szia! Véleményem szerint a fék zárt rendszer,azt mindenképp légteleniteni kell,mert nem tud másképp távozni a levegö! És nincs állandoan forgatva a folyadék. A hütörendszer nyitott rendszer,az kidolgozza magábol a levegöt,mivel állandoan keringeti a vizpumpa,plusz van hol távozni a levegönek!
én a minarelli blokkos mocimat ugy szoktam légteleniteni (söt a kocsimat is), hogy felöntöm a tartályt csappig, nem teszem rá a sapkát,aztán beinditom a mocit alapjáratra, és a vizpumpa hatására szépen lelégteleniti magát! Lassan fogy a folyadék bugyogások közepette,mindig töltök utána,majd mikor már nem bugyog, (kb 5 perc), felteszem a sapkát,és megyek vele egy kört finoman. Mikor visszamegyek rátöltöm még a hiányzo mennyiséget,és kész. Kb 5x csináltam igy miota megvan a mocc,de sose forrt fel!
Sikerült ám berakni a membránt. Egész jó lett,csak a teflongyűrű szopat. Szerintem kifúj mellette. Valszeg kiveszem a befecskendezőt,és jól körbetekerem teflon szalaggal. Amikor csak az volt,akkor jobb volt.
A mina blokkot nem ismerem,de elég nagy a valószínűsége,hogy ugyanúgy le lehet légteleníteni mint a morinit
Saját tapasztalat,hogy amikor feltöltöttem,1-2perc után már majdnem a pirosban volt a mutató.pont ott levegősödik ahol a legjobban melegszik,a hengerfejnél.Persze,ha akarod akkor várd meg amíg kidolgozza de ha mégsem és megsütöd a blokkot akkor aki ezt a tanácsot adta nyilván állni fogja a felújítás költségeit a féket se kell légteleníteni,majd kidolgozza
Szia csabyyy. "me igy tul nagy az ero...." tegyél rá láncot oszt úgy jó lesz vazzze szerinted itt valaki rácsap a hasára és elsőre megmondja hogy a te konfigodba melyik a legfaszább görgő ,ne má.
van egy 70 cc s karbis ditec em. 5.5 g gorgok vannak benne es akarnak nehezebbeket hogy jobban menyen me igy tul nagy az ero....
szerintetek mekkorakat tegyek hogy idealis legyen...?
Nehogy megvedd! Bármennyire is tetszik, inkább nézz karbisat! Az a technika nincs kiforrva, és ha már most sem jó, később csak rosszabb lesz. lehet, h a karbis többet eszik, de akkor is sokkal gazdaságosabb hosszabb távon!
Hali. Sr 50 dupla lámpás sr-em van (mineralli) Nem tudja valaki, hogy a hűtővizet hol kell légteleníteni? a hengerfejen ha jól láttam csak a hőgomba van más csavar nem nagyon.
üdv mindenkinek! aprilia sr50 ditech 2001 es motort szeretnék vásárolni. ki is néztem magamnak egyet, de az a helyzet h nehezen akar beindulni, és ha be is indul kis idő után leáll. viszont volt példa arra is (igaz csak egyszer) h beindítottam (nagy nehezen) kerültem vele egyet, húzott mint a disznó, de amint megálltam vele a ház előtt leállt. szeretném tudni h mi lehet a baja, és mennyibe kerülne a javítása.nagyon tetszik a motor. de ez a probléma nem tudom mi lehet. remélem sok okos választ kapok majd előre köszi!
sziasztok
tudna nekem segiteni valaki?
olyan problémám van h mikor beinditom a motort akkor nagyon felpörög jo pár másodpercig.olyan mintha bemelegedésig pörög!
probáltam ugy is h lehuztam az elektromos szivatot és ugyanugy felpörgött!szoval az kilöve!
karbis vizes
lehet hogy befolyásolja azt is hogy mikor felmelegedik akkor kb 35-50 között alig akar gyorsulni?tudom h minden motor lassabban gyorsul mikor bemelegszik ,de nem ennyire!
a villáskulcs a szervizperiodus végét jelzi! Tehát vidd szervizbe, VAGY olvass itt vissza, talán Kinter leirta,h hogy lehet kivenni belöle! Viszont ugy ugrik a gari,ha még van rajta. Asszem ez a jel 4000km-enként megjelenik.
sztem valamennyit mindenképp visszanyom, nekem is uj a membrán,mégis trutyis a légszüröm,bár nem annyira,h csöpögjön! Ezek a jofajta utángyártott sz.r membránok!
Saját tapasztalat,hogy amikor feltöltöttem,1-2perc után már majdnem a pirosban volt a mutató.pont ott levegősödik ahol a legjobban melegszik,a hengerfejnél.Persze,ha akarod akkor várd meg amíg kidolgozza de ha mégsem és megsütöd a blokkot akkor aki ezt a tanácsot adta nyilván állni fogja a felújítás költségeit a féket se kell légteleníteni,majd kidolgozza
szerintetek mekkorakat tegyek hogy idealis legyen...?
Köszi
tudna nekem segiteni valaki?
olyan problémám van h mikor beinditom a motort akkor nagyon felpörög jo pár másodpercig.olyan mintha bemelegedésig pörög!
probáltam ugy is h lehuztam az elektromos szivatot és ugyanugy felpörgött!szoval az kilöve!
karbis vizes
lehet hogy befolyásolja azt is hogy mikor felmelegedik akkor kb 35-50 között alig akar gyorsulni?tudom h minden motor lassabban gyorsul mikor bemelegszik ,de nem ennyire!