E85-el nem megy úgy alapból. De mivel nekem hozzá lett igazítva a hengerfej, és az etanol kb 105-ös oktánszámú, jobban bírja a sűrítést, a nyomatékleadás is egyenletes. A végeredmény engem meggyőzött.
Ha 70-es hengered van, akkor ahhoz kicsi a 12-es karbi amit ajánlottam. A 19-es már jó neki. Fogyasztásról nem nyilatkozom, mert nekem eddig tiszta E85-el ment, de az biztos hogy karbis üzemben többet fog kajálni.
oké értem!Te írtál nekem még régebben egy karbi fajtát(3kj) ha maradna a malossi henger rajta akkor az elgyőzné kajával?!Van egy 19 delor-tom az nagy lenne rá?Am neked a fogyasztás hogy alakult észre lehet venni hogy karbis?
Igen, sajnos láttam már pár olyat amit a gép sem ismert fel. De volt olyan is, ami a gép szerint nagyszerűen működött, a gyakorlatban meg nem. A neten szoktak ilyet árulni használtan, de azt úgy érdemes, ha ki is tudod próbálni. Azért rákeresek Neked a neten, hátha...
Ez nem hangzik valami biztatóan. :( Holnap ha arra megyek benézek a szak helyre. Hátha nekik, vagyis remélem van olyan amire rátudják dugni és megmondják hogy akkor most mi is a baj a holmival. :(
Körbe néztem itt a neten mennyiért is lehetne egyáltalán venni bele egy másikat. Képzeld nem is találtam. Be szokott ez a dolog különben halni? Vagy esetleg Te nem tudsz egyet elfekvőbe? S mi pénzbe kerül egy ilyen egyáltalán?
Valószínűleg halott az ECU, vagy sérült a programja. Hibakód kiolvasás, esetleg szoftver frissítés, aztán kiderül. Bár véleményem szerint erősen a kuka felé hajlik a dolog.
Nekem nincsen rajta berúgó, eddig még nem volt szükségem rá. Kopp-kopp-kopp. Az átalakításhoz kell a váz is, mert jópár dolgot a kábelezésen is változtatni kell. Az hogy mennyi idő alatt lesz kész, az attól függ hogy mennyi időm van rá, és hogy hány dolgot csinálok egyszerre. Attól is függ hogy az alkatrészeket mennyi idő alatt tudom beszerezni, stb. Általában 1 hétre szoktam vállalni. Az olajozást elvileg meg lehetne oldani elektronikával is, ahogy eddig is volt, de az külön vezérlőt jelent (pl. fordulatszámot lehetne figyelni, és az alapján adná az olajat), és ez drágítaná a dolgokat. Mellesleg bent maradna a rendszerben a nem igazán megbízható olajpumpa is, aztán ha a motor netán megállna emiatt, akkor csak anyázás lenne belőle. Az igaz hogy kényelmesebb ha a motor magának keveri az olajat, de az is biztos hogy amit Te keversz bele a benzinbe, az biztosan benne is van.....
Megpróbáltam az égős módszert. Rátettem egy 12V 1,3 wattos égőt.
Amikor összedugom akkor egyet villan. De utána hiába teli gáz vagy várok vele akár két percig is nem villan többet. széthúzom,- két három másodperc után összeérintem ismét villan egyet, de többet nem hajlandó. :(
Szerinted akkor?
Akartam már kérdezni hogy berúgókart tettél a vasra,Azér az szerintem kel egy robogóra!Nem?Ezt még be sem tudod tolni ha valami van!Meg még azt szeretném kérdezni hogy kel a motor is az átalakításhoz vagy elég a blokk,meg hogy ez kb hány nap?Az olajzást nem lehetne valahogy megoldani továbra is,azér az jó hogy nem kel kevergetni a benzint hanem csak önteni külön külön és mehet!
Mivel gondolom tesztműszered és szkópod sincs, én esetleg megpróbálnám azt hogy az olajpumpa helyére egy 12V 1-3W-os izzót tennék, és ha azt villogtatja akkor az olajpumpa rossz. De mivel ez már a "nem szakszerű" javítás körébe tartozik, csak a saját felelősségedre....
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Mielőtt bármit is veszel, nézd meg hogy milyen fajta blokk van a motorban.
Körbe néztem itt a neten mennyiért is lehetne egyáltalán venni bele egy másikat. Képzeld nem is találtam. Be szokott ez a dolog különben halni? Vagy esetleg Te nem tudsz egyet elfekvőbe? S mi pénzbe kerül egy ilyen egyáltalán?
Amikor összedugom akkor egyet villan. De utána hiába teli gáz vagy várok vele akár két percig is nem villan többet. széthúzom,- két három másodperc után összeérintem ismét villan egyet, de többet nem hajlandó. :(
Szerinted akkor?