Én speciel 1:30-40 körül keverem. Inkább füstöljön mint h ragadjon..
A fulladás a túl sok levegőtől lehet. Gyári légszűrőház van rajta vagy "sport" szűrő? Ha sport akkor szerezz rá gyárit, mert amugy lófaszt nem ér.
Levegőcsavaron próbálj meg állítani.
Most vettem egy aprilia rx 50 et (1998)
(50 Ccm) Hanyas keveréket használtok?
Észrevettem hogy 4 és az 5 sebbesség között váltogatni kell mert vissza esika fordulat és az elindulásnál is egy kicsit fuladós hangja(elindul de aztán fulad mejd megnő a fordulat) van de viszont kompresszió az van a motorban, mi lehet a baja? levegőt kellenne álítani stb? ja ést még a kuplungot csak a spanolónál lehet álítani azazaz a kormánynál és lenti spanolónál ? köszi
teleszkópok állapota(bizonyára le lesz mosva tehát nemlátod az olajfolyást) viszont megrugóztatod egyhelyben és máris látod hogy ereszt-e.
fékek működnek-e(ha nincs benne olaj hamar tönkremegy)
motorikusan zajos-e(vizes motornak tisztán kell járnia, mivel a víz elnyeli a hangot, ha mégis zörög, akkor javítani kell az biztos)
kilóméteróra működik-e(mivel a csiga elég ritka és drága)
meghát végülis mindent(gumik, felnik, törések nyoma, elhajlások stb)
Szerintetek ha egy gyári motorba (gyári rendszer stb..) vennék egy malossi karbon membránt akkor az dobna a teljesítményén ?
Igaz hogy riejum van de abba is am6 van azért írok ide :)
Én se tudom hogy mit akarok, de ti hátha... Szóval a gyújtásommal van valami de nem tom hogy pontosan mit kell mérnem hol és milyen értékeket kell kapnom. Esetleg valami rajzot is tudnátok küldeni?
A fulladás a túl sok levegőtől lehet. Gyári légszűrőház van rajta vagy "sport" szűrő? Ha sport akkor szerezz rá gyárit, mert amugy lófaszt nem ér.
Levegőcsavaron próbálj meg állítani.