Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kedves kinter itt vannak a képek amit kértél,nagyon jo állapotu gumik,keress meg emailbe,zozi19860703@gmail.com,a gumik m+s jelüek,urbanmastersnow feliratú 130/60 r13,nézd meg a képeket,az összeget megbeszéljük emailon,pá
Esetleg kukac is mehet bele.
A gombák szöglyuksérülések
javítására szolgálnak, és mind
diagonál mind radiál szerkezetű
gumiabroncsokba beépíthetők.
A szár eltömíti a sérülést, míg a fej
lezárja az abroncs belső részét.
A kitisztított sérülés átmérőjének
valamivel kisebbnek kell lennie,
mint a gombaszár átmérője,
ellenkező esetben a szár nem
tömít megfelelően.
Mi az a gomba? Nem vagyok gumis így nem tudom
Köszííí!Tutti ez volt a baja szerintem is Így vettem a gépet tavaly nyár végén.Másfél hónapig élveztem a robogást vele.Azóta C vágány .De legalább most új vagy felújított lesz benne minden!
gombát
Vidd el gumishoz.Ha szerencéd van gobát rak bele és nem kell le se szedni.
Nekem ereszt a hátsó kerekem, mindennap fel kell pumpálnom...
mennyibe kerül külső belső gumi kb?:/
Valaki tud segíteni?
az aksi feszültsége 12, ennyit mutat az sr-em, ez jó? bocsi nemértek hozzá
Sziasztok !

Meg szeretném kérdezni, hogy 70-es henger + 17,5 karbi + sport kipu + pollini spc milyen gyertya való? Sr 50 fekvő vízhűtés minarelli.
HI!
kompresszor
06702084774 Polgár Viktor
és még sok más alkatrész!
Szerintem biztos!Nem tudom ki rakta össze a gépedet,de hetvenes hengerhez NEM rakunk 12-es karbit,mert kevés neki!
Hello,én a gumikat,2008 év végén vettem,egy szezont voltak használva,teljesen normális minöségüek,ma meg nézem majd a teljes irásokat rajt,és küldök neked pár közelebbi képet ha érdekel,10000ft irányár,ha komolyan érdekel akkor kicsit engedek,2db ára 10ezer,irj,vagy email:zozi19860703@gmail.com
Hali All!
Elgondoltató ez a sok infó amit írtatok.De ugye csak rémiszgettek ?!Ha megint tönkremegy a mocin a dugó,azt hiszem kilépek az sr-esek közül .De neeeemmmm.Biztos a karbi miatt! Ugye?Ugye?Ugye?Valaki erősítse meg a hitemet...
Igen okozhatja vagy ha nem megfelelő a formája az is gondot okoz.
Halli-hó!Esetleg valakinek lenne egy piaggio /factory/ kompresszora eladó,vagy csere pl egy benzinpumpa hengerfej,vagy egy komplett gyújtás trafóval szettre? Vagy van egy eladó factory 175-e forintocskáért.
Igen, mert a túl nagy kompresszió miatt még a gyertya szikrája előtt robban be a keverék. Ettől szintén kopogni fog, túlmelegedhet, és még ráadásul nagyobb mechanikai igénybevétel is éri.
Éppen téli gumira vadászok. Hibátlan? Szálszakadás? Teljesen egyforma a kettő? Kellene egy gyártási dátum is, valamint gyártó és típus. Esetleg közelebbi képet is küldhetnél róla. Árban mennyire gondoltál?
Ezt okozhatja a túl kicsi préstér is (nagy kompresszió) nem?
Igen.
Ez a kopogásos égés nem?
A detonálást okozhatja a kis hőértékű gyertya vagy a szegény keverék. Ez úgy játszódik le, hogy az égés kezdetén, még teljesen normálisan, a gyertya által keltett szikrától indul a normális sebességű lángfront, de mielőtt az elérné az égéstér külső részeit, az itt valamilyen okból túlhevült gáz normális égés helyett egyszerre berobban, azaz detonál. Ezt még okozhatja a nem a hengerre való kipu is. Ez teljesítmény csökkenéssel jár és közben olyan hangot lehet hallani a motorból mint mikor egy lemezre apró csavarokat szórunk. Kb ennyi. :)
Esetleg, mint Kinter is írta a rossz gyújtástól és szegény keveréktől ragadhat meg a dugó, mint írtad, de ezt a detonálást kifejthetnéd.
ok köszi
A szegény keverék miatt detonál a motor és az kilyukasztja a dugattyút.