöltöm a váltóban az olajat a nívó szintig. Így mentem vele egy két kört, és az olaj a váltóból szőrén szálán eltűnt. Akkor nagy a valószínűsége annak, hogy szimeringes? Holnap veszek egy szimeringet és ki is kicserélem.
Kérdés lenne. Mit tudok tenni a sárvédő illetve a fejidomom található "horzsolásokon" próbáltam őket lefújni de nem tűnek el. Válaszokat aki tud plz. Aki azt tanácsolja hogy vegyek új idomot akkor inkább írja azt, hogy (semmit) Kösz all!
Szia!
Nem tudom beállítani a karbim.
Már beszéltünk róla, hogy vettem egy motort, am 5- blokkal, és az előző tulaj kicserélte a hengert 80- as Dr- hengerre,
minden más maradt az eredeti. Nem forgott ki a motor, először a gyújtásra gyanakodtam, de kiderült, hogy kevés benzint kap.
Dellorto karburátor (PHBN12) van rajta, és nem tudom beállítani.
Ha nagyobb főfúvókát teszek bele, akkor nagyon jól megy, de nehezen veszi fel a gázt, fullad. A kérésem az lenne?
Sajna nem értek a tuningoláshoz, de létezhet, hogy kicsi a karburátor a 80- as hengerhez? Vagy a mostani karbinak meg kellene felelnie, ha át fúvókázom? Most a karbinak az átmérőjére gondolok? Húú! De jó lenne érteni hozzá!
Most úgy van, hogy szerintem sokat kap a motor, szívató nélkül hidegen egy rúgásra indul, füstöl mint a fene, nehezen veszi fel a gázt, de megy mint a barom. Ha meg próbálok egy kicsi benzint elvenni a motortól, akár a főfúvókát, akár a tűn veszek vissza, akkor nem akar menni, gyenge, és végre nem forog ki, betorpan.
Csak ezt nem értem?
Van egy motor, és ez a motor csak 80- as fúvókával megy jól, akkor elméletileg nem kaphat sokat.
De mégis sokat kap, mert alapjáratnál már túl sok neki az a benzin, és fullad. Viszont ha egy nagyon picivel kisebb főfúvókát teszel bele(pl 78) akkor a motor már nem akar menni, mert kevés neki a benzin. Vagy kevés lehet neki a levegő, mert kicsi a karbi?
Nézegettem a lehetőségeket, vezérlésen emelni nem akarok, de viszont segédkiput szerintem kapni fog. Meg szívókáján kicsit, meg felöntőket kell átirányítani.