Robi, ne viccel, egy babettának amcsi v8 mély morajló hangja van egy csillapítás nélküli rx-hez képest. :) Lehet nem értessz egyet velem, de szerintem röhelyes anélkül. Sugárzik belőle úgy, hogy lepkefingnyi erő sincs benne :)
Az nem fojtás, hanem egy abszorpciós csillapítás.
Öröm, hogy ha a kipuhoz hozzányultok után is kéne karburálni.
Csillapítás nélkül szerintem elviselhetetlenül szar hangja van, már már mókás, inkább hallgatok egy robi55-ös rotakapát babetta blokkosat.
Van a rezóban is... ott van igazából a katalizátorod..nem tudom milyen évjáratú a Tied az enyém 2000-es és nemrég szedtük ki a rezóból a katalizátort...hát a hangja az mélyebb lett meg kicsit mélyebbről is húz...de vmivel többet is zabál..de annyi kell:D
Van benne folytás, a hátsó dobban üveggyapot, én kivettem a hangja változott, sokkal jobb lett, műszerfalvilágítás van benne, ha szétszeded meglátod h a vezeték hol fut, kiveszed és csere.
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni h a gyári kipuban van valami folytás? Meg azt h én úgy vettem a mocit h nem volt műszerfalmegvilágitás, még nem néztem meg de úgye ennek gyárilag van megvilágosítás?
Optimista esetben szétszedés, takarítás, összerakás. Új olaj és új szimering.
Bár valszeg ennek is csak hótgagyi telója van 2 furatos csővel, aztán csá. Szóval örömödre a belsejében gyanítom nincs ami tönkremehessen.
Üdv! Kérdésem az alábbi: Kitoltam a motort a beton placcra majd fél óra múlva be akartam tolni és a kerék alatt olaj-at találtam kisebb-nagyobb cseppekben. A képen bekarikáztam ahol "nedves" olajos rész volt. Válaszokat illetve megoldásokat várok! Előre is köszönöm
Szia és köszi a segítséget.
Már így vettem a motort, hogy 80- ashenger volt rajta.
Azt hiszem, hogy értem amit mondasz. Szerencsére most ott tartok, hogy nagyon jól megy a motorom, jól motorozható, kicsi gázon is jól megy, erős, és nagy fordulaton, üveghangon is megy mint a fene. Csak alapjárat nincs, és a benzin levegő csavart be kell teljesen csavarni.
Ja, hogy gyári gépre feltettél egy 80-as hengert. Na hát azt csak így nem fogod beállítani. Alapjárati fuvi más kellhet, lehet a tű alakja sem lesz megfelelő. Egyszóval be kellene állítani.
Őszinte leszek. Szerintem szarul gondolod. Ha egy motor nehezen veszi fel az alapjáratot, akkor az az ötlet, hogy állítson úszószintet?
Nem megbántani akarlak, de ennél még az is jobb ötlet, hogy várjon a hidegebbekre, hogy keveseljen, vagy a nyárra, hogy sokalljon :)
Szia!
Értem amit mondani akarsz. Kicsit lejjebb ha vissza olvasol, ott tettem fel képet a karbimnak az úszójáról, és tiszta műanyag az egész. Nem lehet rajta állítani.
A motorom karbijával szenvedek. (80- as henger van rajta)
Mikor kisebb fúvókát teszek bele akkor nagyon jól veszi fel a gázt, de már menni nem nagyon akar, csak hörög. Kéri a nagyobb fúvókát, szerintem kevés lehet neki a benzin. Ha nagyobb fúvókát teszek bele, akkor nagyon megy a motor, csak nincs alapjárat, és olyan mintha sokat kapna, nehezen veszi fel a gázt. Próbáltam a két fúvóka közé beállítani a fúvókák méretét, de ugyan az a szitu. Ja! Csak úgy megy a motor, ha csutkára betekerem a benzin levegő csavart, különben leáll. Mikor kifelé próbálom tekerni, akkor egyből leáll. Köszi az infót.
De én úgy gondoltam h ott elvileg kellene lennie egy kis fém lemeznek vagyvminek ami tarja az úszót és azon kellene egy kicsit hajlítani
vagy fel vagy le, de nem biztos
Öröm, hogy ha a kipuhoz hozzányultok után is kéne karburálni.
Csillapítás nélkül szerintem elviselhetetlenül szar hangja van, már már mókás, inkább hallgatok egy robi55-ös rotakapát babetta blokkosat.
Azt szeretném megkérdezni h a gyári kipuban van valami folytás? Meg azt h én úgy vettem a mocit h nem volt műszerfalmegvilágitás, még nem néztem meg de úgye ennek gyárilag van megvilágosítás?
Sajnos most sem.
Tudsz segíteni?
Ha van valakinek, légyszi írjon!
Bár valszeg ennek is csak hótgagyi telója van 2 furatos csővel, aztán csá. Szóval örömödre a belsejében gyanítom nincs ami tönkremehessen.
a készlet ereéig!
AM6-os blokk henger nélkül 20ezer ft/db
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
Már így vettem a motort, hogy 80- ashenger volt rajta.
Azt hiszem, hogy értem amit mondasz. Szerencsére most ott tartok, hogy nagyon jól megy a motorom, jól motorozható, kicsi gázon is jól megy, erős, és nagy fordulaton, üveghangon is megy mint a fene. Csak alapjárat nincs, és a benzin levegő csavart be kell teljesen csavarni.
De ilyen szélsőséges karbibeállításoknál egy jó nagytakarítást javasolnék elsőre.
Nem megbántani akarlak, de ennél még az is jobb ötlet, hogy várjon a hidegebbekre, hogy keveseljen, vagy a nyárra, hogy sokalljon :)
Értem amit mondani akarsz. Kicsit lejjebb ha vissza olvasol, ott tettem fel képet a karbimnak az úszójáról, és tiszta műanyag az egész. Nem lehet rajta állítani.
A motorom karbijával szenvedek. (80- as henger van rajta)
Mikor kisebb fúvókát teszek bele akkor nagyon jól veszi fel a gázt, de már menni nem nagyon akar, csak hörög. Kéri a nagyobb fúvókát, szerintem kevés lehet neki a benzin. Ha nagyobb fúvókát teszek bele, akkor nagyon megy a motor, csak nincs alapjárat, és olyan mintha sokat kapna, nehezen veszi fel a gázt. Próbáltam a két fúvóka közé beállítani a fúvókák méretét, de ugyan az a szitu. Ja! Csak úgy megy a motor, ha csutkára betekerem a benzin levegő csavart, különben leáll. Mikor kifelé próbálom tekerni, akkor egyből leáll. Köszi az infót.
vagy fel vagy le, de nem biztos
26os dellortó