Óhhh annyi hülye van a világon bemegyek a boltba :óh van de éppen nem tudunk rendelni , megyek a másikba ilyen nem is létezik .....
A 3. meg nem volt nyitva -_-
Szia ha van1 esztergályos ismerősöd akkor megméred a csonk átmérőt és ha nincs akkora veszel 1-et mind1 hogy kisebb nagyobb de ottkörül legyen a méret aztán elmész az esztergályoshoz és bolomit-ból csináltatsz 1 szükitést hogy összetudd hozni:) nekemis ígyvan
Szia! repsol600
Akkor hagyjam benne a furulyákat, mert az kell bele?
Az nem fojtás, és nem fog jobban menni a motor ha kiszedem?
Azért mert eddig én olyan végdobbal találkoztam, amin egy átmenő lukacsos cső volt, és körbe volt megtömve üveggyapottal.
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
A motoromon egy gyári kipufogó van, ami két darabból van összerakva. Van rajta az első dob, ami a hengertől jön, és van a végdob, ami hátul helyezkedik el.
A probléma az, hogy a végdob tele van kokszal, csörög benne, és nehezen lehet rajta átfújni. Ezért majd szétvágom és kiszeretném pucolni. Ha szétvágom a végdobot, akkor kidobjam belőle a benne található furulyákat, vagy hagyjam benne?
Az csak egy fojtás lehet?
sziasztok van egy ku....va nagy gondom.van egy aprilia rx 50-es AM6 blokkos motorom,és az a gondom vele hogy mikor gázt húzok neki nem akar kipörögni és álandóan durrog.kicseréltem már az alaplapot,a trafót,azt a kis alumínium kockát is amire 16A van irva,a gyertyapipát és a gyertyát is.ha valaki tud még valamit ajánlani akkor azt megköszönném.
TIPP: Lehet nem tudja eldolgozni a kaját.
de látni kell. Itt pl egy rs kipufogó csere után csinálta ezt hogy dadogott, de az meg nem pörgött ki. Ki kellett égetni a csövet, és már ment is.
Neki ülsz valami sokat tudó ismerősöddel és átnézed a mocit, vagy mint az átlag ember eltolod a szerelőhöz.
Látod...ha nem klón blokkot vennél nem járnál így... Én max úgy tudok neked segíteni, hogy küldök Am6-ra gyújtást aminek a színei: sárga, fehér, zöld, piros
És azt be tudod kötni a régi "trafódba" CDI-be.
Ha érdekel írj rám: 2csako@citromail.hu
vagy teló: 06-30-535-36-45
Sziaszto most cseréltem le az rx-embe a blokkot am3 ról am6 ra olyan kérdésem lenne hogy a gyújtást hogyan kell bekötni? a régi gyújtás kábeleinek színei: sárga, fehér, zöld, piros
az új gyújtás kábeleinek színei: fekete, fehér, kék, szürke
Hogyan tudnám bekötni az új gyújtást a régi tarfóba? melyik szín hová megy? vagy akárhogy tudtok segíteni lécci irjátok le köszi mindenkinek
felejtsd el az Arol 2T-t
inkább motorozz fele annyit és normális olajjal mint 2x annyit arol 2T-vel az én véleményem!:) simsonba se tenném bele nemhogy egy Apriliaába....:)
Heló mindenkinek!
Szakértöi véleményre szorulok, a probléma a következő: 1/4gáztól 3/4 gázi semmit nemcsinál és köhögve gyorsul elég lassan és füstölve, amit megnéztem gyertya szokásos rendben, karbit teljesen szétszedtem kitakarítottam semmit nem találtam, a membrán szemmel láthatóan ép semmi baja, ja és nyél gázon teljesen normálisan megy, kapcsolgatom fölfele és szépen forog.
szegítséget elöre is köszönöm!
A 3. meg nem volt nyitva -_-
Lenn egy olyan kérdésem h az RXem be lehet olyan izzót tenni ami kék hatású ?
2003-as évjáratú a gépem
Akkor hagyjam benne a furulyákat, mert az kell bele?
Az nem fojtás, és nem fog jobban menni a motor ha kiszedem?
Azért mert eddig én olyan végdobbal találkoztam, amin egy átmenő lukacsos cső volt, és körbe volt megtömve üveggyapottal.
Köszönöm a segítséget!
A motoromon egy gyári kipufogó van, ami két darabból van összerakva. Van rajta az első dob, ami a hengertől jön, és van a végdob, ami hátul helyezkedik el.
A probléma az, hogy a végdob tele van kokszal, csörög benne, és nehezen lehet rajta átfújni. Ezért majd szétvágom és kiszeretném pucolni. Ha szétvágom a végdobot, akkor kidobjam belőle a benne található furulyákat, vagy hagyjam benne?
Az csak egy fojtás lehet?
Üdv:Dani
http://kepesmotor.hu/motorblok...
de látni kell. Itt pl egy rs kipufogó csere után csinálta ezt hogy dadogott, de az meg nem pörgött ki. Ki kellett égetni a csövet, és már ment is.
Neki ülsz valami sokat tudó ismerősöddel és átnézed a mocit, vagy mint az átlag ember eltolod a szerelőhöz.
És azt be tudod kötni a régi "trafódba" CDI-be.
Ha érdekel írj rám: 2csako@citromail.hu
vagy teló: 06-30-535-36-45
Azt szeretném kérdezni h 75 ccm-es hengert vettem ujjonnan az RX-emre ,a karbim az 21-es és hogy mekkora fúvókát kéne belevennem?
Köszi!
az új gyújtás kábeleinek színei: fekete, fehér, kék, szürke
Hogyan tudnám bekötni az új gyújtást a régi tarfóba? melyik szín hová megy? vagy akárhogy tudtok segíteni lécci irjátok le köszi mindenkinek
Köszi! Van már blokkom, de ha gondolod segíthetek vevőt keresni rá
inkább motorozz fele annyit és normális olajjal mint 2x annyit arol 2T-vel az én véleményem!:) simsonba se tenném bele nemhogy egy Apriliaába....:)
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft
+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.
Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
Szakértöi véleményre szorulok, a probléma a következő: 1/4gáztól 3/4 gázi semmit nemcsinál és köhögve gyorsul elég lassan és füstölve, amit megnéztem gyertya szokásos rendben, karbit teljesen szétszedtem kitakarítottam semmit nem találtam, a membrán szemmel láthatóan ép semmi baja, ja és nyél gázon teljesen normálisan megy, kapcsolgatom fölfele és szépen forog.
szegítséget elöre is köszönöm!
Fordított telós rx-hez 2000 évj. tudja valaki az első szimering méreteket?
Arol2T keverve rendes olajjal pl 1dl Arol2t+4DL rendes magasfordulatú olaj? Az gáz?