Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,ha a 0.30-as karbon membránt magas fordulaton elhajlítja a moci,akkor milyet ajánlanál? 0.35-öst vagy inkább 0.40-est? köszi
Menet közben is füstöl?
"...ami az olajat adagolja az elvan kopvanyulva..." Na akkor ezt gondold át mégegyszer. Ha a bowden lenne megnyúlva, akkor kevesebb olajat kapna, nem pedig többet. Csak a logika szerint....
No majd holnap ha jo ido lesz nekiesek es szetkapom :) Köszi a segitseget :) Ha esetleg valakinek van még vlmi ötlete azt várom! :)
Persze a kínai is sokban hasonlít az olaszokhoz. A blokk majdnem egy az egyben ugyanaz. (nekünk Keeway Hurricane van)

Ha ebben is hasonlít, akkor a kipufogó oldalán kell keresni a műanyag ház alatt, mert valahol ott megy be. Előtte pedig középtájon válik ketté valahol. Sajnos így nem tudom, mert még 150-es SR-t én sem láttam szétszedve. Így megmondani is nehéz, hogy mi a baja. A kínain pl egy félköríves vájatban fut a bovden és azt forgatja el az is lehet, hogy ebből csúszott ki és full gázt érzékel, de lehet, hogy más baja van. Tényleg látni kellene.
Ennyire különbözik a 150es SR az 50esektől ? Azt hittem, hogy nagyobb a blokk és ehhez van állítva minden, de hogy ilyen "nagy" változtatás is legyen h az olajat máshogy adagolja. hmmm
sajnos ebben nem tudok segiteni ilyen sr-t még nem szereltem! Remélem lesznek itt olyanok,akik tudják!
Hol kezdjem el keresni a bowdent? Hol oszlik két részre? melyik oldalon van egyáltalán és melyik idomokat kell leszednem?
a honda dion is ilyen van. Nézd meg nincs-e felakadva a bowden,ami a pumpához megy. Vagy magán a pumpán akadt föl az a rész amibe a bowden csatlakozik,és mindig maxot nyom! Hozzátenném,h ez a 2 bowdenes dolog, elég szar megoldás! Szerintem.
Kinain ? oO
Ha úgy van, mint nekünk a kínain, akkor valóban két bovden megy. Igaz a kínain egy indul és majd a blokk környékén szétoszlik kettőbe. Egy megy a karbiba, egy pedig a szivattyúhoz. A szivattyút persze a főtengely hajtja, de az adagolás valahogy gázállás függő is.
Én nem értek hozzá, nekem aztmondták a szervizbe mikor átnézték, hogy eszi az olajat nagyon, mert két részre oszlik a bowden, az egyik ami a benzint adagolja a masik meg az olajat, es hogy ami az olajat adagolja az elvan kopvanyulva nemtudommár mitmondott pontosan ezert kapja fullon az olajat. Alapjaraton is annyit amennyit max gázon.
És ez igaz is lehet mert tényleg nagyon durvan fustol a motor. A tobbit nemtudom..
két bowden? nem ugyan ugy a főtengely hajtja az olajpumpa kerekét?
Ha csak az első izzót veri akkor kár volt kicserélni a feszszabályzót. Mivel veri a biztosítékot is, muszáj lesz megnézni a kábelezést is.

Az elektromos hiba a legegyszerűbb csak három fajtája van:
1. szakadás
2. zárlat
3. egyéb

Bocs ezt mindig el kell játszanom.
az biztos :D csak alapjaraton is omlik bele az olaj mintha maxgázon menne :D es nem tul gazdasagos olajat tekintve:D vlmi ötlet hogyan lehet fixalni a problemat ?:D
Legalább van kenése!
Hali!

Ujabb problemam tamadt sajnos :S Amikor a mocit inditom nagyon sok fustot enged ki magabol. De tenyleg sokat az egesz kertet elarasztja szinte a fust. Szervizbe aztmondtak hogy az srnel (ez 150ccm-es) ket bowden megy a gazkarrol es az egyik az olajat a masik a gazt adagolja, es hogy az olajos bowdenemnel van a bibi. Azt akkor meg is fixálták naggyábol csere nelkul akkor nem is csinálta ezt a füstölést. Viszont most megint előjött, nemtudjátok h mit kell allitanom rajta hogy ne egyen ennyi olajat? Es hogy hogyan kell beallitani az idealis szintet h ne süljön be meg ne is füstöljön brutal modon ?
Sziasztok! 70-es malossi hengerhez milyen vastag karbon membránt ajánlotok? A 0.30-as nem vált be mert elhajlik. 0.35-ös vagy 0.40-est vegyek, köszi.
Sziasztok!
Eladóvá vált az én kis Drágám!
hirdetés [L=http://www.kepesmotor.hu/april...]--ITT
Köszönöm az infót! Most elutazom egy hétre de utána szétkapom.Hátha végre meglesz a bűnös!Üdv:pisti
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Van egy Aprilia Sr 50 96-os vizes. Veri az első izzót , kicseréltem a fesz szabályzót és mém mindig veri !

Most el kezdte verni a biztosítékot is. Gázadásnál picit dadog , lassítás után nehezen gyorsul!

Karbit többször takarítottam a gyertya új! Esetleg görgőt cseréljek? Vagy a gyújtásnál vannak problémák mert hirtelen jöttek elő a problémák!

Kérem a segítségeteket!

email.: zszell@freemail.hu
Ha biztosan a blokkból jön a hang, akkor érdemes lenne utánajárni, mielőtt nagyobb gondot okozna. A rövidebb csapszeg nem igazán szokott csattogni, mert oldalirányban nem hat rá erő. A lazán illesztett, esetleg oválisra kopott csapszeg furat a dugattyúban már annál inkább. A furat oválisra kopása általában agyon hajtott motorokra jellemző.
Kitöltöttem. :-))
A pici lány az nem én vagyok hanem a húgom de majd megváltoztatom a nevet valamire.Az a baj hogy ez nem megoldás a gondomra!
Igazad van nem téged szólítottalak ,csak el....tam.Bocsi!