Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit akarsz vele elérni?Mik az elvárások?
Van valakinek 70-es hengerszett a fekvő minás karbis léghűtéses blokkján? Most vennék rá én is valami elfogadható árút, de nemtudom milyet...
Szavaztam.mit lehet nyerni?
http://apps.haon.hu/szavazas/t...
akinek van ideje és kedve,szavazzon rám.Kössziiii
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani a 2001-es morinis sr-emre sportkiput? Én gondolkodtam a leo vince TT-n de nem tom mennyibe kerül.
Hello mindenki!
Eladóvá vált szeretett Aprilia SR 50es robogóm. Fájó szívvel de meg kell, hogy váljak tőle. Akit érdekel bővebb infóért kattintson a következő linkre:
http://motor.hu/motor_vpage.js...

Ízelítő
nek itt egy kép róla.
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Vettem egy 2003-as karbis sr-t és szeretnék benne görgőszettet cserélni.Nem tudja valaki véletlen h hány grammos a gyári görgő?
Illetve milyen színű a gyári kontraszt rugója? Kuplung rugó milyen kell bele?

Válaszotokat előre köszönöm!
Szia!
Köszönöm a választ! Közben újból beszéltem a szervízzel és most már egy fokkal normálisabban álltak a dologhoz. Azt mondták hogy "a fojtás kivétele garanciavesztéssel jár, de ennek ellenére megpróbálják megoldani hogy maradjon a garancia is." Remélem hogy tényleg úgy lesz!
Egyébként nekem tetszik ez a kis gép, pedig én alapból idegenkedek a robogóktól, mivel váltós motorokon nőttem fel. A Hondámról átülve kicsit furcsa volt ez a visszafogott tempó (max 40km/h-val járattam be), de hamar megszoktam. Egész jó kis túrákat hoztam össze vele. 50-eshez képest komoly kis szerkezet.
Fojtások nélkül egyébként mit tud egy ilyen robogó? Természetesen széria állapotában gondolom.
Hello mindenki!
Eladóvá vált szeretett Aprilia SR 50es robogóm. Fájó szívvel de meg kell, hogy váljak tőle, akit érdekel bővebb infóért kattintson a következő linkre:
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Nekem van egy sr 50 ditech em pillanatnyilag nem indul de megcsinaltatom vagyis mar folyamatba van csak meg nincs kesz kissebb karcolasok vannak rajta meg az elso lampan 10 forintos nagysagu lyuk van amugy jokis motor csak azert cserelnm el mert eggyik haveromnak meg oan motor kene mint a tied es neki eladom mert en kocsit akarok venni ha keszlesz kepeket is tudok kuldeni
szia! én pesten vettem, de fehérvárra vittem a kötelező szervízekre .. simán kivették, gari maradt, nem szóltak semmit...
Sziasztok!
Barátnőmnek vettünk egy SR50 LC-t. Teljesen új, 5 év garanciával. Mielőtt megvettük, próbáltunk tájékozódni a típusról. A helyi szervíz azt mondta hogy az 500km-es szervíznél kiveszik a fojtásokat belőle, méghozzá úgy hogy a garancia is megmarad. Közben egy távolabbi kereskedéstől jobb ajánlatot kaptunk, így ott vettük meg a gépet. Amikor a helyi szervízbe lejelentettük a robogót az 500-as szervízre, közölték hogy a fojtásokat nem lehet kivenni, mivel nem ott vásároltuk a gépet és így elveszik az 5 év garanciát akkor is , ha ők veszik ki.
Erről mi a véleményetek? Megtehetik? Esetleg próbáljunk másik szervízt keresni? Nekem egyébként Honda nagymotorom van. Honda szervízhez vagyok szokva, ott mindig baráti volt a légkör, bármit is kértem tőlük, szóval nekem szokatlan az ilyen bunkó stílus.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Vettem egy 2003-as karbis sr-t és szeretnék benne görgőszettet cserélni.Nem tudja valaki véletlen h hány grammos a gyári görgő?
Illetve milyen színű a gyári kontraszt rugója? Kuplung rugó milyen kell bele?

Válaszotokat előre köszönöm!
Szia Zoli.
Hát elsősorban csak A-B közlekedésre használnám, és szerintem megfelelne csak simán egy fúrás+dugó,mert a 65-70körüli utazót bírja ÓRA szerint, GPSel lemértem, 75 óra szerint az 66 volt a navi szerint. Megfelelő jelenleg. A 70es szettnél az a bajom hogy mindent le kéne cserélni főtengellyel kezdve, meg sport pufó meg még jó sokminden, azért azt csak tavaszra terveztem, de akkor rendesen megcsinálni, ugye amit mondtam is hogy 200at szánnék rá,de akkor tipp topp egy 70es vashengerrel meg mindennel együtt. Amolyan hobby motor lenne, a tuningolás után, mert "boltbajárósnak" lesz egy másik. A tuningot azért akarom, hogy egy dinamikus gépet kapjak, amit szépen lefényeznék, egy airbrush festés rá, és kész a hobbymotor.Nem széthajtani akarom. Egümotorsnál mondták hogy nekem mindenképp vashengert ajánlanak, mert ahogy írtad Te is, az alu pörög, szervízigényes, 5 ezrenként nem akarok dugót cserélgetni. Lehet hogy hülyeség ennyit költeni rá, de imádom a robogókat, nagy távra nem megyek, rövid távokon meg kell egy dinamikus kis robesz, nagyjából ez a terv. Amúgy egy hosszú álló levegős mina (BW'S)

Üdv
Először is tisztázni kell hogy mire szánod a gépet.A követelmények alapján kéne az alkatrészeket válogatni.
Ha simán használni szeretnéd és már kopott akkor egy dugó és fúrás kell neki.Ha egy kicsit több erőre vágysz és A-B be közlekedésre szeretnéd használni akkor egy 70-es vas hengerszett a nyerő.Ha 50-es kategóriában kell versenyezni akkor jöhet az 50-es alu.Bár én nemigen támogatom.Irtóra pörög és elég szervízigényes.
Na tehát pontos motortipus kéne és mire használnád?
Sziasztok.
Néhány oldalllal ezelött érdeklődtem hogy kell e fúrni ha új dogó megy egy gépbe, conair írta hogy jobban járnék egy 50es új alu hengerrel.
Kérdésem annyi hogy elég e a gyári 12es karbi és hogy gyári főntengely mennyire díjazná a minimális erőtöbbletet?
Milyen variót ajánlotok hétköznapi használatra álló minarellibe? A Gyári lassan megadja magát.

Előre is köszi a segítő választ.

Sziasztok
Szia ha 20-ig megindul, és utána lomha, ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy oldaldekni le, és megnézed hogy mikor vált....kb...
Szerintem görgőket kellene cserélni kissebbekre, így távgyógyításban erre saccolnék...
A váltásért a görgők a felelősek....avagy hogy hány grammos legyen...
Minél kisebbet teszel bele annál később, és annál nagyobb fordulatszámon vált....
A kontrasztrugó:
-mikor fent van bakon a gép, és megforgatod akkor láthatod, hogy váltáskor lazul -e a szíj...
Ha igen, erősebb kell bele...bár a piros sztem elég...
A röpsúlyrugó:
Minél erősebbet teszel bele annál nehezebben fog szétrepülni a röpsúly, evidens nagyobb gázról később indul....
Ez szerintem nem tuning...bár ez az Én meglátásom....
Nincs ideális megoldás,kész recept.Hajtáslánc hangolása mindig próbálgatás,pepecselés útján megy.Vagy szerelő aki már 100x csinált ilyet és tud egy tutit de még neki is variálnia kell.viszont nála jó esetben csak a ténylegesen belekerülő cuccot és az idejét kell fizetni.Othonival sajna egy halom rugó,görgő,kontraszt marad a végén.
Viszont injektoroshoz jó lenne valami ideális megoldás féle, hogy aki kipróbálta már, melyik szín hogyan és mekkora görgőkkel müködik tökéletes! A motor alap, semmi tuning, se kipuff se semmi.
Én sokallom a piros kontrasztot.nekem a 70-esen feér malo van fehér kuplungrugó és talán 6 körüli görgő.Bár az inyektoros sosem fog karbisan gorombán tolni.Csak olyan egyenletesen lányosan.
Sziasztok!
Még mindig fenn áll a problémám, hogy a 2003as morinis Ditechem lomha nagyon. 20ig megindul és utána semmi erő sincs benne. Kicseréltem a görgőket 6,6grammosra, kicseréltem a kontrasztrugót pirosra, a variátor szíjnak semmi baja, de így sem lett jobb. Mit cseréljek még ki rajta? Kuplung rugókat? Kaptam 1ik ismerősömtől egy csomót, van benne kék, sárga,fehér,fekete. Ha ezt, akkor melyik színt rakjam bele?
Lehet a 6,6os görgőkkel van a probléma?
Létszi segítsetek! Előre is köszi!
Az injektorral hál'istennek nem volt gondom,még o gyűrűk sem lettek cserélve,csak a teflonkarika pedig most fordult át az óra 46000re.a gyertyát is akkor evett meg egyet mikor állítgattam az alátétekkel a polini szettet.Volt egy kompresszor felújítás +44e km-nél behalt a benzinpumpa.Szóval ez a része ok:)Én a hajtással szívok, 3év alatt ez a 3. főtengely,de szerintem ez az utángyártott gagyi minőség miatt van(DR),hogy megforog a csapágyban egy idő után:(
Úgy legyen, és ne legyen gondja vele egyik di-tech-es kollégának sem.....
Én annak örülnék a legjobban
Széles utat, s gumifákat mindenkinek....
Ez mind igaz és lehet vele szívni,De ott az ellenpéldának az enyém 3 éve egy kopresszor felújítás egy törött dugógyűrű és egy lustaság miatt kinyuvadt fém membránlamellán kívül semmi nem volt hiba.Mióta átáltam a champion gyertyára 2003 körül azóta indul megy-megy-megy a gép.
És már hallottam bontatlan 30-50e res ditekkről is.
Értem a Te álláspontodat....megértem érveidet...
De amit itt a fórumon csináltok-unk az egyenlő a sufni tuninggal...
Míg a karburátoros gépeket meg lehet otthon javítani, egy injektoros gépet csak barkácsolni lehet (otthon) ami soha nem lesz jó!
Pontos értékek kellenének a méréshez, műszerek stb....
És még így sem biztos, hogy rájöttök a hiba megoldására, mert legalább négy-öt fő részből épül fel az injektoros befecskendezőrendszer...
A kismotoroknál ez az injektorkérdés úgy látom még nagyon gyerekcipőben jár....
Elképzelhető az is, mint pl a VW PDTDI motorjánál, hogy sok volt a reklamáció és típushiba, és leálltak a gyártásával...visszaálltak a jól bevált TDI-re...
Volt nekem is régebben Golf1 GTI K-Jetronic, szaggatott hol 2, hol 4 hengerezett.
Az injektort porrá szedtem, felújítottam az utolsó csavarig, és még mindíg megvolt a hibajelenség....
A hengerfejtömítés volt átégve, a 2 hüvely között, és mint egy szelep hol kinyitott hol bezárt....
Ezt még 2 hónapig játszotta mire kiforrta magát....Jah és csak terhelésen 2 hengeresedett le...
Csak érdekességképpen írtam le....