Nagy zavart érzek az űrben kérem.Kis ditechológia. link
Nya szóval a 16-os az inyektorfej a 7-es a levegő inyektor ez benn csüccsen a hengerfejben és a 6-os jelű a carbongyűrű.Az egészben a leszemetebb hogy benn a motorban kibaxott nehéz kibányászni a levegő inyektort.Ha feszegeted,fogóval rángatod elcseszed.A legegyszerűbb ha kilövöd indítózáskor csak valamivel el kéne kapni mielőtt tökönbasz vagy elszállva szétcsesződik.
A teflongyűrűt akkor látod meg, ha kihúzod az injektort a hengerfejből. Ha már régóta bennevan, akkor nem biztos hogy szép szóra kijön. Viszont feszegetni sem érdemes, mert elrepedhet a burkolata. Vannak erre jó módszerek, ha nincs célszerszám.....
de most azon kapom hogy ráadom a gyújtást és villog a check injektion na most az végig akarom nézni a vezetékeket de nem tom hogy mik vannak rákőtve csak az injektor miatt villoghat vagy a légtömegmérő is arra van kötve? MAGYARUL HA A LÉGTÖMEGmérőnek a veetéke megvAN törve akkoris az villog?
nem mert letöltöttem a kapcsolási rajzot és megnéztem meg ha összecserélődik akkor nem engedi a benzint tovább na m1 az tuti hogy jo a barna és barnapiros vezetékes az injektoré és az van rádugva
most néztem még mindig 6.5 baron van tehát ez akkor jó leellenőriztem az injektorokat az is jó legalábbis szétszettem hengerfejjel együtt ráraktam mindent csatikat csöveket indítottam és porlasztotta rendesen szeritem ujj a gyertyám is olaj is jófajta van benne a kompressor és az injektor kipuculva... de akkor miért nem indul?
Az más ha egy ilyen "baleset" miatt mosod át a blokk belsejét. De a kompresszort mióta szokták mosni? Ha ott piszok van, akkor ----------------------------------
Vegyszer?
Féktisztító már csak nem tesz be a gyönge lelkének.
Én a belerobbant fémlamellákat mostam ki a beléből és nem kelett szétkapnom miatta.
2 flakonnal nyomtam az arcába.
m meg