Szeva azthiszem akkor hirtelen mindketten másfajta szelepről beszélünk.
Én az injektorban (annak aljában) található nyomáshatároló szelepre gondoltam hirtelen,ami az üzemanyagot szabájozza.
Van tudom a kompiban is egy szelep (miután kivesszük a dugattyút akkor látható,és a már megtermelt levegőt nem engedi visszafele így túlnyomás keletkezik asszem 5bar.)
De kompresszorból kettő van nekem itthon,és szerintem mindkettő jó.
Azért vált eladóvá, mert kocsi lesz helyette, és valószínű abbahagyom, a motorozást. Amúgy hibátlan a gép, shemmi "DiTech baja" nincs. 260-ra tartom, de ha valakit komolyan érdekel, természetesen engedek, mert ez csak irányár. Fent van a KépesMotor-on, a HasználtAutó-on, és az Expressz-en is. És itt is elérnek az érdeklődők.
A potit, hogy kiszűrd az érintkező részét, megszokták húzni grafitceruzával....ideig-óráig visszaáll a rend....
Sok sikert!
Amúgy tegnap voltam D.keszin az Apriliában, hát hogy úgy mondjam eléggé hánynak a di-tech-től ott is.....
Csak nagyon minőségi olaj meg minden, mert tönkrebassza az injektort, meg ilyenek....részvétem
Még annyit, ha volna egy légtömegmérőd és rá tudnál mérni, hogy alapjáraton milyen ohmok vannak és főleg, hogy stabil értékek-e. Rámérsz pl. a kb. 2000 ohmos részre, majd gáztekerés-visszaengedés többször és vajon ugyanazt méred-e újból?
Sajna nem ilyen egyszerű, mert a főtengely egy köszörült és gondolom vasalt excenter-pályája meneszti meg radiális irányba. Azon holnap agyalok, hogy egy külső 6 baros nyomást viszek be a nyomócsövébe és mi történik. Hisz ő is kb. ennyit ad folyamatosan.
Egyébként az a véleményem, hogy a kompresszor olajzása gyárilag nem kielégítő, hiszen ez egy kis fordított robbanómotor, jobb hűtés és jobb olajzás kéne oda. Amikor szétkaptam, bizony kevés olajat találtam ott.
Majd hívlak.
Az is aggaszt, hogy a légtömegmérő ellenállása alapjáraton 2000 ohm és 1970 ohm között változik teljesen véletlenszerűen, vagyis ugrál. Nem hiszem, hogy ezt az elektronika jól tolerálja, talán ezért gyorsít be a moci, miközben a pillangószelep nem ad több levegőt.
Füllel úgy hallottam, hogy huzalos poti, ami a végponton (alapjárati pont) elkophatott, hiszen mindig ott áll meg.
Köszi. Azt hiszem érdekelni fog a téma. DE a fenékszelep a kompresszor része, egy síkköszörült acéltányér a kompresszor alján, amit egy nyomórugó nyom kb. 4-5 N erővel. a rúgó másik vége a kompresszor besajtolt fedelét nyomja. Nem tudom, milyen fenékszelepről beszélsz.
Sziasztok, tudom hogy a Scarabeo az nem SR de gondolom hogy Ti vágjátok ezt a témát. Szeretném megtudni hogy mennyi a vége ennek a motornak szérián, és hogy mi a véleményetek róla. KÖszi a választ előre is.
Ha a gyári görgőknél könnyebbet raktak a mocimba akkor elképzelhető hogy attól gyengült le a motor? Utcánkban az emelkedőn most kb 20-25-el lassabban jövök fel. Vagy szerelésnél ronthattak el valamit?
Előre is köszi a segítségeket!
Szeva én adok neked kompresszort 15 ért ami bizti jo,és ha megeröltetem magam fenékszelepem is van 15-ért.
veszprémhez én is közel lakom ha környékbeli vagy mielőtt megveszed ki is probálhatod!
06209364333
A 2001-es di-techembe sima 95 helyett evo neo-t tankoltam, mennyire gond ez? vagy jobb?
Amúgy tünci bár benne van a korban.
Én az injektorban (annak aljában) található nyomáshatároló szelepre gondoltam hirtelen,ami az üzemanyagot szabájozza.
Van tudom a kompiban is egy szelep (miután kivesszük a dugattyút akkor látható,és a már megtermelt levegőt nem engedi visszafele így túlnyomás keletkezik asszem 5bar.)
De kompresszorból kettő van nekem itthon,és szerintem mindkettő jó.
Azért vált eladóvá, mert kocsi lesz helyette, és valószínű abbahagyom, a motorozást. Amúgy hibátlan a gép, shemmi "DiTech baja" nincs. 260-ra tartom, de ha valakit komolyan érdekel, természetesen engedek, mert ez csak irányár. Fent van a KépesMotor-on, a HasználtAutó-on, és az Expressz-en is. És itt is elérnek az érdeklődők.
Üdv: coolbiker
Sok sikert!
Amúgy tegnap voltam D.keszin az Apriliában, hát hogy úgy mondjam eléggé hánynak a di-tech-től ott is.....
Csak nagyon minőségi olaj meg minden, mert tönkrebassza az injektort, meg ilyenek....részvétem
Egyébként az a véleményem, hogy a kompresszor olajzása gyárilag nem kielégítő, hiszen ez egy kis fordított robbanómotor, jobb hűtés és jobb olajzás kéne oda. Amikor szétkaptam, bizony kevés olajat találtam ott.
Majd hívlak.
Az is aggaszt, hogy a légtömegmérő ellenállása alapjáraton 2000 ohm és 1970 ohm között változik teljesen véletlenszerűen, vagyis ugrál. Nem hiszem, hogy ezt az elektronika jól tolerálja, talán ezért gyorsít be a moci, miközben a pillangószelep nem ad több levegőt.
Füllel úgy hallottam, hogy huzalos poti, ami a végponton (alapjárati pont) elkophatott, hiszen mindig ott áll meg.
Ha a gyári görgőknél könnyebbet raktak a mocimba akkor elképzelhető hogy attól gyengült le a motor? Utcánkban az emelkedőn most kb 20-25-el lassabban jövök fel. Vagy szerelésnél ronthattak el valamit?
Előre is köszi a segítségeket!
veszprémhez én is közel lakom ha környékbeli vagy mielőtt megveszed ki is probálhatod!
06209364333