Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Még mindig fenn áll a problémám, hogy a 2003as morinis Ditechem lomha nagyon. 20ig megindul és utána semmi erő sincs benne. Kicseréltem a görgőket 6,6grammosra, kicseréltem a kontrasztrugót pirosra, a variátor szíjnak semmi baja, de így sem lett jobb. Mit cseréljek még ki rajta? Kuplung rugókat? Kaptam 1ik ismerősömtől egy csomót, van benne kék, sárga,fehér,fekete. Ha ezt, akkor melyik színt rakjam bele?
Lehet a 6,6os görgőkkel van a probléma?
Létszi segítsetek! Előre is köszi!
Kötöszködik a jó franc.Sosem volt szokásom.Csak jeleztem hogy ha nem vennél inyektorost soha akkor siess mert karbis kihalóban van.
Viszont az általános tapsztalatom hogy bármelyik a szervízest kérdezve általában nem az adott márkát és tipust fogja az ember venni.A szevízbe igazából a problémás esetek járnak a probléma nélküliek nem.Ergo a szerelő utálni fogja hisz nem a könnyű olaj+szűrőcsere lesz a napi feledat hanem picit tornáznia kell a fizetésért.És általában a könnyű dolgokat szeretik.És ez nemcsak a robira igaz hanem úgy am blokk az összes márkaszervízre legyen az peugeot,fiat,ford esetleg audi.Köpködnek az opel dieseljeire franciák morvezérlőire és még sorolhatnám.
Még mindíg fenntartom ez egy gép ami ha elromlik meg kell csinálni és pont.Nem kell ezt túlbonyolítani hogy hű de drága meg stb.
Ezt nem értettem mit is akartál ezzel mondani....
De ha kötöszködésnek szántad, ne tedd...mert bemegyek oszt veszek egy bútort a szobába.....
Az biztos, hogy a karbis egyszerűbb is, és a márkaképviseletnél sem szeretik az injektoros sr-eket...
Jah és állítólag van a karbis, az injektoros, és a di-tech....
Gondolom ott nem hülyék dolgoznak....
Így világos, megpróbálom. Köszi.
KB igy ja.De mivel kiszerelt inyektorról beszélem így a visszafolyó is le van véve egy csavart bele és nem kell leereszteni.Kb leegyszerűsítve követni kell a benzin útját és a levegőét.Én így értettem meg a nehéz fejemmel.Adva van a levegő amit a motor beszív ez megy a szűrő,pillangó szelep,membrán,forgattyús ház,átömlő,henger.Üzemanyag kicsit bonyolódik mivel irtó apróra kell porlasztani és a megfelelő pillnatban.Ezt a tank,AC,Inyektorfej levegő inyektor útvonalon lehet elérni.Viszont itt a csavar.Megy a benya a nyomáshatároló miatt 2,4 barral a mágnes szelephez ott pici löketekben jön egy apró térbe a levegő inyektor előtt ahova a nagy nyomású levegö is jön a kopresszorból.Itt keveredik és ezt a kevert cucc préselődik a furatokon át a levegő inyektorba ami megint a megfelelő pillanatban porlaszt irtó finoman a hengerbe.Ha egyik a jópár alkatrészből nem százas akkor gáz van mertt a computert annyira lebutították és nem valós adatokka látták el hanem ideálissal hogy mindenképp működési zavarok lépnek fel.
Lehet rosszul jött le az egész így ha valaki jobban ért hozzá nyugodtan javítson ki legalább tanulok belőle.
Bocs, hogy kiselefánt vagyok, de az injektorfej AC csöcsére fel az Általad említett kompri-óra egyveleg, nyomást tudom növelni, mert a Skoda komprimon van egy levegő előkészítő is nyom.szabályzóval, és hol fúj le? A benzintank felé bugyborékol?
Azért nem olyan vészes lehet inyektorfejet bontottan egy használt karbi áráért kapni.
Ez a champion egyszer sem köpődött be a mai kínlódás alatt, igaz elég fekete. Hát szomorú vagyok, ha ez lesz a hiba, amit írsz.
Én mondtam.Azóta hogy ez van a járgányban nagyságrendel csökkent az NGK forgalma.
Hát a champion bírja hősiesen.
Nemigen.Polininek van egy módszere a 70-es szetthez, van benne egy nagyobb csésze egy rugó és egy műanyag izé ami belemegy a nyomáshatárolóba namost a határolóban van egy rugós szelep amit az izé és a plussz rugó jobban feltámaszt és ezt a borzalmat a hozzá mellékelt alátétek behelyezésével lehet változtatni.Így elsöre bonyolultnak hangzik és az is.Sok kísérletezés és szenvedés árán be lehet álítani evvel a többlet üzemanyagot amit a hengerszeztt igényel.Sima javszerre nem ajánlom bár ha kedveled a csomókban kitépett hajat és a gumiszobát rajta.
Ez a nyomáshatároló állítható?
Valamiért több üzemanyagot kap.Amit a több levegővel kompezálsz.Én még tesztelném a nyomáshatárolót.Inyektorfej ki egy kompresszor+nyomásmérő óra+benzincső combo az AC felöli csatira.KB 2,4 barnaál hallhatóan engednie kéne a levegőt.Ha nagyobb nyomásnál enged akkor több benzin jut a gépbe nem ég el és lekormolja a gyertyát.
Kösz, akkor marad a sima.
Folytatás, ha nem unjátok!
Aztán kiszedtem a réz pillangószelep-tányért, ez egy D20x1 mm-es rézlemez és vágtam bele egy Al tányért, ami felületének a 40 %-át kireszeltem. (Lásd a képen) Hát a moci ugyanúgy beröffent, 15 sec-onként hallhatóan ugyanúgy tétovázott kicsit, de nem állt meg egyszer sem a járatás fél órája alatt alapjáraton. Erre rákötöttem a saját komprijára és még fél órát járattam, ugyanúgy járt, mint a Skoda komprival, nem állt le. Hát nem tudom, jó lenne, ha a MotorGuruk mondanának valamit. Még mentem is vele, jól húz, erős.
De nem vagyok nyugodt!
Üdv.
amúgy ja, fölös be ez a sok drágább benzin.a 95-ös szerintem tökéletes bele.nem hiába szüntették be a legtöbb kúton a 98-ast
Felesleges bele az evo,meg a vépóver Én is tankoltam régebben,de jobb nem lesz,ráadásul az adalékok kicsapódnak az injektorban.Nem tudtam mitől van furcsa színű folyadék a nyomáshatároló házban,meg nekem a kipuffon is nyomott indulásnál kis fekete permetet,mióta sima 95-t tankolok azóta nem csinálja.
Hali!
Ma csináltam egy másik próbát a ditech-el. Cső kompresszorcsöcsről le és felraktam a gumicsövet, ami az inj.fejbe megy a 2hengeres Skoda tartályos kompresszoromra. Állandó 6 bar, légmennyiség bőven dögivel. A gép saját kompresszora a levegőbe pöfög. Már az első indítás is 2 ford után meglett, és minden további indítás ugyanígy. Szépen indult, a 6 bar rajta. Csak bármit csináltam, kb. 15 sec pöfögés után felgyorsul, majd megáll. Gyujtás le, majd rögtön fel, 2 fordulatra indul, de az előzőeket mindig megismételte. Ha az alaojáratin állítottam felfelé, csak akkor nem állt le, ha a moci úgy pörgött, hogy már forgatta a hátsó kereket. Így játszadoztam másfél órát, de a helyzet nem javult.
miért lenne gond?mindkettő benzin
Akkor még 1 szer megkérdezem:A 2001-es di-techembe sima 95 helyett evo neo-t tankoltam, mennyire gond ez? vagy jobb?
Így már tiszta! De a nyomáshatárolóban még nem méllyedtem el. Nem hívtalak, mert csináltam ma este egy másik próbát.
Ez a poti szerintem huzalos, de már van új fejlemény.
Mostanában nem vettél új vagy új közeli szinte bármilyen motort?Jól gondolom?
Talán az 50-es kategória és robi egy pöttyet felfelé ahol nincs inyektor.De az 50-es mihelyst kihal a 2t tuti inyektoros lessz váltósban is még a verseny cross gépeken is sorra váltják le a karbit és megy fel az inyektor.Utcait az enfield kivételével és egypár kisgép 125-ös árérzékeny szegmens és ott is inyektor megy.
Mondjuk azt hogy abs-es szerény véleményem szerint töröld le.Kiröhögnek.Komolyan.
Nem hála istennek, de volt már egy két Bmw a kezünk között, ami légtömegmérős (grafitos-potis) volt...
Ezeket így "javítottuk"....
Motorban nem kéne injektoros....
Nekem karbis Areám van, Én azzal SZ...opok...
Nem akart felpörögni, alacsony fordulatról, azt hittem hogy a vákumcső hibája ami a benzincsapot nyitja...mert szét volt repedezve...
Jobb lett, viszont nem sokkal...
Levettem a légszűrőházat, járt alapjáraton és fújta kifelé a benzin+levegő ködöt....
Mondom ezt miért kell?
Akkor membránház kiszerel, és ráleltem a hiba forrására...hiányzik egy darab a membránomból....
Remélem itt véget ér a cummantássorozat.....
Csak hogy tudd átérzem a kínod....