Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! Véleményem szerint a fék zárt rendszer,azt mindenképp légteleniteni kell,mert nem tud másképp távozni a levegö! És nincs állandoan forgatva a folyadék. A hütörendszer nyitott rendszer,az kidolgozza magábol a levegöt,mivel állandoan keringeti a vizpumpa,plusz van hol távozni a levegönek!
én a minarelli blokkos mocimat ugy szoktam légteleniteni (söt a kocsimat is), hogy felöntöm a tartályt csappig, nem teszem rá a sapkát,aztán beinditom a mocit alapjáratra, és a vizpumpa hatására szépen lelégteleniti magát! Lassan fogy a folyadék bugyogások közepette,mindig töltök utána,majd mikor már nem bugyog, (kb 5 perc), felteszem a sapkát,és megyek vele egy kört finoman. Mikor visszamegyek rátöltöm még a hiányzo mennyiséget,és kész. Kb 5x csináltam igy miota megvan a mocc,de sose forrt fel!
Sikerült ám berakni a membránt. Egész jó lett,csak a teflongyűrű szopat. Szerintem kifúj mellette. Valszeg kiveszem a befecskendezőt,és jól körbetekerem teflon szalaggal. Amikor csak az volt,akkor jobb volt.
Milyen az a karbis ditech?Ez kb olyan mint a benzines villanymotor
A mina blokkot nem ismerem,de elég nagy a valószínűsége,hogy ugyanúgy le lehet légteleníteni mint a morinit
Saját tapasztalat,hogy amikor feltöltöttem,1-2perc után már majdnem a pirosban volt a mutató.pont ott levegősödik ahol a legjobban melegszik,a hengerfejnél.Persze,ha akarod akkor várd meg amíg kidolgozza de ha mégsem és megsütöd a blokkot akkor aki ezt a tanácsot adta nyilván állni fogja a felújítás költségeit a féket se kell légteleníteni,majd kidolgozza
Áááááááá.......végre egy jó hír. Köszönöm.
Szia csabyyy. "me igy tul nagy az ero...." tegyél rá láncot oszt úgy jó lesz vazzze szerinted itt valaki rácsap a hasára és elsőre megmondja hogy a te konfigodba melyik a legfaszább görgő ,ne má.
van egy 70 cc s karbis ditec em. 5.5 g gorgok vannak benne es akarnak nehezebbeket hogy jobban menyen me igy tul nagy az ero....
szerintetek mekkorakat tegyek hogy idealis legyen...?
Ilyen lett a "rendszámtábla".
szia nemkel légteleníteni saját maga kidolgozza a levegőt a tágulási tartályba
Nehogy megvedd! Bármennyire is tetszik, inkább nézz karbisat! Az a technika nincs kiforrva, és ha már most sem jó, később csak rosszabb lesz. lehet, h a karbis többet eszik, de akkor is sokkal gazdaságosabb hosszabb távon!
Tudtok egy jó és lehetőleg olcsó szervizt ami nem az ember lehúzását teszi előtérbe Budapesten.. lehetőleg Budán?
Gyári házba van eladó karbonit membrán lapom. (előnye ha netán eltörik nem csinál kárt)
Hali. Sr 50 dupla lámpás sr-em van (mineralli) Nem tudja valaki, hogy a hűtővizet hol kell légteleníteni? a hengerfejen ha jól láttam csak a hőgomba van más csavar nem nagyon.

Köszi
és ha cserélek benne karbon lapot? csak annak is van vastagsága.. mekkora kellhet!?
Felejtsd el, és nézz egy karbisat,mert megfogja enni az életed.
üdv mindenkinek! aprilia sr50 ditech 2001 es motort szeretnék vásárolni. ki is néztem magamnak egyet, de az a helyzet h nehezen akar beindulni, és ha be is indul kis idő után leáll. viszont volt példa arra is (igaz csak egyszer) h beindítottam (nagy nehezen) kerültem vele egyet, húzott mint a disznó, de amint megálltam vele a ház előtt leállt. szeretném tudni h mi lehet a baja, és mennyibe kerülne a javítása.nagyon tetszik a motor. de ez a probléma nem tudom mi lehet. remélem sok okos választ kapok majd előre köszi!
sziasztok
tudna nekem segiteni valaki?
olyan problémám van h mikor beinditom a motort akkor nagyon felpörög jo pár másodpercig.olyan mintha bemelegedésig pörög!
probáltam ugy is h lehuztam az elektromos szivatot és ugyanugy felpörgött!szoval az kilöve!
karbis vizes
lehet hogy befolyásolja azt is hogy mikor felmelegedik akkor kb 35-50 között alig akar gyorsulni?tudom h minden motor lassabban gyorsul mikor bemelegszik ,de nem ennyire!
Az csak hangolás lehet. Elején túlpörög és utána jön az optimális fordulat.
Úúúútálom ezt a gyári teflon gyűrűt! Inkább kiszedem újra a befecskendezőt,és betekerem pluszba még jó kis teflon szalaggal!
ja,és nézd meg a kis kuplungrugókat, sztem tul erös van benne,ezért van h csak zug,és nehezen indul el!
a villáskulcs a szervizperiodus végét jelzi! Tehát vidd szervizbe, VAGY olvass itt vissza, talán Kinter leirta,h hogy lehet kivenni belöle! Viszont ugy ugrik a gari,ha még van rajta. Asszem ez a jel 4000km-enként megjelenik.
sztem valamennyit mindenképp visszanyom, nekem is uj a membrán,mégis trutyis a légszüröm,bár nem annyira,h csöpögjön! Ezek a jofajta utángyártott sz.r membránok!
szóval ha a cuccos a légsűrőő akkor rossz a membrán? ez érdekes info, mer akk nekem is rossz:D:\
Az órát sikerült belőni végre.