Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs róla fotóm, de ugyanaz mint az enyém (képek) tuti, hogy 2006-os, karbis és teljesen gyári állapotú bontatlan/hiánytalan, lassan 2 hónapja használja, teljesen jó a gép. tényleg jó vétel volt.
sziasztok! itt a forumon van vki egyáltalán akinek fekvő mina blokkos SR je van? mert erőlködhetek itt ha mindenki morinis v. piaggios :)))))
Valaki ki tudna segíteni valami leírással, képekkel, akármivel, hogy hogyan szedjem szét a levegő kompressort? Mire figyeljek oda?
HA leszedem a tetejét kipattan valami... ilyesmi :D
Az a baj, hogy hiába teszek nyomásmérőt rá, ha a ujjamon alig érzem a kifújt levegőt.. :(
Nyomásmérő óra...
Elég az ha az injektorról lehúzom a kompresszorcsőt és indítózok?
Mert így alig fúj valami levegőt, nemhogy nyomás legyen. Ez nem más mint kuka?
Várjuk ki a végét...Reméljük kifogott egy "balekot",akinek nagyon gyorsan kellett a pénz...Sajnos az eddigi tapasztalatok szerint esélyesebb,hogy ditech lesz ami hamarosan meghibásodik,vagy pár évvel megfiatalították a motort és nem is 2006-os
Mindenesetre egy képet dobhatna fel erről a kihagyhatatlan vételről,mert nagyon felcsigázott
akkor azzal nagyon jol járt a srác!
az tutira sok! havernak pár hete vettünk egy gyári állapotú 2006-os SR-t 175-ért, sztem ,sajnos, egy 2000-es évjáratú motor nem fog érni annyit..
Sziasztok!

KERESEK fekvő minarelli vizes SR hez (2000es kiadás)
-Hátsó Sárvédőt
-gyári kipufogót (nem makulátlant persze, de ne legyen sérült)
-Gyári projectoros lámpát (azt nem tudom, nekem nem a projectoros változata van most,hanem a sima, hogy kompatibilis e a kettő bekötése. A mostanira 3 kábel megy.)

köszönöm előre is!
Szia!

hogy ne szivárogjon az olaj.. :

szimering csere (én még a csapágyat is cserélném ha már szét van szedve, de ezt mindenki eldönti..) szimering elvileg 2 van a kihajtás kerék felöli oldalán ill. a kihajtásháznál. Ha a túlfolyón folyik az olaj akkor valószínűleg több van benne mint 1dl. Ha a leeresztő csavarnál szivárog akkor a tömítő gyűrűt, O-ringet kell cserélni.
filléres dolgok ezek..

üdv,
J.
Hát a mostani áraka nézegetve olyan 165-200 ezer Ft körül sztem:D
Hello!
Szerintetek mennyiért tudnám eladni a motorom?
2000-es vízhütéses,fekvő minarelli sr50.
Enyhén karcolt és kopott állapotban, motorikusan kiváló, végsebessége 90km/h.

-új akksi
-új első gumi
-új malossi hengerszett
-új karburátor
-monster matrica szett
köszi szépen, most egy ZX van rajta és most jött el az ideje h egy 70ccm-es hengerszettet vegyek és akkor gondoltam h vennék majd rá egy új kipufogót (malossi-t vagy yasuni-t)
Am a fúvókát illeti egy 90-es méretű van a karbiban:D
Módosítás:most néztem az adatlapodon,hogy karbis morinid van,nem ditech Akkor ha raksz nagyobb fúvókát a karbiba,behangolod, egy kicsit dinamikusabb lesz,viszont a fogyasztás is nőni fog.
Nem lehet.Azért mert nem rávaló.A henger a kipufogónyílás a csavarok nem olyan szögben állnak mint a morinin.El lehet vágni és össze lehet hozni,de ha nem jól csinálják akkor teljesítménycsökkenést fogsz tapasztalni.Ha 50es gyári a motor,akkor meg ne is költs ilyenekre,(mármint sportkipufogóra) csalódás fog érni,nagyobb lesz a hangja,de jobban nem fog menni
Sziasztok!
A hátsó kihatásnál folyik az olaj a robogómból és az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám ezt megoldani h ne folyjon?
Előre is köszi a válaszokat!
a minarelli kipufigót rálehet rakni a morini blokkra?
Ha nem miért nem?
Köszi a választ!
Először megnézem pontosan hol szivárog a benzin, aztán ha tudok meg ha kell veszek hozzá tömítést.
Igazából olyan gondom van mint a videón is:
http://youtu.be/makK5bmCUm8
Hosszan teker, és kis gázra lefullad, vagy csökken az alapjárat.
A cső alatti gumigyűrűt egyszerű kicserélni,csak kicsavarod a felül lévő torx csavart
,ami a rögzítő lemezt fogja.(6-7 alkatrész)
http://www.easyparts.nl/showdr...(Ditech).html
Utána óvatosan forgatva kiveszed a csonkot.Amíg nem veszel hozzá o gyűrűkészletet,nem biztos,hogy érdemes szétszedni az injektort,de az meg meg elég húzós kb 7000Ft.
Sziasztok!

Nemrég sikerült vásárolnom, egy rakéta lámpás Sr t fekvő mina blokkos. Kérdésem a következő lenne,
vmiért indulásnál későn reagál gázadásra bizonyos tartományig(kb1/8 gázadás), onnantól jól megy. Kontrasztrugú lesz a cserés szerintetek?
a másik kérdésem, kicsit nehezen indul, hogy lehetne beállítani úgy hogy pöcre induljon? Elvileg 70es henger van benne.
Még új nekem a hosszú fekvő mina blokk. Bocs ha egyszerű a válasz...

üdv,
Johnny
És mennyire nehéz azt a tömítést kicserélni? Mert nincs kedvem szervizben egy vagyont elkölteni, amit esetleg házilag is meg lehet csinálni. Ha az egész injektort leszedem azt még tovább kell bontanom a tisztításhoz?
Előre is köszi a választ!
Hát.. Köszönöm, csak ez is Gyöngyös, meg még nem is tudom milyen helyekről tudtunk volna, és tekintve hogy Bp.-en lakom, ez igy azért annyira nem túl nagy party..
De tényleg köszönöm a segitséget, lehet hogy megoldjuk egy kis lánggal a dolgot..
Vagy irány Gyöngyös, ha nem vagyunk annyira még se ügyesek..
csúszik a szíj,vagy a kuplung.Szedd szét,nézd meg.