Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor még garanciás a géped ugye? Vidd be a szervizbe,és mondd,h takaritsák ki belöle a folytásokat! Rá sem fogsz ismerni utána!
Akarom mondani 4e sincs még benne.(3700 valamennyi)
Köszi a válaszokat!
Membránhoz nem nyúlok.A LV TT dobot már feltettem,ha nem megy el a tuningszettem,felteszem(dob,görgők,fúvóka,véglehajtás)

Viszont
Tegnap elkezdett szarozni a gép,pedig még 3e km sincs benne...momentán ha olyanja van,hatvantól nem akar húzni-eddig tette.Nem értem.A légszűrőt megnéztem,semmi.Holnap szétszedem a karbit,dugulára gyanakszom.Ha koszos lesz,esküszöm feljelentem ezt a rohadt kutat.(De imádkozom h csak dugulás legyen!)---picsába:((
Ez kemény.. csoda hogy megy!
Ez akkor a levegő fojtás lehet? Én még ilyet nem láttam.
Szerintem Ő erre gondolt....
http://www.gilera-runner.info/...
továbbá van rajta egy két mélyebb karcolás, meg egy két repedés..
arra szerintetek megfelelő gitt lenne ez:
műanyagra való gitt
?

ha nem, akkor mit javasoltok, illetve hogyan lehetne legjobban megjavítani?
Ha jót a akarsz ne vedd ki a membránt.
fojtások lehetnek a kipufogóban (vakcső), variátorban (hézagoló gyűrű), levegőszűrőben (szűkitett bemenet) és karburátorban (kisebb főfúvóka). Ennyi.
Ha csak a lemezkét szeded ki, semmit nem érsz vele (talán még rosszabb lesz). Teljesítmény növekedést csak alaposan végiggondolt, "szakszerű tuninggal" tudsz elérni. Persze ehhez kell sok idő, türelem és egy "kis" pénz is....
nagyobb fuvóka, és a hajtás jól belőve meg esetleg egy kipufogó
Sziasztok!
Aprilia sr50 ditech...
beerőszakolt a szerelőm egy malossi multivart( nem tom jó döntés volt e, mind1 nem is ez a lényeg)...85-95km/h-ról lement a végsebesség 70-80ra berakás után(viszont az emelkedőket bírta),mentem vele 2-3000km-t kb és most 50-60 a végsebességem...gondolom görgő ill szíj cserére szorul.
Most egy kevlár szíj van benne, mit ajánlotok helyette, ill hány grammos legyen(ek) a görgő(k)?
illetve...naon büdös (talán benzin) szag jön a kipufogóból. ez mi lehet?
köszi a segítséget
Hali!
Ma kipucoltam a légszűrőt és a karbin találtam egy rézszínű lyuggatott lemezt bepattintva.Ez lene a folytás?V van még vmi?(2007-es duplalámpás sr)

Másik kérdésem az lenne h önmagában ezt eltávolítva érek el teljes.növekedést-már ha ez a folytás- v karbit állítgatnom kell,fúvókacsere stb...?
Help please!
Hali!Nem tud valaki egy olyan oldalt ahol van videó alkatrészek cseréjéről!?Főleg a kuplung cseréje kellene nagyon,h lássam a gyakorlatban! :)
Meg valakinek tipp h hány grammos görgőket vegyek a variátorba,milyenekre lehet szükség?
Előre is köszi ha valaki segít nekem!Üdv
Kérhetnék egy oldalt ahol a gyári adatokat meglehet nézni? Istenigazán arra lennék kiváncsi hogy hanyas karbikkal jönnek ki az egyes modelek.
Ráadásul ha nem veszed le a hengerfejet,akkor szarolós az egész,nem látod hogy rakod vissza. Ha meg leveszed akkor le kell ereszteni a vizet.
Abban biztos lehetsz,hogy cserélni kell! És még van ott egy O gyűrű is,azt is ki kell cserélned,mert nem lesz egészben. Nem is tudom,hogy lehet-e külön O gyűrűt kapni,vagy csak tömítés készletben. A teflon gyűrű nálunk a Natixban 1.100ft volt,és egyszer sem biztos,hogy sikerül berakni az elsőt.
Ha a levegő injektort kiveszem, mert ki akarom tisztitani valahogy... akkor cserélnem kell azt a teflon cuccot rajta ?
nem mondtam, hogy fujjon több rétegben, csakhogy magamnak ugy csinálnám,
értem.
ja a narancsos árnyalatot meg így már hogy mondod észrevettem :)
a második képen a fékkar alatti hosszú élen látszódik a fénytörés miatt
Hát picit narancsos lett és a garázsban egy két helyen por került bele.Lakk nem volt rajta.Csak sima fényes fekete 2 komponensű festék.
köszi a tanácsokat!
zoli neked jól sikerült szerintem. bár képekről nem teljesen látom, de ahol megtörik rajta a fény szépnek tűnik. legalábbis jbb, mint az én mostanim.. (szerintem törve volt, mert az eleje egy-két helyen át van fújva és ott nem sikerült túl jól az átfestése)

és milyen lakkot használtál utána?
Nehogy már több soron fújasd vele,ha pisztollyal fúj.
Ha garázsban fújod,akkor először önts szét egy vödör vizet,hogy megkösse a port. Ha pisztollyal fújsz,akkor amatőrként elég nehéz eltalálni a festék állagát. Ha sűrű,akkor rücskös lesz,ha híg,akkor meg szétugorhat és megfolyhat könnyen. És a végén ne feledd,a polírozás sokat segít.
hát figyelj fujósból sem, oldod meg 1 dobozból..:D meg ha én csinálnám magamnak tuti nem egy réteget fujnék , szerintem ez a fujóscucc akkor jó,ha a sárvédődet,tükröt vagy esetleg térd idomot karod fujni de hátha fujta már ugy vki , és remélhetőleg ir is:)
Saját fújás kompresszorral de mégsem lett olyan mintha jó festő csinálta volna.És nem volt sokkal olcsóbb ha a munkát is figyelembe veszem amit belefektettem.