nem nagyon volt mostanában időm a vasra!Rendeltem szíjat X specialt de még nem raktam fel!Nekem am malossi fly kuplung van van hozzá már vagy 5 garnitura de egyel sem az igazi vagy fel akar repülni olyan fordulaton indul vagy egyből!6g görgő van szerinted milyen színűt vegyek hogy olyan 5000 körül induljon?Neked a malossi varió meg a külső ékszíj közt van hézagoló?Én ki vettem és még a vékony szíjjal is egyből indult!
zöld malossi,de a kuplung meg delta szóval ez nem mérvadó szerintem,mert elég nehezek a pofák.gyáriba lehet elég a gyengébb is is.Hogy állsz a géppel,még mindig nem akar menni?Mióta feltettem a reversét nekem sem úgy megy mint szeretném.lehet fogyni kéne egy kicsit az olcsó és jó tuning
Azért ezt a hosszabb indítózást ne úgy képzeld el,hogy fél perc
Csak a benzinüzemhez képest pár fordulattal több kell neki,meg közben kioktattam az asszonyt,hogy ha belerakja a kulcsot ne egyből akarjon indítani,hanem várja meg amíg feltölt az ac.Azóta jobb a helyzet.Nekem mikor benzines autóm volt annál is mindig megvártam,pedig akkor még nem volt ditechem
Ami még nem tetszett az etanolba az átalakítóval 8.5L fogyasztás,mondjuk klímával,de akkor is sokallom egy 1.4es motortól
Az akku egy indítás után egész jól visszatöltődik 50km alatt,meg ha hamarabb tönkre is megy, egy hónap alatt összejön egy másik ára
Nemrég adtam el egy CAGIVA SUPER CTIY 50-est, mert nem kapni hozzá új alkatrészeket. Az Italmondó kb 5 éve nem árusítja.Ha valaki bontott,volt,de a minőség bizonytalan. Mostmeg .....
Imádom az efféle üzletembereket!
Tudod mit,igazad van.
amúgy hőgombát hol lehetne venni, mert a termosztátom jó, vagyis annak látszik zárt állapotban volt mikor kivettem a rugó is erős jó volt rajta?a vizet hol lehet legegyszerűbben leereszteni, mert az alsó csövét húzgáltam le a vízpumpánál és mindég elfolyt, mondjuk a héten 3 szor eresztettem le
ha valaki mondja nem hiszem el tegnap észrevettem, hogy a termosztát tetején a légtelenítő csavarnál szivárog a víz, szétszedtem levettem a tetejét a menet szét volt benne átfúrtam vágtam bele menetet összeraktam.próbakör megyek mint hülye gyerek megállok benzinszag levettem az aksi fedelet belenézek és látom, hogy nem a dróttal bevont cső hanem a másik szivárog el van érve.szétszedtem megint csőcsere megvolt összeraktam most (nem merem leírni milyen) visszatérek a simsonhoz még jó, hogy nem adtam el
Én úgy értesültem hogy Braziliában (ahol egyébként már régóta nagy mennyiségben használják az etanolt üzemanyagként), pontosan így van megoldva. Van egy pici tartály a benzinnek, aminek csakis indításkor van szerepe.
Igazából az lenne, jó, hogyha lehetne olyat csinálni, mint pl a gázos dual skodáknál. Ott hiába gáz üzemmódban van hidegindításhoz magától átvált benzinre és 1-2 percig így is hagyja, majd észrevétlenül átvált gázra. Az lenne a fasza ha ez megoldható lenne ugye etanollal is. Valahogy egy kisebb plusz tank beépítésével vagy nem tudom
"Reggel meg ki lehet bírni azt pár percet,meg hogy az indítózás kicsit hosszabb." Jah, csak számold bele az önindító és az akksi cseréje miatti többletköltséget is. Hosszabb indítás, kevesebb áram marad az akkuban. Az etanollal bármit is csinálsz, lecsapódik a hengerfalon, nehezebben gyújt, ráadásul lemossa az olajat is. Télen sz....ni fogsz, én szóltam....
"Akkor mi lesz vele a nagyobb mínuszokban? Olvastam, hogy vannak drágább ilyen kütyük amik motorhőmérsékletet minden mérnek és azokat nagyon dicsérték." Nagyon egyszerű: az életben nem fog beindulni. Vannak persze mindenféle kütyük, csak egyik sem ér sza...t sem. Próbáltam az etanolt, nem a levegőbe beszélek. Most hogy hidegebbek vannak, szo....ok(tam) is vele rendesen. A Swift-el is visszaálltam tiszta benzinre, motorral úgyszintén. De lesz még nyár.....
Ha talpán van úgy sem megy bele több. Ha már világít a sárga lámpa akkor megy bele 4 liter meg valamennyi. Úgy ahogy mondod olyan 4-4.5 között. De mivel nem várom meg, mert ha már kiírja az R betűt akkor általában elmegyek tankolni úgy sosem megy bele 4 liter. Max 3.7-3.8.
Nem tudom a használati miért ír olyan sokat egyébként. Vagy azt sem értem, hogy akkor még 100 km-t el lehetne menni úgy, hogy világít a sárgalámpa? Hát én nem próbálnám ki
Az én Sr-emen(2002 karbis) van a kormányon kézi szivató.Ez gyári vagy valamelyik előző tulaj csinálhatta?Ja,a hűtővizet hol tudom leengedni ugy hogy ne kelljen bontani semmit?(az elején kivül természetesen,hogy hozzá férjek a tartályhoz)
szerintem ez jó lenne rá...
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Csak a benzinüzemhez képest pár fordulattal több kell neki,meg közben kioktattam az asszonyt,hogy ha belerakja a kulcsot ne egyből akarjon indítani,hanem várja meg amíg feltölt az ac.Azóta jobb a helyzet.Nekem mikor benzines autóm volt annál is mindig megvártam,pedig akkor még nem volt ditechem
Ami még nem tetszett az etanolba az átalakítóval 8.5L fogyasztás,mondjuk klímával,de akkor is sokallom egy 1.4es motortól
Az akku egy indítás után egész jól visszatöltődik 50km alatt,meg ha hamarabb tönkre is megy, egy hónap alatt összejön egy másik ára
Imádom az efféle üzletembereket!
Tudod mit,igazad van.
Nem tudom a használati miért ír olyan sokat egyébként. Vagy azt sem értem, hogy akkor még 100 km-t el lehetne menni úgy, hogy világít a sárgalámpa? Hát én nem próbálnám ki