Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

attólfügg milyen a mostani főtengely állapota, milyen beállításokat csinálsz meg rajta, milyen olajjal, keverékkel, fordulatszámtartományban használod..
Rengeteg mindentől függ. .:)
a Trabant nem forog 7ezernél többet... amig az RX 10-12-t is..
szerintetek főtengely szimeringet honan tudom h cserére érett e..?
Szeintetek ha az apriliámra rárakok egy 70cm3 vas hengert,normál főtengellyel és egy gianelli sportkipufogóval az mennyivel fog jobban menni egy normál rx nél és meddig bírja ha nem mindig húzom .azaz kb hány kilómétert tudok vele lemenni gond nélkül.
Én nem használok ful szintetikus olajat se félszintetikusat,én nagyteljesitmégyü ásványi 2t-t használok.PL:VipCar- ezt trabantba és wartburgba szokták használni és azért egy trabantnál nagyobb terhelés van mint egy 50-es motornál.már 3.éve használom ezt az olajat és se nem csörög vagy zörög,semmi baja.és nevetségesen olcsó 600ft/0,5L
Hát nemrég vettem és kitakarítottam a légszűröt és félgáz fölött csak búg, és gondoltam h túl kevés a benzinmennyiség annyi levegöhöz amennyit bekap, meg már tisztítás elött is 2. vége kapcs 3.ba és nyél gáz akk 1 pillanatra megtorpant visszaengedtem a gázt kicsit és kigyorsult, meg 4-5be igen gyengén gyorsul meg 5.ben csak az eredetinek a felét tudta fordulatilag :S
olyan 75-85 közöttit, de mi a gondod vele pontosan?
Hát én Igol racing Sts-t használok ami 2900Ft
Én nem a márkára megyek csak jó legyen nem is legolcsóbb kell meg nem is a legdrágább
Hali mindenkinek! Nektek rx50esbe mekkora fő fúvóka van? mert az enyémbe 50es és én kicsit keveslem, ráadásul 80as TOP henger van rajta, mekkorát javasoltok?
Nem érdekel kinek mi a véleménye én akkor is maradok nála nagyker áron meg veszem 2500ért és ennyii
A kuplungnak az a része ahová be kell akasztani a bowdent és belemegy a blokkba, az nekem olyat csinál, hogy egy idő után feljön és beakad--- csak akkor tudok váltani ha oda lenyúlok és visszahúzom esetleg lenyomom, vissza a blokkba; valakinek volt már ilyen baja? van valami ötletetek?
Persze a Castrolnak is vannak felsőkategóriás, versenyzésre is alkalmas olajai.
Attól hogy a Castrol költ a legtöbbet reklámra attól még nem a legjobb ez az olaj.
Meg hogy racing a neve nagyon messze van egy verseny olajtól.
3-4-5 ezerért megveszik, csak azért mert Castrol. Miközben 2-3ezerért sokkal jobb, kevésbé agyonreklámozott olajat lehet kapni.
Például: Valvoline Synpower 2T
Elf Xt Tech 2T
Mind a kettő bőven felülmúlja ezt a Castrol részinget.
Innen érdemes rendelni: http://www.formula3000.hu/shop...
nálam most 2990.-Ft
www.robogotuning.hu
Castrol Power 1 Racing full szintetikus legdrágább legjobb olaj
Milyen típusú 2T olajat használtok (RX 50)
Az az 100% szintetikusat vagy fél szintetikusat és milyen márkájút
Malaguti MGX 80ccm, 6sebességes, 19es dellortó
és egy alkatrésznek
együtt 70ezer ft
Hali! RX 50 első teló kompletten gumival mennyi lenne?
köszi!
heló valakinek van elfekvőben egy am blokkba való,berúgókar visszahúzó rugó.SÜRGŐS LENNE!

elöre is köszi
a főtengelycsapágyakat nézd meg nem e lógnak,a kerekek nem e lógnak és az első teló jó e még nem -e ereszt. ja és a gyertyát vetesd ki hogy meg tudd nézni mien kompresszió van benne.
nyugodtan használhatsz bele 45-ös 50-es keveréket is ha már nem bejáratós
helló!

külön csak a kopasz RX váz kell vagy ahogy a képen van?
RX váz külön 10ezer ft
ahogy a képen az RX úgy 35ezer ft
Hello!
Az RX 50 vázért mennyit kérnél?
köszi a segítséget