Sztem a kompresszoros levegős ellenőrzést egyszerűbb kivitelezni, ezért is írtam mindjárt ezt. De ha te beszerzed hozzá a dolgokat és megméred konkrétan az üzemanyagnyomást, úgy sem rossz.
Egyébként eszembe jutott mégy egy egyszerűbb módszer a nyomáshatároló membránszakadás ellenőrzésére. Ha leveszed az kompresszorcsövet a injektorról majd működteted az AC-t és benzin jön a komp.cső csatlakozásánál, akkor nem jó a határoló.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem mégpedig , hogy honnan lehet beszerezni GYÁRI sr 50 99 es stealth matrica szetet és milyen árba ?
meg lenne egy olyan problémám , hogy a főtengelyen lévő variátor tárcsa a külső kicsit elkoptatta a főtengely végét a ami miatt a tárcsa mindig szétkopik eldarálja a tárcsát nem nézki valami jól azon gondolkoztam ahogy ha co hegesztővel kilenne töltve a bemart rész és leesztergálva akkor megoldódna e a probléma ? vagy ez rossz ötlet elenne ? esetleg jobban járnák egy használt variátor oldali fötengelyel ami jó álapotba van ?
minden ötletet szivesen meghalgatok
Egy sima nyomásmérő órára gondolsz?
Hát az a baj, hogy a benzinnyomás méréséhez be kell iktatni egy T elágazást az AC-tól jövő csőbe és ezt kell ráakasztani az órára. Így mérhető, de az a gáz, hogy az üzemanyagnyomás függ a kompresszornyomástól (konkrétan 2,5bar+kompresszornyomás). Tehát ha pontosan meg akarod határozni, akkor párhuzamba a kompresszornyomást is mérned kellene.
Ahogy leírtam, az úgy egyszerűbb és egyből kiderül a nyomáshatároló hibája.
Max annyit tudsz megnézni, hogy az AC tud-e elég nyomást csinálni. Ehhez csak az AC-tól jövő csőre kell ráakasztanod a mérőt. De vigyázz, mert ilyenkor nincs nyomáshatárolás, ezért ne engedd nagyon a nyomást 10bar fölé.
Szóval, leveszed a három csövet az injektorról, majd egy kompresszorral adsz neki nyomást az üzemanyag bemenetre. Ez szabályozható kell, hogy legyen és nyilván mérni is kell. Növeld a nyomást és kb. 2,5bar-nál ki kell nyitni a nyomáshatárolónak és át kell engednie a levegőt az üzemanyag visszafolyó ág cstlakozásához.
2,5bar alatt a nyomást fixen kell tartania, nem ereszthet sehol. Ha a kompresszor cső csatlakozásánál jönne a levegő, akkor rossz a nyomáshatároló (membránszakadás). Ha nem 2,5bar környékén nyit, akkor szintén nem jó.
na akkor megcsináltam a kávéskanalas témát nem indul be a benzinnyoás meg nem tom hogy hogy mérjem meg mer csak egy sima kompressoros órám van azzal meg nem igen lehet megmérni gondolom?,
ja ezt megnézem holnap . meg a kopressiót is a kiskanalas témát és akkor kiderülnek a dolgok de majd holnap fojtatom a kérdés özönt remélet ha tudtok válaszolgattok:) az eddigi infókat is nagyon köszönöm
Üzemanyagnyomást mérted már? értéke: 2,5bar + a kompresszornyomás.
Nekem hasonló hibát produkált és az üzemanyagnyomás szabályzó membránja volt átszakadva. Kintertől sikerült egyet beszerezni és azóta ez a része ok :)
De ezt leellenőrizheted úgy is, hogy leszeded az üzemanyaginjektorról a három csövet és kompresszorral nyomást adsz a benzin bemenetre. 2,5bar környékétől kell átengednie a levegőt a visszafolyó ágba és a kompresszorbemeneten nem engedheti a levegő. Ha ez teljesül, akkor a nyomásszabályzó ok.
Sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem kellene ditech-hez önindítóra bendixxel,tank alatti takaró idom,fejodom alsó műanyag jobb oldali tükör alátétekkel. Ajánlatokat légyszi árral megjelölve várom az email cimemre. borobika@freemail.hu
Köszönöm ha segítetek.
HY ALL!
Skacok 1 kis segítség kellene ma eldőltem a gépsassal és megsérült a hasidom! :(
Kérdésem az lenne, hogy mennyibe kerül a festése?
Nem tudom ki miskolci, de aki Miskolcon tudna nekem ajánlani 1 megbízható festőműhelyet, azt megköszönném!
Kompresszió tesztelés,mérő nélkül!
A légtömeg mérő felöl egy kávés kanálnyi 2T olajat tegyél a beömlő nyílásba, így próbálj indítani. Ha így beindul akkor kevés a kompót!
Egyébként eszembe jutott mégy egy egyszerűbb módszer a nyomáshatároló membránszakadás ellenőrzésére. Ha leveszed az kompresszorcsövet a injektorról majd működteted az AC-t és benzin jön a komp.cső csatlakozásánál, akkor nem jó a határoló.