"...ami az olajat adagolja az elvan kopvanyulva..." Na akkor ezt gondold át mégegyszer. Ha a bowden lenne megnyúlva, akkor kevesebb olajat kapna, nem pedig többet. Csak a logika szerint....
Persze a kínai is sokban hasonlít az olaszokhoz. A blokk majdnem egy az egyben ugyanaz. (nekünk Keeway Hurricane van)
Ha ebben is hasonlít, akkor a kipufogó oldalán kell keresni a műanyag ház alatt, mert valahol ott megy be. Előtte pedig középtájon válik ketté valahol. Sajnos így nem tudom, mert még 150-es SR-t én sem láttam szétszedve. Így megmondani is nehéz, hogy mi a baja. A kínain pl egy félköríves vájatban fut a bovden és azt forgatja el az is lehet, hogy ebből csúszott ki és full gázt érzékel, de lehet, hogy más baja van. Tényleg látni kellene.
Ennyire különbözik a 150es SR az 50esektől ? Azt hittem, hogy nagyobb a blokk és ehhez van állítva minden, de hogy ilyen "nagy" változtatás is legyen h az olajat máshogy adagolja. hmmm
a honda dion is ilyen van. Nézd meg nincs-e felakadva a bowden,ami a pumpához megy. Vagy magán a pumpán akadt föl az a rész amibe a bowden csatlakozik,és mindig maxot nyom! Hozzátenném,h ez a 2 bowdenes dolog, elég szar megoldás! Szerintem.
Ha úgy van, mint nekünk a kínain, akkor valóban két bovden megy. Igaz a kínain egy indul és majd a blokk környékén szétoszlik kettőbe. Egy megy a karbiba, egy pedig a szivattyúhoz. A szivattyút persze a főtengely hajtja, de az adagolás valahogy gázállás függő is.
Én nem értek hozzá, nekem aztmondták a szervizbe mikor átnézték, hogy eszi az olajat nagyon, mert két részre oszlik a bowden, az egyik ami a benzint adagolja a masik meg az olajat, es hogy ami az olajat adagolja az elvan kopvanyulva nemtudommár mitmondott pontosan ezert kapja fullon az olajat. Alapjaraton is annyit amennyit max gázon.
És ez igaz is lehet mert tényleg nagyon durvan fustol a motor. A tobbit nemtudom..
az biztos :D csak alapjaraton is omlik bele az olaj mintha maxgázon menne :D es nem tul gazdasagos olajat tekintve:D vlmi ötlet hogyan lehet fixalni a problemat ?:D
Ujabb problemam tamadt sajnos :S Amikor a mocit inditom nagyon sok fustot enged ki magabol. De tenyleg sokat az egesz kertet elarasztja szinte a fust. Szervizbe aztmondtak hogy az srnel (ez 150ccm-es) ket bowden megy a gazkarrol es az egyik az olajat a masik a gazt adagolja, es hogy az olajos bowdenemnel van a bibi. Azt akkor meg is fixálták naggyábol csere nelkul akkor nem is csinálta ezt a füstölést. Viszont most megint előjött, nemtudjátok h mit kell allitanom rajta hogy ne egyen ennyi olajat? Es hogy hogyan kell beallitani az idealis szintet h ne süljön be meg ne is füstöljön brutal modon ?
Ha biztosan a blokkból jön a hang, akkor érdemes lenne utánajárni, mielőtt nagyobb gondot okozna. A rövidebb csapszeg nem igazán szokott csattogni, mert oldalirányban nem hat rá erő. A lazán illesztett, esetleg oválisra kopott csapszeg furat a dugattyúban már annál inkább. A furat oválisra kopása általában agyon hajtott motorokra jellemző.
Ha ebben is hasonlít, akkor a kipufogó oldalán kell keresni a műanyag ház alatt, mert valahol ott megy be. Előtte pedig középtájon válik ketté valahol. Sajnos így nem tudom, mert még 150-es SR-t én sem láttam szétszedve. Így megmondani is nehéz, hogy mi a baja. A kínain pl egy félköríves vájatban fut a bovden és azt forgatja el az is lehet, hogy ebből csúszott ki és full gázt érzékel, de lehet, hogy más baja van. Tényleg látni kellene.
És ez igaz is lehet mert tényleg nagyon durvan fustol a motor. A tobbit nemtudom..
Az elektromos hiba a legegyszerűbb csak három fajtája van:
1. szakadás
2. zárlat
3. egyéb
Bocs ezt mindig el kell játszanom.
Ujabb problemam tamadt sajnos :S Amikor a mocit inditom nagyon sok fustot enged ki magabol. De tenyleg sokat az egesz kertet elarasztja szinte a fust. Szervizbe aztmondtak hogy az srnel (ez 150ccm-es) ket bowden megy a gazkarrol es az egyik az olajat a masik a gazt adagolja, es hogy az olajos bowdenemnel van a bibi. Azt akkor meg is fixálták naggyábol csere nelkul akkor nem is csinálta ezt a füstölést. Viszont most megint előjött, nemtudjátok h mit kell allitanom rajta hogy ne egyen ennyi olajat? Es hogy hogyan kell beallitani az idealis szintet h ne süljön be meg ne is füstöljön brutal modon ?
Eladóvá vált az én kis Drágám!
hirdetés [L=http://www.kepesmotor.hu/april...]--ITT
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy Aprilia Sr 50 96-os vizes. Veri az első izzót , kicseréltem a fesz szabályzót és mém mindig veri !
Most el kezdte verni a biztosítékot is. Gázadásnál picit dadog , lassítás után nehezen gyorsul!
Karbit többször takarítottam a gyertya új! Esetleg görgőt cseréljek? Vagy a gyújtásnál vannak problémák mert hirtelen jöttek elő a problémák!
Kérem a segítségeteket!
email.: zszell@freemail.hu