Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már van alu tömböm, de az esztergályos nem ért rá. Egyenlőre. De nem hagyom ám annyiban!
az rengeteg,nekem a 70es polinivel 3liter a fogyi,pedig csavarom neki ami a csövön kifér
ugye nem oldalsztenderen tankolsz?Az biztos,hogy valami nem jól van kiszámolva,mert ekkora fogyasztásnál már heveny durrogás kísérné utadat,meg amit már írtak is,be sem indulna...


LED lámpával haladtál valamit?
Nekem régen azért evett 3felet mert az injektornál megadták magukat a tömítések.
3,9 az sok. Nekem úgy eszik 3 litert, hogy digitális gázállásokat használok (0, 1) és az én mázsámat kell cipelnie.

Vagy a 3.9-et azt a 120 km-re tankoltad? Bár még akkor is 3,25 a fogyasztás ami még mindig sok. Még ha bejáratós akkor is.
na szoval MOST tanktoltam, és a 120 km megtétele ELŐTT . Kb 3 perce jöttem meg, és így sikeresen kiszámoltam hogy az átlag sebességem 40 km/h-óra a fogyasztás pedig 3.9 - liter volt azaz majdnem négy mert nem pont 3.9 hanem valamennyivel több csak nem akarom az összes számot odairni.. Szoval akkor a négy az sok...Nemtom mit kéne vele kezdeni, faterom aztmondta még haggyuk..bár ő nemért a motorokhoz
Az enyém alapjáraton már indul. Persze csak akkor ha közben tolom.
2 hónapos motort már fúrni kellett? Vagy nem újonnan lett véve? Hát mi volt vele?

Egyébként írod, hogy tele tankoltad 120 km után és elvileg 7 literes a tankja. Na most akkor nem értelek. Nem tudod hány litert tankoltál rá? Elvileg valóban 7 literes a tank, de nekem mikor a tank óra kiírja az R-betűt vagyis, hogy tankoljak akkor belemegy olyan 4 liter körül ha világít a lámpa is akkor sem megy bele 5 liter. Szóval erre nincs mit adni. Fogyasztást így nem lehet számolni. Ha tényleg meg akarod mérni menj vele 100 km-t és állj be vele egy kútra nyomasd teli. Megkapod mennyi eszik. 50-nél olyan 2-2.3 literből ki kell neki jönni.

Az meg, hogy 5500-nál indul teljesen természetes. Az enyém is ott indul meg. Könnyebb kuplungrugóval lejjebb lehet vinni, de fölösleges.
a motor halad, bár furcsa, mivel csak olyan 5500-as fordulatnál kezd el araszolni, addig csak pörög üresen, a csávók aztmondták, hogy majdnem olyan a blokk mint egy új-é mivel majdnem mindent kicseréltek...a henger meg 50ccm....de mivel ilyen cserék voltak, azt mondták h egy kicsit megkellett furni...
ja és gyakran van olyan, mióta meghoztuk, hogy mikor 7000-7500 ford/percnél vagyok, olyan minta így 1 pillanat töredékére visszarántana a motor, vagy nem akarna gyorsulni, nem tudom rendesen elmondani de ez akkor is előjön mikor már meleg...akkor álló helyzetben is kb fél percenként...azért hátha segít valamit a problémám megoldásában...köszi
És halad is a motor vagy csak üresen pörög? Nem cseréltek véletlenül görgőket és ékszíjat is? 50ccm a henger?
Valaki pedig adjon valami tippet, mer nemtom mitcsináljak, vagy mit tudtam volna elmérni, kb. olyan 120km-et mentem, és majdnem üres a tank...Tuti tele tankoltam...és 50 fölé nem ment a mutató..digitális
Igen bizos, hogy tele volt tankolva csutkáig tankoltam...
Ja, meg még annyi, hogy mikor lehet már neki kicsit jobban megtekerni a szarvát ...Mer nem is gyorsulok vele csak nagyon lassan...vagy azt szabad? Eddig 100 km-tert járattam...Köszi, Imi
7 liter? biztos hogy televolt tankolva? az baszott sok. Főleg 50el alig kéne ennie valamit. Hát ez tényleg érdekes iet még sose hallottam.
Valamit nem jól mértél vagy elfolyt valahol.Ha egy ditekk 7 litert/100 Km en a hengerbe kap el sem indul annyira túltölti benzinnek.
Sziasztok!

Ismét a segítségeteket kérném, mivel az Aprilia sr 50 DI-TECH-em most jött meg a szervízből nemrég, (a motor nyár elején lett véve), és majdnem minden ki lett cserélve a blokkban...mivel főtengelycsapágyas volt...dugattyú...meg még sok minden. Na szóval mikor megkaptam, nem használtam sokat, nem tudtam mennyi ennek a fogyasztása, de most mikor megjött, teletankoltam, (ugye bejáratós) és mentem vele 100!-kilómétert, és majdnem ÜRES
a tank! Azthiszem a tankja 7 literes, biztosra nemtom, de 7 liter, ahhoz, hogy még DI-TECH is 100-on nagyon sok! 2,5-3at olvastam...És úgy 7 liter, hogy nem mentem vele 50-nél többel! Na, most mihez kezdej? Mi lehet a baja a motornak? Mit csináljak vele....
(a szervíz Sopronban van, én Mosonmgyaróvári vagyok)...

Válaszaitokat előre is köszönöm,

Horváth Imre, Mosonmagyaróvár
nem gyenge,teker mint állat
Halványan világít, mert gondolom gyenge az akksi.
sziasztok csak nem indul a motorom,minden ellenőrizve minden jónak tűnik és még sem,nem tudom az jelenthet e valamit indítózás pillanatában azonnal elalszik a chek lámpa és halványan az olaj vissza jelzőm világít míg indítózok
megérte,ha nem ismerném aránylag a színeket-matricázásokat,simán azt hinném gyári Ha majd nagyon unatkozol,szólj és viszem az enyémet
Kösz.A gumi az Mitas,130/60-13.A matrica az rendelve lett valamilyen olasz web shopból,nem volt olcsó.Én raktam fel,az meg nem volt egyszerű.....
Az előbb néztem a motorod,gyönyörű lett,de tényleg,nagyon tetszik A matricázást is te csináltad,hol lehet ilyen matricákat venni?Illetve a gumit kérdezném még,hogy milyen gyártmány,elégedett vagy e vele és hol vetted?
Zx-et ne,az túl nagy az ötvenesre,főleg injektorosra.TT az jó lesz,erősebb rugókkal (kuplung) ,könnyebb görgőkkel.
sok értelme nincs,főleg,ha gyári 50es...ha egy hangosabb,nagyobb hangú és ici picit gyorsabb motorért képes vagy 15-30e ft-ot elkölteni akkor egy le vince TT az ajánlatom,esetleg zx,de az már drágább.