Na szóval.. az enyém egyre gyatrább lessz.. :s mostmár rendesen érezni hogy mikor ki repül a görgő már azonnal vált is.. esköszöm olyan mint mikor a simót 1-esből egyből harmadikba tettem.. szenved szegény de nem bír felpörögni. akkor ez 100-hogy kontrasztrugó?
Szia.....
Izgatja a fantáziámat a kínlódásod...
A kompresszor miről kap áramot?
Próbáltad már, hogy adsz neki direkt áramot, és arról próbálgatod?
Adhatnál neki mondjuk gyújtásról, és akkor mindíg megy a kompresszor....
Én először ezeket próbálnám meg, sajna nem tudom milyen rendszerű a di-tech....
Igen, felment. A légtömegmérő is 24 eFt. Csak azért gondoltam a komprihibára, mert a leállás utáni indítás mindig biztos és akkor még megvan a nyomás. Az alapjáratot nem tudom.
Jól felment tavaly még a milénél 24e körül volt.Szerintem hívd fel a mile motort.
ő izé szerintem igen de távgyógyban nem vok túl jó egy rendes kompresszort kéne rádugni de vagy jó lessz vagy nem sokismeretlenes egyenlet.
Ha nem zár a szelep akkor annyi meg egy bambi.Újonnan 25e körül van bontott 10e.Ha mákod van pofás állapotút lehet 10e ért kapni a robogobontoban de lutri.
Sziasztok!
Ma vettem a ditech-hez a zoli32 által preferált champion rg6yc gyertyát. Betettem, és rögtön röffent (3-4 ford) alapjárat jó, 1 perc után gyorsít magától de nem áll le, ezt még 3-szor csinálta, míg megállt. Ilyenkor ha rögtön indítok, azonnal beröffen, de ha várok 1 percet, már sokat (30-35 sec+ pici gáz) kell indítóznom. Megint nyomást mértem a komprinál: 4-5 fordulatnál 7 bárig ment, de 20 sec alatt visszaenged a fenékszelep 3 bárra. 1 perc után pedig 1,5 bar. Mégis kompresszorhiba? Érdekes, a nyomócső felöl nyomva másik komprival nem enged át, szépen zár a fenékszelep. Mit javasoltok?
Sziasztok! Lenne hozzátok egy olyan kérdésem hogy az miért van hogy vettem egy sportkipufogót rátettünk és nem akar elrugni csak magas fordulaton és akkor se nagyon és eléri az 5km/h-át akkor megemelkedik a fordulatot elég jól húz és 30-50km/h között van egy "lyuk" amikor megint csak lassan gyorsul és 50km/h-ra felett megint nagyon húz.Ha valaki megtudná mondani milehet a gond vagy mit kéne cserélnem. Előre is köszi mindenkinek a segítségeket!
Hi....
Megvan miért nem ment a z Areám....
A blokktól jön egy vákumcső, az elektromos benzincsapig....
Nem kicsit volt elérve...
Tudnám mitől ment eddig?
Folyamatosan falsot szívott, és magas fordulaton üzemelt csak...
Gondoltam megosztom veletek....
Ha valakinek ilyen hibája adódna....
Szia! Nem tudom.. Fura mert mielőtt el kezdte ezt azelőtt 6 grammos görgők voltak benne.. azzal tökéletes volt egy jó ideig. most meg az 5 grammosal jó volt egy ideig de már kezdi ezzel is a hülyeséget... mostmár a kontrasztrugót próbálom meg
Hali! Tudna vki segíteni? Az a gond hogy a mocim (morinis Ditech) ha bemelegszik akkor közepes/folyamatos gáznál elkezd szaggatni. Ha visszaengedem és újra ráhúzom akkor megy normálisan, de néha akadozik alacsonyabb fordulaton. Ez általában akkor van csak ha már bemelegedett. Apropó nektek mennyi idő alatt melegszik be kb üzemi hőfokra?persze normális használat mellett? mer gyanakszom, hogy az enyém túl gyorsan.
Azt mondták, hogy a kompresszort lenne érdemes megnézetni...
Ha vki tudna segíteni azt megköszönném
Eladóvá vált a gépem. Ha érdekel valakit, az itt megtalál bármikor.
Szép napot!