Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szoval azt mondod hogy a kipuffon kivül nem nagyon érdemes rákölteni mást?nekem speciel csak a gyorsulásával vannak gondjaim
Malossit vegyél az teflon bevonatos, és tartós. Bár ha kell venni pár garnitúrát akkor nem valami kifizetődő. Én kevertem őket mikor próbáltam. Volt 7,2; 6; 5; gr-s ezeket variálva elég sok variációt ki tudtam próbálni.
Nekem volt itthon egy polini spc-m minarellire mondom rárakom az aktuális egyik motoromra egy keewayre. Vettem vagy 6 garnitúra görgőkészletet, hát mondjak maradt a gyári. A kuplungot már nem volt kedvem basztatni. Talán itt volt a hiba. Nekem a ditechen egyedül a variátor volt a gyári. Mentem a szerelőm full malossi ditechjével attól sem élveztem el, sőt most van neki egy derbi gp1-je full tuning természetesen átalakított hebo manston replica, for race stb... Nem igazán tetszett. Megy de csak cső gázon. Normálisan motorozni nem igazán lehet vele. Más kérdés, lekapja a gatyádat annyit fogyaszt és csapágyat sem tud alá rakni, hogy ne verje szét. Ha visszatekerhetném az időt nekem a tuning max a puffban kimerülne talán még az sem. Ha gyorsabb motor kell akkor úgyis kell jogsi és tényleg nagyobb motor.
valakinek véleménye a Hebo Next Generation variátorszettröl?
görgöket mindenképp cserélnék,mondjuk más tuningon nem gondolkodtam még:)
Fogyasztás nem mérvadó, gyorsulás, végsebesség hajszálat javul, hang meg abszolút és így van egy kis placebo hatás is, mert az hiszed, nagy hang és baszottul tép.

Nekem mikor megcsinálták a 70-es gépet puffal együtt mikor kipróbáltam azt kérdeztem, hogy csak ennyi? Igaz ditech volt. Amire én gondoltam az nem tizennéhány lerőnél kezdődik.
valaki nem tud egy eladó zxröl?morinire?jo áron
Azért azt vedd figyelembe,hogy ha "csak" ráakasztasz egy sportkipufogót,attól nem lesz jobb.Sőt,rosszabb lesz....Az igazi eredmény eléréséhez hangolni kell a motort,könnyebb görgők,erősebb rugók a kuplungba.Az igazi úgy lenne,ha raknál rá a gyári helyett egy normális variátort is,én ebben is a Polini termékeit ajánlom,elég tartósak és a változás érezhető (pld. SPC 2003 variátor) .Egyébként nekem az a tapasztalatom,hogy lényegesen a fogyasztás nem nő meg ekkora beavatkozástól,viszont ha JÓL! be van hangolva,azért sokkal fürgébb lesz.Variátor cserével a végsebességed is nőni fog.
De jó, hogy szabin vagyok. Mindjárt alszok egyet. Retkes hideg van kint. Azt csodálom, hogy a tisza és maros nem fagy.
10.000Ft. irányár!

Itt tudsz érdeklődni:06-70-615-2241, Szabit keresd,és hivatkozz rám!
lerohadásrol nincs szo,pár helyen vannak lyukak,egy next-tel javulna a motor gyorsulása és a sebesége?ill a fogyasztást befolyásolja?
Egyértelműen a 12-es karbitól ment szét.De conair-nek igaza van,vas hengerhez elég a 17,5-ös karbi,az enyémen is az van.Frankón be lehet állítani vele!
A rosszul beállított karbi darálja le a dugót a gyertya nem. Szerintem elmegy 6-7-8-as hőértékűvel, hacsak nem racsére használod.
Gianelli next
vagy ez
giannelli zx
A zx-nek jó hangja van és 50-esre kiváló, de drágább. Én a nextet venném ha lerohadna a kipufogóm. Bár az már régen rossz, ha egy puff lerohad.
Ennyivel fog kevesebbet tudni:

1. zabálni fog,
2. nem vagy csak iszonyat nehezen tudod majd beállítani,

Annak torka is van. Levegőt szív, amit benzinnel keversz, de a hengerednek meg sok lesz. Ha meg benya kevés akkor sok levegő és megint cumi. Te tudod.
hello,azt akarom kérdezni,hogy melyik sportkipufogot ajánljátok a morini blokkos sr-hez?jo hangot és jobb sebeséget akarok elérni!konkrét tipusok érdekelnek,jah és a motor teljes gyári 50-es,vélemények érdekelnek,köszi
a gyertya szokta kilyukasztani a dugót
Miért?Mivel fog kevesebbet tudni öntöttvas hengeren?
21-es karbit csak akkor tegyél rá, alu hengered van. Ha csak vas akkor elég lesz a 17,5.
Hali!
Valami olyasmiért,hogy 'nem volt megfelelő a motor belső hűtése,mivel kevés benzin,levegő keverék "szaladt" át a kis 12-es karbin.Esetleg még a rossz hőértékű gyertya.
köszönöm szépen a segitségeteket,már megtaláltam az oldalakat!:)
miért ment tönkre a dugyttyu a kis karbitól?
Hali.az én motoromon tt kipuf van.70-es henger,full malossi(varió,görgö,membrán,szíj,kuplung)És nem ment rosszul a 12-es karbival.Az más kérdés,hogy tönkrement a dugattyú.Remélhetőleg a 21-es dellorto-val nem lesz ilyen gondom.Egyébként tudjátok,hogy tuningolt motorokba milyen hőértékű & minőségű gyertyát érdemes vagy illik bele rakni?
mennyibe fáj?:D:D:D:D
igazából én annak is örülnék ha óra szerint 80 at menne. mert most 60-65. de ahogy elnéztem elég régi a kuplung meg vatiátor meg ékszij... remélem kicserélem és jobb lesz és nincs nagyobb baja