Neked mennyi megy a tankba,ha nagyon üres?gyári adat szerint valami 8körül van ha jól emlékszem,igaz hogy oldalsztenderem van,de 4.5-nél soha nem tudok többet belenyomni...
Passz
.Majd visszavisszük a szervizbe,hogy állítsanak rajta.Nem tudom mit tettek bele,nem lehet annyira komoly dolog,egy kapcsoló látszik össz-vissz amit átkapcsolva lehet benzinnel is használni.Magára a cuccra "örök garancia" van,ha nem lesz jó a télen úgyis addig járunk a nyakukra amíg jó nem lesz.A múltkor véletlenül átkapcsoltam a kapcsolót,mert izzót cseréltem,akkor is készségesen nekiálltak laptopal valami programot futtatni rajta,meg állítani,aztán derült ki,hogy rossz állásban van a kapcsoló...A fene vette észre Nekünk megérte,mert km alapján számolják az útiköltséget a mindenkori benzinárral számolva és 9L-es fogyasztással.Mondjuk ebből kajál is etanolból 8-8.5et.Reggel meg ki lehet bírni azt pár percet,meg hogy az indítózás kicsit hosszabb.
Akkor mi lesz vele a nagyobb mínuszokban? Olvastam, hogy vannak drágább ilyen kütyük amik motorhőmérsékletet minden mérnek és azokat nagyon dicsérték. Vagy a tiétek is ilyen?
marcee:
hagyd a picsába szerintem. Nem spórolsz meg annyit, mint amit kockáztatsz egy meghibásodással.
Viszont érdekes mindenki az olcsóbb megoldást keresi én meg 98-ast tankolok a motorba. Úgy vagyok vele, hogy egy tankolás 3-3.5 liter most azt a 60 Ft nem vág földhöz viszont érezhetően jobb a motor tőle. Egy fél kávé ára, ennyit nem sajnálok tőle.
A fényképeiden egy gyári állapotú ditech van ami kb 2 max2.5L-t fogyaszt.Mi a fenének akarsz etanollal járni?Biztos meg lehetne oldani,de minek? Az asszony kocsijába betetettük az átalakítót,mert havi szinten minimum 2000km-t megy,de még azzal is elég hulladékul indul(benzineshez képest) mióta hűvösebbek a reggelek, meg ha nem melegíti 1-2percig,alig lehet felpörgetni,pedig még nincsenek is mínuszok.szóval én biztos nem kínlódnék ilyenekkel.több lesz a szívás vele mint a nyereség....
Szeretném a motorom bioetanollal használni. Kérdésem, hogy érdemes-e. Először csak benzinnel keverve, valamilyen arányban használnám. Nem károsítja a motort illetve az injektort?(Ditechem van)
A benzin szűrőt ki kéne előtte takaritani?
Valamint ha csak etanollal használnám, akkor kéne valamit állítani rajta? pl: más program?
sziasztok van nekem egy aprillia sr50 ditech robogom és el szeretném adni azért adom el mert nem tudom mi a baja mindent ki cseréltem rajta és nem megy ha elindul akkor meg durrog ha valakit érdekell irjon!
Hánytól hány bar értékig jó a kompresszió viszony?(Aprilia SR)50 ccm
am nekem 9 bar és (nem tudom mikor volt megfurva és azóta mennyi kilóméter van a motorban).De jól megy ,a motor végre 95-100km/h megy.
Azt elfelejtettem mondani hogy ditech-nél bármit csinálsz, bármilyen kábelt húzol le, előtte vedd le a gyújtást(esetleg az akkusarut is). Mert a ditech gonosz jószág, és mindent megjegyez!
A hőgomba ennél a motornál típushiba. Azt kellene megpróbálnod hogy lehúzod a hőgombáról a vezetéket, és egy 270 ohm-os ellenállást raksz a helyére. Ekkor be kellene állnia a mutatónak középre. Ha ezt teszi, akkor a hőgomba hibás. Az ECU általában nem jelzi ki, mert nem szakad meg teljesen, csak jelentősen megváltozik az ellenállása. Viszont ditech-nél ez jelentősen beleszól a keverékképzésbe is. Új gombát hiába veszel, általában azok is mind sz.....k. Egy olyan megoldást szoktak csinálni, hogy a gombával párhuzamosan kötnek egy potmétert, és azzal állítják be a helyes értéket. Viszont ezt ki kell kísérletezni, mert ez az érték minden motornál egyedi.....
Új vagyok az oldalon, 3 hete vásároltam egy 2003-as évjáratú Ditech-et ( GP1 ). Nagyon tetszik, csak ami zavaró számomra h. a hőfokjelzőm a műszerfalon meg sem mozdul. Már így vaáasorltam. Hívtam a srácot, természetesen Neki működött. Beszélgettem több emberrel és Ők a hőfokjeleadóra gyanakodnak. Szerintetek? Ha azzal van a probléma, merre találom ?
Fogyasztás terén Nektek mik a tapasztalatok? Én nagyon örültem, mivel második tankolásra 2,2, majd 1,8-ra jött ki. Az szerintem k...va jó. OK, gondolom sokan kérdezik h. mennyivel megyek....
Átlag 60-as tempót mondanék rá.
Amúgy mennyit mennek ezek a gépek. Még tényleg csak ismerkedem vele. 80-at már hasítottam, és még éreztem h. van benne tartalék.
üdv
Nem kötelező légteleníteni, mivel kis kapacitású rendszer, általában kidolgozza magától a levegőt. De ha légteleníteni akarod akkor a termosztátház tetején van egy csavar...
.Majd visszavisszük a szervizbe,hogy állítsanak rajta.Nem tudom mit tettek bele,nem lehet annyira komoly dolog,egy kapcsoló látszik össz-vissz amit átkapcsolva lehet benzinnel is használni.Magára a cuccra "örök garancia" van,ha nem lesz jó a télen úgyis addig járunk a nyakukra amíg jó nem lesz.A múltkor véletlenül átkapcsoltam a kapcsolót,mert izzót cseréltem,akkor is készségesen nekiálltak laptopal valami programot futtatni rajta,meg állítani,aztán derült ki,hogy rossz állásban van a kapcsoló...A fene vette észre Nekünk megérte,mert km alapján számolják az útiköltséget a mindenkori benzinárral számolva és 9L-es fogyasztással.Mondjuk ebből kajál is etanolból 8-8.5et.Reggel meg ki lehet bírni azt pár percet,meg hogy az indítózás kicsit hosszabb.
Köszönöm a válaszokat!
marcee:
hagyd a picsába szerintem. Nem spórolsz meg annyit, mint amit kockáztatsz egy meghibásodással.
Viszont érdekes mindenki az olcsóbb megoldást keresi én meg 98-ast tankolok a motorba. Úgy vagyok vele, hogy egy tankolás 3-3.5 liter most azt a 60 Ft nem vág földhöz viszont érezhetően jobb a motor tőle. Egy fél kávé ára, ennyit nem sajnálok tőle.
Szeretném a motorom bioetanollal használni. Kérdésem, hogy érdemes-e. Először csak benzinnel keverve, valamilyen arányban használnám. Nem károsítja a motort illetve az injektort?(Ditechem van)
A benzin szűrőt ki kéne előtte takaritani?
Valamint ha csak etanollal használnám, akkor kéne valamit állítani rajta? pl: más program?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszönöm az infót. Megpróbálok valami autóvillamosságist keresni.
Még1x köszönöm.
üdv
Kimaradt.
am nekem 9 bar és (nem tudom mikor volt megfurva és azóta mennyi kilóméter van a motorban).De jól megy ,a motor végre 95-100km/h megy.
Kellene a mociról a hátsó sárvédő hosszabbító,ha meg van még.
Új vagyok az oldalon, 3 hete vásároltam egy 2003-as évjáratú Ditech-et ( GP1 ). Nagyon tetszik, csak ami zavaró számomra h. a hőfokjelzőm a műszerfalon meg sem mozdul. Már így vaáasorltam. Hívtam a srácot, természetesen Neki működött. Beszélgettem több emberrel és Ők a hőfokjeleadóra gyanakodnak. Szerintetek? Ha azzal van a probléma, merre találom ?
Fogyasztás terén Nektek mik a tapasztalatok? Én nagyon örültem, mivel második tankolásra 2,2, majd 1,8-ra jött ki. Az szerintem k...va jó. OK, gondolom sokan kérdezik h. mennyivel megyek....
Átlag 60-as tempót mondanék rá.
Amúgy mennyit mennek ezek a gépek. Még tényleg csak ismerkedem vele. 80-at már hasítottam, és még éreztem h. van benne tartalék.
üdv