Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked mennyi megy a tankba,ha nagyon üres?gyári adat szerint valami 8körül van ha jól emlékszem,igaz hogy oldalsztenderem van,de 4.5-nél soha nem tudok többet belenyomni...
Passz
.Majd visszavisszük a szervizbe,hogy állítsanak rajta.Nem tudom mit tettek bele,nem lehet annyira komoly dolog,egy kapcsoló látszik össz-vissz amit átkapcsolva lehet benzinnel is használni.Magára a cuccra "örök garancia" van,ha nem lesz jó a télen úgyis addig járunk a nyakukra amíg jó nem lesz.A múltkor véletlenül átkapcsoltam a kapcsolót,mert izzót cseréltem,akkor is készségesen nekiálltak laptopal valami programot futtatni rajta,meg állítani,aztán derült ki,hogy rossz állásban van a kapcsoló...A fene vette észre Nekünk megérte,mert km alapján számolják az útiköltséget a mindenkori benzinárral számolva és 9L-es fogyasztással.Mondjuk ebből kajál is etanolból 8-8.5et.Reggel meg ki lehet bírni azt pár percet,meg hogy az indítózás kicsit hosszabb.
Értem. Akkor maradok a benzinnél. Nem akarok kockáztatni, örülök, hogy ennyi km-rel(25ezer) is tökéletesen működik.
Köszönöm a válaszokat!
Akkor mi lesz vele a nagyobb mínuszokban? Olvastam, hogy vannak drágább ilyen kütyük amik motorhőmérsékletet minden mérnek és azokat nagyon dicsérték. Vagy a tiétek is ilyen?

marcee:

hagyd a picsába szerintem. Nem spórolsz meg annyit, mint amit kockáztatsz egy meghibásodással.

Viszont érdekes mindenki az olcsóbb megoldást keresi én meg 98-ast tankolok a motorba. Úgy vagyok vele, hogy egy tankolás 3-3.5 liter most azt a 60 Ft nem vág földhöz viszont érezhetően jobb a motor tőle. Egy fél kávé ára, ennyit nem sajnálok tőle.
A fényképeiden egy gyári állapotú ditech van ami kb 2 max2.5L-t fogyaszt.Mi a fenének akarsz etanollal járni?Biztos meg lehetne oldani,de minek? Az asszony kocsijába betetettük az átalakítót,mert havi szinten minimum 2000km-t megy,de még azzal is elég hulladékul indul(benzineshez képest) mióta hűvösebbek a reggelek, meg ha nem melegíti 1-2percig,alig lehet felpörgetni,pedig még nincsenek is mínuszok.szóval én biztos nem kínlódnék ilyenekkel.több lesz a szívás vele mint a nyereség....
Szevasztok!

Szeretném a motorom bioetanollal használni. Kérdésem, hogy érdemes-e. Először csak benzinnel keverve, valamilyen arányban használnám. Nem károsítja a motort illetve az injektort?(Ditechem van)
A benzin szűrőt ki kéne előtte takaritani?
Valamint ha csak etanollal használnám, akkor kéne valamit állítani rajta? pl: más program?

Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia !

Köszönöm az infót. Megpróbálok valami autóvillamosságist keresni.
Még1x köszönöm.

üdv
Eladó egy 2008. októberi Yamaha YZF-R125-ös motor,garanciás,szervízkönyvvel,törzskönyvvel,érvényes magyar okmányokkal.Műszaki 2012.10.-ig érvényes.Frissen szervízelt,rendszeresen karbantartott,garázsban tartott,7700 km-el,hölgy tulajdonostól. Irányár:750.000 Ft Érd: 30-637-4692
Nagyon nem hinném.
jo a ditech de már nem érdekell! és téged érdekel?
Igen-igen!
..............gonosz.





Kimaradt.
Mert ditech.....
eladom mert nekem elég volt nem killodok vele tovább belefárdtam majd más rá jön a bajára mert nem hinném h sok baja lenne már!
Eladod? Ejj.... Azét ennyire csak nem lehet rossz a helyzet.
sziasztok van nekem egy aprillia sr50 ditech robogom és el szeretném adni azért adom el mert nem tudom mi a baja mindent ki cseréltem rajta és nem megy ha elindul akkor meg durrog ha valakit érdekell irjon!
Az tökéletes.
Nem bontja szét, meggondolta magát. Nekem is az kellett volna. Szeretem az ilyen embereket.....
Hánytól hány bar értékig jó a kompresszió viszony?(Aprilia SR)50 ccm
am nekem 9 bar és (nem tudom mikor volt megfurva és azóta mennyi kilóméter van a motorban).De jól megy ,a motor végre 95-100km/h megy.
Helló.
Kellene a mociról a hátsó sárvédő hosszabbító,ha meg van még.
Azt elfelejtettem mondani hogy ditech-nél bármit csinálsz, bármilyen kábelt húzol le, előtte vedd le a gyújtást(esetleg az akkusarut is). Mert a ditech gonosz jószág, és mindent megjegyez!
A hőgomba ennél a motornál típushiba. Azt kellene megpróbálnod hogy lehúzod a hőgombáról a vezetéket, és egy 270 ohm-os ellenállást raksz a helyére. Ekkor be kellene állnia a mutatónak középre. Ha ezt teszi, akkor a hőgomba hibás. Az ECU általában nem jelzi ki, mert nem szakad meg teljesen, csak jelentősen megváltozik az ellenállása. Viszont ditech-nél ez jelentősen beleszól a keverékképzésbe is. Új gombát hiába veszel, általában azok is mind sz.....k. Egy olyan megoldást szoktak csinálni, hogy a gombával párhuzamosan kötnek egy potmétert, és azzal állítják be a helyes értéket. Viszont ezt ki kell kísérletezni, mert ez az érték minden motornál egyedi.....
Sziasztok!

Új vagyok az oldalon, 3 hete vásároltam egy 2003-as évjáratú Ditech-et ( GP1 ). Nagyon tetszik, csak ami zavaró számomra h. a hőfokjelzőm a műszerfalon meg sem mozdul. Már így vaáasorltam. Hívtam a srácot, természetesen Neki működött. Beszélgettem több emberrel és Ők a hőfokjeleadóra gyanakodnak. Szerintetek? Ha azzal van a probléma, merre találom ?
Fogyasztás terén Nektek mik a tapasztalatok? Én nagyon örültem, mivel második tankolásra 2,2, majd 1,8-ra jött ki. Az szerintem k...va jó. OK, gondolom sokan kérdezik h. mennyivel megyek....
Átlag 60-as tempót mondanék rá.
Amúgy mennyit mennek ezek a gépek. Még tényleg csak ismerkedem vele. 80-at már hasítottam, és még éreztem h. van benne tartalék.
üdv
A termosztát (micsoda véletlen ) a termosztátház belsejében van, ami a hengerfej tetején csücsül. Elég nehéz hozzáférni a burkolat megbontása nélkül.
Nem kötelező légteleníteni, mivel kis kapacitású rendszer, általában kidolgozza magától a levegőt. De ha légteleníteni akarod akkor a termosztátház tetején van egy csavar...