Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap lefényképezhetem de mondom ugynilyen
Ugyanilyen az enyém is.
Fekete fordított telok
mutass képeket.... ha oylna forditott telód van mint nekem akkor enenk igy szétkel jönnie
Szerintem tuti kikell venni alul is a telo aljában lévő imbuszcsavart is. Csak az a baj hogy az elpörög és nemtudom hol lehet ellentartani. Legalábbis a többi telón is így szokott lenni. Vagy szerinted? Nemjön szét attól amit írsz már próbáltam.
ha kiveszed a 2 biztosítót felül akkor szétkell jönne a szárnak, próbáld meg kicsit húzni, az alsó csavaroknak semmi szerepük nincsen a szétszedésnél
Természetesen a kereket már kivettem elsőnek. kitekertem az imbuszcsavart felül, kivettem az a két kis félkört! Nemjött szét. utána lehúztam a porvédő sapkát és kivettem azt a biztosító karikát. Ismét nemcsúszott szét. Most kitekertem alul a két csavart is amivel összehuzatom a kerék tengelyét. Még mindig nemjön. Szerintem még van valami nem?
én uyg irtam h a két szárat egyzsere...
namsot még 1x:
felül leveszed az imbuszos csavart(első kereket vedd ki ha eddig enm tetted volna)megfogod a szárat és feltolod... van 2 félkör alaku alátét avgy stft vagy mi az... azt kivezsed és máris kitudod veni a szárat..
Na most vagy nemojan a telo mint a tiédbe vagy nem jól értelmezem amit írsz. Nekem felül egyetlen egy nagy imbuszos csavar van(ahogy látom a te motorodon is). Kivettem az alatt nincs több csavar. Alúl mondod ahol összehuzatom a teló alját a két pici csavarral? Azokra tegyek kontra anyát és tekerjem ki?
felül kitekered a 2 csavart a szárba... egyikbe lesz egy 3as csavnak menet, abba tezsel csavar ás a végére kötsz drótott.. kivezsek a pöcköket amik tartják és máris kitudodd venni a szárakat. onnatól meg annyi h van egy gyűrű azt kivezsed és máris kilehet szedni a szimeringet.. persze ez forditott telónál van igy..
Szevasztok! Első telóban szimeringet szeretnék cserélni és egy picit megakadtam. Felül kivettem a csavart, felső rész aljáról lehúztam a porvédőt, kivettem a biztosítót a szimering alol és ennyi. Alul ha tekerem a csavart akkor elpörög és nemtudom hogy hol kell ellentartani. Valakinek cserélt már itt közületek? Esetleg nemtudjátok hol lehet ingyenesen leszedni hozzá haynes manualt? Ja és egy 2002-es rx 50 ről van szó!
Kösz a segítséget előre is.
tehát ez egy "mű " terhelés h az indexrélé izzó nélkül tudjon villogni.... és még erre teszed a ledeket párhuzamosan... de ajánlott előtte stabilizálni...
köszi a segítséget
elirtam 30ohm 5W
már nem emléxem igy de 5W os index 12V, akkor 3ohm 5 w..
értem és mien ellenállásokat tettél be
saját az egész... helyzetjelző emg féklámpa az szimán 12v ról műxik stabilizálva, indexek meg a régi vezetéken vannak csak ellenállásal le van terhelve h a mehanikus relé tudjon kapcsolgatni
összeállítási rajz vagy valami bekötési rajz van?
http://www.sportmotor.hu/motor...

nekemijen van. 1 éve csináltam
eladó egy Nikaszilos 50-es alu henger pár 100km-el.

ÁR:.megegyezés szerint
heló.Hogyan kell ledes hátsólámpát csinálni.ha valaki tudja vegyen fel msn-re: danika94@msn.com
nem, én csináltam magamnak, de hasonló
de olyanod van mint ami a képen van?
Hogy vetted le a rendszámtábla tartót?
Ugy vágtad le?
fasza gép remélem egyre többen leszünk