Reméljük, hogy a +5w teljesítményt és esetleges plusz hőtermelést is bírja. Ahogy tudom ezen égők hőtermelése magasabb. No majd kiderül. Ha mégse akkor majd megírod.
Nem lesz jobb végre semmilyen görgőtől sem. Ha nagyon könnyűt teszel inkább csökkenni fog a vég, mert nem tud kimenni a teljes görgő pálya végére és így a szíjat nem tudja a legnagyobb áttételre szorítani. 1 görgő súly ami jó, szerintem ne bántsd. Óra szerint 80 az jó. Eszembe se jutna hozzányúlni.
Srácok még egy dolog eszembe jutott lehet hogy fontos!Nem lehet hogy a mocimba a csabszeg rövid?Mert ha jól emlékszem a régi csabszeg zégertől zégerig ért, az új amit a boltba adtak az 4mmel rövidebb(Azt mondták hogy ez nem probléma)!Lehet hogy még is és ez csattog egy bizonyos fordulaton?Köszi!
Ja még egy kérdés
Az enyém teljesen gyári,érdemes a variátor görgőket könnyebre cserélni és ha igen hány grammosra,hogy jobb legyen a végsebesség.Most óra szerint 80 a vége.
Ja és korlátolt agyú idiótázni, lehet a haveroknak nem nekem.
Ja és kérdésedre válaszolva, csak mert ilyen korlátolt agyú köcsög vagyok, elől a guminyomásnak 1.9, hátul 2.1 bárnak kell lennie.
És még mielőtt megkérdezed, a barátnőmnek sr-e van és innen tudom hogy ennyi kell bele.
Üdv.
Api, pihennyél, nem nézem le a robogósokat, semmi bajom velük, és attól mert nem szeretem a robogókat, miért ne tudhatnék semmit se róluk?
Nekem is volt robogóm.
És segíteni próbáltam.
Köszönöm a segítségedet,úgy látom még vannak itt rendes robogósok !Megnéztem a mocin a kipufot de sajnos nem az a probléma.Egyszerűen az idegeimre megy hogy nem jövök rá mitől csörög!Mindent megnéztem csapágy nem lóg,akkor mi lehet a gond?Ha valami henger vagy főtengely vagy csapágygond lenne akkor folyamatosan csörögne (szerintem)!De nekem induláskor semmi közepes fordulaton becsörög,nagy fordulaton semmi ez mi lehet?Ha erre tudod a választ zseni vagy!Mert tegnap kaptam jobbnál jobb ötleteket egy bizonyos embertől aki nem való közénk !Előre is köszönöm a segítséget!Üdv:Pisti
Egyet árulj el nekem légyszíves. Ha ez a véleményed, akkor mégis mi a búbánatos picsát keresel ebben a topicban? Ha ennyire leszarod, lenézed a robogósokat, akkor neked itt helyed nincs. Mióta idedugtad az orrod, azóta nem ez volt az első ilyen értelmes megnyilvánulásod. Egyik pillanatban "szakértői" segítséget adsz, majd a másikban elárulod, hogy fingod sincs az egészről.
Ja és nem te döntöd el, hogy mi motor és mi nem. Motor az, aminek két kereke van és motor hajtja. Lényegtelen, hogy mekkora motor és milyen erőátviteli rendszeren keresztül. Számomra lényegesebb az, hogy nagyon sok motoros visszaint vagy bólint, ha köszönök neki, aki meg nem az meg a hozzád hasonló korlátolt agyú idióták.
Az enyém teljesen gyári,érdemes a variátor görgőket könnyebre cserélni és ha igen hány grammosra,hogy jobb legyen a végsebesség.Most óra szerint 80 a vége.
Rendeltem ilyen égőt
http://www.egumotors.hu/133-iz...
Bírni fogja a foncsor vajon?
Ja és kérdésedre válaszolva, csak mert ilyen korlátolt agyú köcsög vagyok, elől a guminyomásnak 1.9, hátul 2.1 bárnak kell lennie.
És még mielőtt megkérdezed, a barátnőmnek sr-e van és innen tudom hogy ennyi kell bele.
Üdv.
Nekem is volt robogóm.
És segíteni próbáltam.
Elsô 1.8 bar
Hátsó 2.0 bar
Guminyomás utassal
Elsô 1.8 bar
Hátsó 2.2 bar
Ja és nem te döntöd el, hogy mi motor és mi nem. Motor az, aminek két kereke van és motor hajtja. Lényegtelen, hogy mekkora motor és milyen erőátviteli rendszeren keresztül. Számomra lényegesebb az, hogy nagyon sok motoros visszaint vagy bólint, ha köszönök neki, aki meg nem az meg a hozzád hasonló korlátolt agyú idióták.