Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Kinéztem egy Old SR-t már nem széria van rajta némi tuning. De nem is ez a lényeg hanem, hogy léghűtéses. Ez akkor álló minarelli blokkal van szerelve? Mennyire megbízható? Még néhány általános tudnivalót is írhatnátok róla. Válaszotokat előre is köszönöm.
Hello Srácok!

Szerintetek malossi öntöttvas 70es hengerre melyik a jobb kipufogó giannelli extra vagy rekord?(Hallottam olyat hogy a 2 uaz teljesítménybe csak máshogy néz ki)Mit gondoltok?
Ahol neked az x-van ott az új szíjat is össze tudod majd nyomni. Ilyen irányú nyúlást nem tudsz vizsgálni. Mint mondtam ahogy változik az áttétel feszül a szíj. Ez nem lánc.
én sem vacakolok csak kérdeztem de az enyémre csak 8000ért van
ékszij nyulását ugy vizsgáljuk h összenyomjuk és az enyémet összelehet nyomni keresztben...így lazán.
Ja és én 4000-ért kaptam a szervizben a gyári Piaggio szíjat. Ennyiért én nem vacakolok vele és nem fogok a Malossira sem költeni. Annyival úgysem nyújt többet az a szíj sem. Ha meg 8 helyett 12 ezret elmegy a Malossi, akkor ugyanott vagyok, mert annyival drágább is.
Gyári szíjnak 8000 km a csereperiódusa. Gondolom innentől lényegtelen, hogy mennyi a kopáshatára. Nem is érdemes vele szórakozni, mert még a végén elszáll és akkor lehet tolni hazáig. Nem beszélve arról, hogyha "felrobban" csúnyán össze tud kenni mindent apró darabokkal és egy fél napig takaríthatod utána. Mi a Keeway-el jártunk így.
Mit akarsz te összenyomni? Ne viccelj már. Keresztben úgysem tudod hosszában meg az áttétel változásával feszül a szíj. A szélességét kellene megmérni. Sajnos nem tudom a gyári szíj kopáshatárát. Ha repedezettnek, kopottnak látod akkor meg egy malossi kevlart bele és sokáig jó lesz.
Hali mindenkinek,valakit olcson nem érdekel 2db robogó gumi?130/60 R13,terep ill téli gumi,ujszerü állapotban
ha az ékszij elég gyatra akkor az is sokat számít? nem igazán kell hozzá semmi erő hogy összenyomjam...az mindenképp cserés
Hali.Én annyira nem vágom még az Apriliát!Halgass conair-re vagy inkább kérdezz tőle vagy még sorolhatnék 1-2 hozzá értőt .Én is inkább tanácsért vagyok itt.Jó magam mindenesetre 4,4 g-os malossi-t vettem és bejáratás után(1000 km) szerelem be és a lentiekben leírt módszerrel próbálom majd optimálisra belőni.Bár félek tőle,hogy az erős kontraszt és kuplung rugókhoz így is túl könnyű lesz!
Hali!
Gondolom a 12-es karbi elég szegény keveréket képez a 70-es hengernek.A gyújtás gyári rajta,éket nem nyítra el a lendkerék.
Még annyi jutott eszembe,hogy tavaly amikor szétszedtem,a légterelő műanyag ami a hengeren van félig meddig le volt esve róla.Ezáltal szerintem a hűtése se volt százas.Bár lehet,hogy akkor inkább megszorult volna a dugó....Nem tudom.Mindenesetre köszönöm mindenkinek,hogy foglalkoztatok a kis ügyes bajos dolgaimmal.Hétvégén lefújom az elemeket,beszerelem a riasztót és várom a jó időt.
A dugó a benzinszegény keverék, meg a nagy előgyújtás miatt éghet át. A gyertya miatt max akkor, ha hosszabb került bele és belevert a dugóba. Viszont ez már más téma.....
19x15.5 6.5gr
Teljesen +buktam sehol nem találom !2005 ös sr 50 r karburátoros (piaggo blokk) gyári görgömérete?
Kizártnak tartom,hogy a gyertya miatt égett át a dugó.A 21-es karbi valóban feleslegesen nagy rá,de ha az van,akkor próbáld frankóra beállítani,és hajrá!Értelme nem sok lesz,hogy rajta van,de zabálni azt fog rendesen,az biztos.Ilyen folytás esztergálást,meg ilyesmit azt felejtsd el nyugodtan!Az úgy jó,ahogy az alkotója megtervezte,tehát hozzányúlni nem kell.Ha nem boldogulsz vele végképp,akkor tanulópénz,és elcseréled egy 17,5-re....
A gyári morini sr-ben 7,2gr-es kell nekem a végén 6 vagy 6,5-ös kellett bele azt hiszem.
könnyebbet vegyek vagy nehezebb görgőt ha veszek..vagy erre sincs recept? majd kiderül?
Én ezt a Suzukimnál úgy csinálltam,hogy megvettem a legkönyebb görgőket majd alufóliából egyforma darabokat levágtam és addig tömködtem bele,míg nem lett a megfelelő súlyu.Időigényes,nem a leg szakszerűbb,ellenben olcsó és egész jól be lehet "súlyozni"a gőrgőt.
Köszönöm a javaslatokat mindenkinek.De már vettem 21-es karbit.Ma be is indítottam végre a vasat,egyenlőre csak alapjáraton pötyögött.Esetleg ha esztergálnék bele valami folytásszerűt?Mondjuk a fogyasztás annyira nem mérvadó nálam.a 12-es karbival is megette a maga kis 5 literjét...
Nem szeretném ha megint átégne a dugó benne,úgyhogy minden ötletet szívesen veszek .
Jelenleg NGK BR8HS gyertyát vettem bele.
Csak 1 beállítás létezik ami jó. A motor 1 fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt így arra kell hangolni, hogy gyorsuláskor ezen a fordulaton legyen.
És milyen súlyú görgöt tegyek bele ha végsebességet szeretném növelni? hogy müködik ez?
Sziasztok nézegetem a görgőket és vannak ilyenek h (15 x 12) meg 16x12 ...ezek mit számítanak..morini blokkos az rs em és melyik lenne jó bele?
köszi
balukapitanyka@hotmail.com
msn re is felvehetsz de ez a mail címem is.
Köszi
Szia! Igen megvan még! Mi az e-mail címed? Ott megbeszéljük a részleteket.