Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tom mert nem tom hogy mérje
m meg
azt modjátok akkor az nem jó az a teflon gyűrű mert én próbáltam kiszedni de csak kézzel akartam kihúzni de nem nem az onnan nem jön ki valami ötlet?
Mennyi a kompresszió a hengerbe?
Én nem ezt mondtam?
Nagy zavart érzek az űrben kérem.Kis ditechológia.
link

Nya szóval a 16-os az inyektorfej a 7-es a levegő inyektor ez benn csüccsen a hengerfejben és a 6-os jelű a carbongyűrű.Az egészben a leszemetebb hogy benn a motorban kibaxott nehéz kibányászni a levegő inyektort.Ha feszegeted,fogóval rángatod elcseszed.A legegyszerűbb ha kilövöd indítózáskor csak valamivel el kéne kapni mielőtt tökönbasz vagy elszállva szétcsesződik.
A teflongyűrűt akkor látod meg, ha kihúzod az injektort a hengerfejből. Ha már régóta bennevan, akkor nem biztos hogy szép szóra kijön. Viszont feszegetni sem érdemes, mert elrepedhet a burkolata. Vannak erre jó módszerek, ha nincs célszerszám.....
Az összes elektromos hibát így jelzi.
de most azon kapom hogy ráadom a gyújtást és villog a check injektion na most az végig akarom nézni a vezetékeket de nem tom hogy mik vannak rákőtve csak az injektor miatt villoghat vagy a légtömegmérő is arra van kötve? MAGYARUL HA A LÉGTÖMEGmérőnek a veetéke megvAN törve akkoris az villog?
az nem az amelyik alul fogja 3 torszk csavar azt leveszem és ott van egy ilyen gyűrű?
Van ott több tömítés is, egyszerre szoktuk cserélni, főleg ha megbontod őket. Most erről beszélek: http://robogotuning.hu/spd/674...
ja sztem egyre gondolunk csak nekem kék szinű az injektor és azon ahogy összecsúszik van egy kis barna széles gyűrű
hát nem tom melyik az
ja és olyan ez hogy mikor indítom olyan mindha majdnem beindulna de mégsem
Nem.A hengerfejbe benyúló fehér levegőinyektoron lévő carbongyűrű.
az most pontosan melyik az amikor a két injektort széthúzom és a levegő injektoron van az a barna kis gyűrű?
Az injektor tömítő teflon gyűrű mellett kifúj, és elmegy a kompresszió...
nem mert letöltöttem a kapcsolási rajzot és megnéztem meg ha összecserélődik akkor nem engedi a benzint tovább na m1 az tuti hogy jo a barna és barnapiros vezetékes az injektoré és az van rádugva
A hőgomba és az inyektorcsatik tökegyformák.Nem cserélted fel?
most néztem még mindig 6.5 baron van tehát ez akkor jó leellenőriztem az injektorokat az is jó legalábbis szétszettem hengerfejjel együtt ráraktam mindent csatikat csöveket indítottam és porlasztotta rendesen szeritem ujj a gyertyám is olaj is jófajta van benne a kompressor és az injektor kipuculva... de akkor miért nem indul?
Az más ha egy ilyen "baleset" miatt mosod át a blokk belsejét. De a kompresszort mióta szokták mosni? Ha ott piszok van, akkor ----------------------------------
Vegyszer?
Féktisztító már csak nem tesz be a gyönge lelkének.
Én a belerobbant fémlamellákat mostam ki a beléből és nem kelett szétkapnom miatta.
2 flakonnal nyomtam az arcába.
Az is megvan, de azért "vegyszerrel kezelni a kompresszort" az most betett nekem...
És hol a "minden ellenállás hasztalan,gyilkold karbisra" szöveggel?
Hát persze hogy sajnálom. Azért egy gonosz ditech-nek is megárt a "túlzott gondoskodás"...
Még sok is.